

palenie gumy automat
#41
OFFLINE
Napisany 17 marca 2009 - 17:15
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 08:38
Siemanko.. jaki masz rozmiar tych letnich teraz i na jaki planujesz zmienić ?
Teraz są 275 , a nastepne hmmm... nie mam bladego pojecia .
#44
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 08:56
Teraz są 275 , a nastepne hmmm... nie mam bladego pojecia .
Sprzedał Ojca no...


Cituniu, 3.0 afto robi to bez najmniejszego problemu, a jak ktos ma pojecie to i 2.0 8v w manualu sobie poradzi jedno kolo przypalic, chodzi glownie o zainicjowanie - mozna np wykorzystac opor skreconych kół na poczatku, wtedy nie trzeba tak mocno hamulca trzymac...
Ten człowiek wie co mówi

#45
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 10:21
Ten człowiek wie co mówi
ale pisze też o skręconych kołach ..
czasem naprawde nie wiele trzeba .. ale będziemy tu se gadac ... a ja chce to zobaczyć na zlocie ...
Wtedy pogadamy ...
#46
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:00
Ja mam taką i wydaje mi się, że to nie byłby problem spalić dwóch, lekko tocząc się do przodu.a jak ktos ma pojecie to i 2.0 8v w manualu sobie poradzi jedno kolo przypalic
#47
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:02
Ja mam taką i wydaje mi się, że to nie byłby problem spalić dwóch, lekko tocząc się do przodu.
Ja mam 2.0 16V
Cita Taki start Ci nagrałem 2.0 16V oglądaj do końca, później najade aparatem na ślady, sorry ale nie miałem nikogo kto by potrzymał aparat

Ale wyglada jakbym miał szpere co..??

#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:41
Spalenie gumy wygląda trochę inaczej, bo musisz trzymać hamulec i wtedy jedno z kół odbiera większą moc z dyfra...Cita Taki start Ci nagrałem 2.0 16V oglądaj do końca, później najade aparatem na ślady, sorry ale nie miałem nikogo kto by potrzymał aparat
#50
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:42
Wg mnie to był raczej zryw, a nie palenie gum.
Chodził mi głównie o to że Omega nawet 2.0 przekręci na chropowatym asfalcie




Wiem wiem ale tak jak napisałem wyżej, szkoda mi zimówek...założe letnie to nakręcę filmik....jakieś ronda brane bokiem czy cośSpalenie gumy wygląda trochę inaczej, bo musisz trzymać hamulec i wtedy jedno z kół odbiera większą moc z dyfra...


#51
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:52
No nie wiem, czy ze 136KM na suchym asfalcie nie będzie to za niebezpieczne w razie, gdyby nagle oma złapała przyczepność, ale nie powiem, chętnie taki filmik looknę :clever:jakieś ronda brane bokiem czy coś
#52
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 13:55
Kto wie może nie długo będzie 211136KM

Co do 136ps to na suchym asfalcie ronda sie nie zrobi...no może parę metrów, ale i tak jest to ryzykowne...jak jest po deszczu można fajnie polecieć

#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:09
Tak, ale OA waży kilkaset kilo mniej jak OB...Jednak można coś z tego wyciśnąć :>
2.0 ze szperą
#55
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:10
PrzesadziłeśTak, ale OA waży kilkaset kilo mniej jak OB...

140kg róznicy między OA 2.0i i OB 2.0 16v

#56
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:23
Przesadziłeś
140kg róznicy między OA 2.0i i OB 2.0 16v
pisze teraz z pamieci - zaglądałem w DR omegi BFL (Hampstera - a bylo to na okolicznosć sprawdzania co cięższe BFL czy E320CDI .. CDI był lżejszy o 5 kg) i bylo ~1700kg
Moja Omega A ma w DR 1275kg
#57
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:31
#58
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:32



Ja patrzyłem w sieci
OA 1310
OB 2.0 16 v sedan 1450

#59
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:49
Jednak można coś z tego wyciśnąć :>
2.0 ze szperą
widzialem na zywo OA 2.0 ze szpera, daje rade, ale nie w ten sposob, moze tam w srodku nic nie ma poza kierowca i jego fotelem, czyli samochod odelzony, albo po prostu to nie jest 2.0

#60
OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 14:49
Ale kolega Hampster ma 3.0
mowa i 2.0
Później zejdę do samochodu to zobaczę ile mam wbite
Ja patrzyłem w sieci
OA 1310
OB 2.0 16 v sedan 1450
ja mam Omege A 3,0 sedan i mam 1275kg masy własnej w DR Omegi

widzialem na zywo OA 2.0 ze szpera, daje rade, ale nie w ten sposob, moze tam w srodku nic nie ma poza kierowca i jego fotelem, czyli samochod odelzony, albo po prostu to nie jest 2.0
no ale to nie musi być 2,0

ps. robi sie już totalny OT .. ale ten silnik to ja bym chciał:
To jest czterolitrówka. Jest nawet do kupienia (razem z omegą) ... za ok 25 tys zł
Jest też X30XEI .. ale ten mnie już tak nie kręci.