jest regulacj pochylenia tylnych kół. Jedziesz na geometrię i przy usawianiu przodu powinni ustawić też przód.Regulacji tam żadnej nie ma więc już wiem co mnie czeka przy kolejnym serwisie.


Jakie oponki-rozmiar
#401
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 10:07
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#402
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 10:10
:hmmm: jesteś w stanie mi to wyjaśnić ?? wg. moich informacji nie ma regulacji na tylnej osi, jest drążek od regulacji zbieżności i trochę może wpłynąć na kąt pochylenia, ale typowej regulacji to nie ma.jest regulacj pochylenia tylnych kół.
#403
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 10:23
o to mi chodziło, ale drążek regulacji zbieżności wpływa na kąty pochylenia koła. Może nie tak drastycznie że z 0* zrobi się hellaflush czy inne badziewie amatorów tuningu gdzie koło stoi w 45*...jesteś w stanie mi to wyjaśnić wg. moich informacji nie ma regulacji na tylnej osi, jest drążek od regulacji zbieżności i trochę może wpłynąć na kąt pochylenia, ale typowej regulacji to nie ma.
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#404
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 12:12
a to mozesz mi wyjasnicprzy usawianiu przodu powinni ustawić też przód.

#405
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 21:30
Quote Napisał siwysarbinowo Zobacz post
przy usawianiu przodu powinni ustawić też przód.
a to mozesz mi wyjasnic
mnie tez chcieli ustawiac zbieznosc z tylu jak zobaczyli po 3.5* z tylu, ale zapieczone drazki mialem

#406
OFFLINE
Napisany 07 maja 2013 - 22:00
powiem szczerze że trochę mi się nie chce...a to mozesz mi wyjasnic


Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#407
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 05:12
powiem szczerze że trochę mi się nie chce...
było to już wcześniej wałkowane dość długo. Ogólnie rozchodzi się o to że powinno się najpierw ustawić tył żeby później ustawić prawidłowo przód i żeby auto "nie latało po koleinach"
nie wiem czy ominalem temat?!ale jakie maja byc wartosci zbieznosci? bo bym pojechal sprawdzic czy mam dobrze ustawione.
#408
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 08:12
http://forum.omegakl...light=geometrianie wiem czy ominalem temat?!ale jakie maja byc wartosci zbieznosci? bo bym pojechal sprawdzic czy mam dobrze ustawione.
1 minuta szukania

#409
OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 16:33
http://forum.omegakl...light=geometria
1 minuta szukania
dzieki...niestety zdjecie jakies baby a nie zbieznosci

#410
OFFLINE
Napisany 11 maja 2013 - 07:54
Ty na serio czy jaja se robisz ??dzieki...niestety zdjecie jakies baby a nie zbieznosci
2 post Marka_Klossa ---> http://img209.images...chowek01km6.jpg
#411
OFFLINE
Napisany 11 maja 2013 - 08:09
Ty na serio czy jaja se robisz ??
2 post Marka_Klossa ---> http://img209.images...chowek01km6.jpg
wtedy byla baba.teraz spoko.dzieki.pozdrawiam.
Ps:czasami robie <jaja>

#412
OFFLINE
Napisany 11 maja 2013 - 22:36
nie wiem czy ominalem temat?!ale jakie maja byc wartosci zbieznosci? bo bym pojechal sprawdzic czy mam dobrze ustawione.
Jak pojedziesz gdzieś sprawdzić to każdy zakład zajmujący sie zbiernością ma dokładne dane w ksiażce lub w komputerze w zalerzności od stopnia zaawansowania technicznego warsztatu. a jak nie maja takich danych to auto na plecy i spierdzielaj jaknajdalej
#413
OFFLINE
Napisany 11 maja 2013 - 23:17

Mam obecnie Hankooki VentusPrime2 niby są 2letnie ale bieżnika maja bardzo mało (takie dostałem z autem od poprzedniego właściciela) Więc będzie trzeba na następny sezon się już rozejrzeć.
Warto w ogóle brać coś z niższej półki czy omijać szerokim łukiem?
#414
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 09:01
#415
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 15:19
Co by nie pisał, opony to jest ta JEDNA, JEDYNA rzecz, która trzyma auto na drodze. Ja wolałbym, żeby tak pozostało i nie będę eksperymentował i sępił na podstawowym elemencie bezpieczeństwa. To tak, jakby zamiast pasów zapinać się sznurkiem, w końcu na co dzień spełni swoją funkcję identycznie. Problem może zaistnieć w sytuacji 1 na 1000 i wtedy wolałbym mieć pas, nie sznurek. Tak samo z oponami - na co dzień da się jeździć nawet na łysych i o różnym rozmiarze na każdym kole. W sytuacji awaryjnej okaże się na co je (nie)stać...
#416
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 16:36
A teraz pytanie, lepiej brać kierunkowe czy asymetryczne?
Co myśli cię o tych rainsportach? A może coś jest lepszego w podobnej lub niższej cenie?
Czy te nokiany http://www.oponeo.pl...-55-r16-99-w-xl byłyby ok jak za taką cenę?
Myślicie, że na koniec sezonu ceny spadną?
#417
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 17:06
Przekonałem się o tym na przykładzie zimowych opon. Znajomy kupil na zimę nowe opony tak się składa Nokian wygladały ok ale ja na moich starych wysłurzonych goodyerach wyjechałem pod gurkę bez jednego ślizgnięcia a on na nowych oponach nie podjechał nawet do połowy a że często tam jeździliśmy i był początek zimy to wystawił je na allegro i kupił używane 5mm goodYeary i od tego czasu przestał ze sobą zabierać łańcuchy. Od tego czasu jestem utwierdzony że wole kupić używane ale najlepsze w klasie opony zamiast nowych jakichś mało popularnych marek.
Zawsze sie znajdzie jakiś gosć co zimą jeździ tylko po odśnieżonych drogach i powie że hinczury są tańsze i tak samo skuteczne.
I mimo że mój przykład dotyczy zimy to opony letnie są równie ważne bo zimą podejrzewamy każdy odcinek drogi że może nam d*pę zarzucić a latem jeździmy po suchym i nigdy nie wiadomo kiedy spadnie deszcz.
Ten twój nokian ma skopiowany bierznich z continentala ale nie wierz z jaką dokładnością jest nalorzony względem całej oopony i w końcu z jakiej gumy jest zrobiony oraz w jakiej technologi
#418
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 17:31

Co do opon używanych, to skąd wiesz, że opona nie pochodzi z auta po wypadku i nie ma pękniętej osnowy, lub nie jest wyząbkowana? Ja naciąłem się 2 razy i dałem sobie spokój. Kupuję nowe i mam problem z głowy na kilka sezonów. A jak kogoś nie stać na utrzymanie auta...
Nokian jest akurat sprawdzoną firmą i ich opony brałbym bez obaw, ceny za opony letnie będą spadać, ale jesienią
#419
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 17:34
#420
OFFLINE
Napisany 12 maja 2013 - 17:44
SScafe, zainwestuj w słownik ortograficzny, albo używaj modułu sprawdzania pisowni, bo czytanie twoich postów przyprawia o ból zębów...
Co do opon używanych, to skąd wiesz, że opona nie pochodzi z auta po wypadku i nie ma pękniętej osnowy, lub nie jest wyząbkowana? Ja naciąłem się 2 razy i dałem sobie spokój. Kupuję nowe i mam problem z głowy na kilka sezonów. A jak kogoś nie stać na utrzymanie auta...
Nokian jest akurat sprawdzoną firmą i ich opony brałbym bez obaw, ceny za opony letnie będą spadać, ale jesienią
SScafe w 100% masz racje, wyząbkowaną opone widac z 1km, a jesli ktoś jest "....." to ją kupi. A co do utrzymania auta.. pff smiech za Twoja wypowiedz, jeśli kogoś nie stać na nowe opony tzn, że ma nie mieć samochodu? Tak wynika z Twojej wypowiedzi.. bardzo ciekawa teoria, nigdy nie kupiłem choć jestem młody nowych opon i kupuje używane w dobrym stanie i nigdy mnie nie zawiodły, jeżdżę na conti. Równie dobrze możesz kupować opony nizszej klasy ale NOWE i mieć gorsze własciwości.