

simering uszczelniacz pomiedzy skrzynia a silnikiem
#1
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2009 - 18:40
#2
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2009 - 19:32
wymiarów nie znam , ale nawet jak powiesz uszczelniacz na wał od str skrzyni to sprzedawca skuma o co chodzi
#3
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2009 - 19:48
Przerabiałem temat dwukrotnie w poprzedniej klusce. Simering kosztował 84 złote w sklepie.
#4
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2009 - 20:29
nr oryginalu: 614 827
nr Reinz 81 27294 10
nr erlinga 694.770
wymiary: 90/104/11/9 - uksztaltowanie uszczelki: AB SL, skret lewostronny
[B]
#5
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2009 - 15:15

#6
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 19:47
#7
OFFLINE
Napisany 20 października 2010 - 23:12
witam, kupiłem simering do uszczelnienia wału, ten z blaszka na 3 srubki. oryginał opla. Dałem 140zł. Duzo?
kupiles simering walka glownego skrzyni...
napewno ten chciales?
bo tutaj jest mowa o simeringu walu korbowego silnika (od strony skrzyni)
#8
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 18:05
#9
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 18:09
ewentualnie rozpoznaj czy to olej ze skrzyni czy z silnika
ale obstawiam ze leci z silnika...
i w takim przypadku kupiles nie ten simering...
#10
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 19:18
kup orginał wiem co mówie posępiłem sie na tanszy kosztował coś koło 50zł i lipa musiałem zamówić orginał ale był dużo droższy, robocizna nie warta oszczedności.
Za dużo roboty z tym żeby robić 2x.
#11
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 19:52

#12
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 19:57
#13
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 20:03
Ostatnio zmieniałem ( sam) 2,5 h...tyle roboty co w Polonezie
jesli zmieniales sam, to szacunek

#14
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 20:25
dokładniebo skrzynie zwalic samemu i zalozyc na swoje miejsce to nie lada wyczyn
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 22 października 2010 - 19:02
leci mi olej silnikowy własnie przez te dziurkę, tam gdzie powinna być zaslepka, u mnie jej niestety nie ma. Od niedawna kupuję oryginały lub najlepsze zamienniki. Może mi ktoś podać nr tej częsci zebym mógł zamówic poprawnie?? A ten simering z 3 srubeczkami mogę oddać? Bo jak zostawię mechanikowi to też wymieni zeby więcej zarobić.przy tych dwoch torxach masz taka okragla gume w kolnierzu skrzyni od dolu o srednicy okolo 4cm. sciagnij ja i zobacz czy leci tam olej od strony skrzyni, jesli nie, to znaczy ze leci na 90% z simeringu walu korbowego skrzyni.
ewentualnie rozpoznaj czy to olej ze skrzyni czy z silnika
ale obstawiam ze leci z silnika...
i w takim przypadku kupiles nie ten simering...
#17
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2011 - 22:17
U mnie zbierają się tam pojedyncze kropelki, zgaduję że ciśnienie nie jest duże.
Czy trzeba wyjmować silnik żeby wymienić uszczelniacz silnik - skrzynia automatyczna, ile taka przyjemność (wymiana uszczelniacza) może kosztować?
#18
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 09:49
Czy jest jakiś patent żeby zatkać wyciek (silnik - skrzynia automatyczna)bez wymiany uszczelniacza, np silikonem do wysokich temperatur?

trzeba wymienic uszczelniacz
Przeciez juz jest w poprzednich postach że trzeba skrzynie zwalic.Czy trzeba wyjmować silnik żeby wymienić uszczelniacz silnik
#19
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 12:34
trzeba wymienic uszczelniacz
Przeciez juz jest w poprzednich postach że trzeba skrzynie zwalic.
Możesz mi wyjaśnić dlaczego trzeba wymienić uszczelniacz a silikon nie wystarczy?
Nie planuję jeździć omegą, którą mam do końca życia, tylko potrzebuję tymczasowego rozwiązania, do czasu zmiany na nową rakietę.
Rozumiem że możesz mi wyjaśnić ile wytrzyma uszczelniacz a ile silikon.
Nie rozumiem też co ma zwalanie skrzyni do wyjmowania silnika bo nie jestem mechanikiem.
#20
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 14:57
Po drugie nawet do zapaćkania silikonem trzeba zwalić skrzynie(jest prosciej niż wyjmować silnik) inaczej sie nie dostaniesz do tego usczelniacza.
ps. silikon wytrzyma do pierwszego odpalenia auta i tyle
Tu nie ma tymczasowych rozwiazan, albo wymieniasz uszczelniacz , albo jeżdzisz dolewasz olej i znaczysz slad
