


Jakie oponki-rozmiar
#121
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 18:50

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#122
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 18:51
Przeciez widać, że wejdą.Wcisnę tutaj wyższe opony?
215/50 żeby nie było za dużych przekłamań licznika - 0.54% w stosunku do typowych 235/45/17. Te co podałeś mają prawie 4%.Mogą być węższe np 215/55?
#123
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 18:55
Przeciez widać, że wejdą.
215/50 żeby nie było za dużych przekłamań licznika - 0.54% w stosunku do typowych 235/45/17. Te co podałeś mają prawie 4%.
A 265/35/18 jakie mają przekłamanie?
#124
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 18:59
prawie żadneA 265/35/18 jakie mają przekłamanie?
http://www.opony.com...amienniki-opon/
mam takowe na tyle na felunku 10 cali
#125
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:00
Przeciez widać, że wejdą.
215/50 żeby nie było za dużych przekłamań licznika - 0.54% w stosunku do typowych 235/45/17. Te co podałeś mają prawie 4%.
a jakby nie patrzeć na przekłamania licznika to 215/55 z 17" felgą wpakuję? Jeździł może ktoś na takich?
#126
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:01
wpakujesz na seryjnym zawiasie, a paczałeś na fotkach jak to wygląda??a jakby nie patrzeć na przekłamania licznika to 215/55 z 17" felgą wpakuję?

#127
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:03
wpakujesz na seryjnym zawiasie, a paczałeś na fotkach jak to wygląda??
Tak źle? Ale przynajmniej komfort jazdy pozostanie

#128
OFFLINE
#129
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:10
Teraz mam z przodu 205/60/16 i z tyłu 215/55/16 i raczej ten profil 55 to dla mnie taki magiczny. Muszę kurde się przejechać i ocenić czy da radę tak jeździć na niższych oponach. Boję się też trochę o dziury, a jak tylko przyjdzie wiosna to na pewno będzie ich dużo ...taki sam jak na seryjnych 15
#130
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:21
sie niama czego bac tylko troszki technike jazdy zmienić tj. bardziej uważać na dziury i krawężniki:DBoję się też trochę o dziury,
btw. nie dawaj kobiecie klamota na niskim profilu, wiem coś o tym

#131
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:25
sie niama czego bac tylko troszki technike jazdy zmienić tj. bardziej uważać na dziury i krawężniki:D
btw. nie dawaj kobiecie klamota na niskim profilu, wiem coś o tym
No właściwie to na dziury zawsze uważam, bo i przy wyższym profilu można co nie co uszkodzić, ale zawsze trudniej

Ja tam swojej kobiecie mojego samochodu nie udostępniam i ona się do tego przyzwyczaiła


#132
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:47
#133
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:50
Ja mam od paru lat 40 z przodu / 30 z tyłu i daje radę. Wszystko to kwestia przyzwyczajenia.czy da radę tak jeździć na niższych oponach
#134
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:54
215/55/16 jeździ się normalnie. 225/55/16 tez... komfort jest normalny jedynie 225 w koleinach się daje odczuć poza tym norma;)
Czytałem w którymś temacie że jak ktoś ma w pełni sprawne zawieszenie i układ kierowniczy to nawet 265/35 tak jak u mnie nie powinno ciągać w koleinach
Ja mam od paru lat 40 z przodu / 30 z tyłu i daje radę. Wszystko to kwestia przyzwyczajenia.
zgadzam się
#135
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:54
Profil 30 to już w ogóle hardcore, ja bym się na takie opony nie zdecydowałJa mam od paru lat 40 z przodu / 30 z tyłu i daje radę. Wszystko to kwestia przyzwyczajenia.

W ogóle do normalnej jazdy to dla mnie felgi max 17", no chyba, że mówimy o jakiejś innej klasie samochodu, to wtedy wiadomo, że inaczej to wygląda

#136
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 19:58
Profil 30 to już w ogóle hardcore, ja bym się na takie opony nie zdecydował
W ogóle do normalnej jazdy to dla mnie felgi max 17", no chyba, że mówimy o jakiejś innej klasie samochodu, to wtedy wiadomo, że inaczej to wygląda
A jeździłeś na takich profilach jak Sypus pisze czy odrazu Cię odrzuca?
#137
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 20:17
no i dobrze czytałeś, sprawny zawias to podstawa dobrego prowadzenia:DCzytałem w którymś temacie że jak ktoś ma w pełni sprawne zawieszenie i układ kierowniczy to nawet 265/35 tak jak u mnie nie powinno ciągać w koleinach
btw. poka fotke co to tam masz na tych 18

bo jak wiadomo bez foty sie nie liczy:p
#138
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 20:36
Ja mam pytanie co do opon letnich, bo kupiłem wczoraj 17" felgi z oponami 225/45 i są średniej jakości, więc chcę wymienić, ale chciałbym wyższe. Założyłem z ciekawości i do kielicha jest jeszcze kawałek (3-4 cm) jak na zdjęciu:
Wcisnę tutaj wyższe opony? Mogą być węższe np 215/55?
Zakładaj 225/50/R17 lub 215/50/R17. Obie wejdą swobodnie i nie będzie dużego przekłamania na prędkościomierzu. 215/55/R17 może ocierać i będzie źle wyglądać, trzeba by przymierzyć.
#139
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 20:47
no i dobrze czytałeś, sprawny zawias to podstawa dobrego prowadzenia:D
btw. poka fotke co to tam masz na tych 18
bo jak wiadomo bez foty sie nie liczy:p
Mam tylko to, jutro mogę wstawić zdjęcie samego koła