lakierowanie / malowanie samemu - jak?
#61 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2013 - 23:12
W sumie jak będziesz skapil lakieru to i mniej zuzyjesz.
Najważniejsze byś kładł wiele warstw, ale cieńkich i będzie cacy. Potem zabawa z polerką i autko jak nowe.
#62 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2013 - 08:34
na cale auto litr? chyba 3l , a w sumie wyjdzie 6l jak to zmieszasz z drugim składnikiem (1:1). Klar mieszasz 2:1 z utwardzaczem.
W sumie jak będziesz skapil lakieru to i mniej zuzyjesz.
Najważniejsze byś kładł wiele warstw, ale cieńkich i będzie cacy. Potem zabawa z polerką i autko jak nowe.
Ostatnio pomalowałem auto ilością 0,5litra bazy(perła) gdzie auto przed malowaniem wyglądało jak Milka całe w plamach od podkładu. Więc da się. Ostatnio jak malowałem Galanta(metalik) i kupiłem litr właśnie bazy, to było to za dużo, malowaniu nie było końca, a kładzenie kolejnych warstw nie miało już większego sensu.
Co innego przy zmianie koloru, ale 3 litry Panie daj Pan spokój
O to właśnie chodzi że po zmieszaniu wychodzi drugie tyle.
Jak ma za dużo kasy to i 5l niech kupi
Ps. wiadomo że lepiej więcej niż miałoby zabraknąć.
#63 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2013 - 12:32
#64 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2013 - 14:22
to normalnie jestes cudotworca, jak cały samochód pomalowałeś 0,5l bazy. Chyba ze miales mega skondendowana baze i rozcienczałeś to 10:1 MI sie w zyciu z takiej ilosci nie udalo pomalowac calosci, co najwyzej kilka elementow.
A widzisz da sie
#65 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2013 - 13:26
a właśnie jak się ma zużycie materiałów Centari600 do CP99 Profixa? i odpowiednio 3750S, CP400? myślę, ża jakieś różnice jednak występują...?
PS. zastanawiam się nad zamianą w wariancie droższym 3750S na DX1044 obniżyłoby to koszty znacznie... co o tym sądzicie?
PS2. jak wygląda połączenie CP99 z CP400 w kwestii trwałości, połysku itd...? Zamiana na CP1500 podniosłaby cenę ale z drugiej strony czy warto? wtedy blisko do DP już...
PS3. jak z jakością bazy CP99...?
cholera mam mętlik w głowie...
#66 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2013 - 19:43
#67 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2013 - 11:57
A jezeli kolor czarny z200 to nie lepiej malnąć to akrylem ? taniej bez klaru i łątwiej usunąć "firanki"
yyyyyyyyyyyyy....?? nie bardzo rozumiem ?? Z200 występuje tylko łącznie z bezbarwnym.
#68 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2013 - 20:57
yyyyyyyyyyyyy....?? nie bardzo rozumiem ?? Z200 występuje tylko łącznie z bezbarwnym.
no tak ale jezeli chce zmienic kolor na z 200 to lepiej kupic czarny akryl zamias tego tez bede swoja malował mam z200 a zmieniam na akryl
#69 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2013 - 21:10
no tak ale jezeli chce zmienic kolor na z 200 to lepiej kupic czarny akryl zamias tego tez bede swoja malował mam z200 a zmieniam na akryl
moim zdaniem całkowicie bez sensu, ale kto jak chce nigdy dla siebie nie pomaluje auta bez bezbarwnego.
#70 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2013 - 21:58
#71 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2013 - 10:41
Pewnie dostanie gwarancję na lakier dożywotnią
#72 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2013 - 10:53
Wczoraj rozmawiałem ze znajomym i zmienia kolor w Omedze na czarny i Jego lakiernik szykuje na tą okoliczność 10litrów lakieru... tak 10 litrów lakieru
Pewnie dostanie gwarancję na lakier dożywotnią
jeśli samej bazy to wychodzi ~0,7 ltr na element... nie za dużo...?
a może w sumie rozrobionej bazy i rozrobionego bezbarwnego? wtedy to miałoby sens...
#73 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2013 - 23:31
3setki maska i błotnik... no i sporo zostalo. nie za dużo...?
ZWYKŁY KLUBOWICZ