kolega tak sie ciska a sam niedoinformowany bo TD w omedze ma 131KM a nie 130!!! Silnik jak dla mnie rewelka mialem kilka tzw. TDS-ow i z zadnym nie mialem zadnych problemow a nie jezdze malo.... obecnie mam 2.2 DTI i wiem ze juz nie bedzie tak kolorowo... a co do kosztow napraw to staje sie to na obecna chwile nieoplacalne bo mozna tanio caly silnik kupic i bez klopotu, ludzie placa po 4 tys i wiecej za remonty a za tyle calego anglika mozna kupic z tym silnikiem, a co do spalania to zalezy jaka masz noge bo moze w trasie ci lyknac 6 litrow a jak sie postarasz to i 10 wciagnie, ogolnie silnik polecam!!!Na wszystkich forach jest to wałkowane. Ku...wica mnie chyba strzeli. Jest drobna ale istotna różnica w tych silnikach: TURBINA - jej wielkość i mocowanie. Ot co. TDS był w BMW i miał 143 km a w Omie jest TD i ma 130 km i nie do końca jest to ten sam silnik.
Czy warto kupic 2.5 tds?????
#21 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 10:58
#22 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 11:03
, jak bedziesz utrzymywał 5000 obrotów to może sie uda ale przy zwykłej jeździe jednak przewaga klekota,
ja raczej sobie chwalę moją konfiguracje -2,5td +automat chociaż myśle żeby zmienić na 3.0 i jej opisywaną moc
W niemczech jechalem Przez ponad trzysta kilosow tak ze nie spadlo mi ani razu ponizej 180km\h ,i nie byla to omega tylko astra i w benzynie.Podpuszczal mnie ile moj klekot pociagnie po jakichs stu kilosach z tej astry poszlo sporo pary z pod maski i zostala z tylu.A ja jeszcze ciaglem nastepne 200km puzniej juz raz wolniej raz szybciej bo byly ograniczenia.700km przejechalem w4,5godziny.Niewiem czy benzyniak tyle wytrzyma.
#23 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 11:11
rzygac sie chce jak sie czyta te bzdury.... ludzie jakbyscie w swoich benzyniakach mieli takie przebiegi jak maja te diesle ktore mimo tego i tak sie dobrze sprawuja oczywiscie trafiaja sie wyjatki, to w bagaznikach musielibyscie wozic wszystkie czesci.... i cale zestawy kluczy... poza tym ostatnio widzialem jak gosciu skladal silnik od TDS-a.... normalnie szok.... wszystko na sztuke.... jak to ma potem sie nie sypac..... ale tak jak napisalem wczesniej jak padnie cos "grubszego" to lepiej wymienic silnik i nie bawic sie w remonty....W niemczech jechalem Przez ponad trzysta kilosow tak ze nie spadlo mi ani razu ponizej 180km\h ,i nie byla to omega tylko astra i w benzynie.Podpuszczal mnie ile moj klekot pociagnie po jakichs stu kilosach z tej astry poszlo sporo pary z pod maski i zostala z tylu.A ja jeszcze ciaglem nastepne 200km puzniej juz raz wolniej raz szybciej bo byly ograniczenia.700km przejechalem w4,5godziny.Niewiem czy benzyniak tyle wytrzyma.
#24 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 11:16
#25 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 21:07
żeby diesela objechać to wystarczy Ci 2,0 16V
zaden argument.. tylko przechwalki szczeniaka
rzygac sie chce jak sie czyta te bzdury....
wiesz, mam takie same odczucia
maryan
`97 2,5 TD
kle, kle, kle
#26 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 21:25
kolega tak sie ciska a sam niedoinformowany bo TD w omedze ma 131KM a nie 130!!! Silnik jak dla mnie rewelka mialem kilka tzw. TDS-ow i z zadnym nie mialem zadnych problemow a nie jezdze malo.... obecnie mam 2.2 DTI i wiem ze juz nie bedzie tak kolorowo... a co do kosztow napraw to staje sie to na obecna chwile nieoplacalne bo mozna tanio caly silnik kupic i bez klopotu, ludzie placa po 4 tys i wiecej za remonty a za tyle calego anglika mozna kupic z tym silnikiem, a co do spalania to zalezy jaka masz noge bo moze w trasie ci lyknac 6 litrow a jak sie postarasz to i 10 wciagnie, ogolnie silnik polecam!!!
No cóż jak się bedziemy liczb czepiać to i może jestem niedoinformowany.
#27 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 21:30
No cóż jak się bedziemy liczb czepiać to i może jestem niedoinformowany.
Jakich liczb te auta mają ponad 10 lat i przebiegi 500 tyś km w górę jak ktoś ma 100 parę tyś to lipa, a wiadomo, że wszystko się zużywa, a naprawy kosztują (znam to z autopsji) kolega Rafi ma rację, że taniej kupić angola. Silnik i kupa gratów zostaje. I nikt mi tu nie powie, że te auta to "IGŁA STAN"
#28 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 02:54
#29 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 12:28
Czy to aluzja do mnie?? hehe tak wydałem 4 tys. za kapitalny( wsumie to nowy silnik, aktualnie po skończonym okresie docierania:) ) remont bo padła mi pompa wody a jeszcze dojechałem do domu 15km, mój błąd ale teraz nie żałuje kasy. Nie licząc tego remontu to nie dokładałem do omegi nic po za tym co trzeba( płyny eksploatacyjne i filtry przy wymianie) nie wliczając oczywiście xenonów hehe które też ponoszą za sobą koszty:) Ogólnie to POLECAM ten silniczek bo naprawde daje frajde z jazdy, oczywiście jak jest w dobrym stanie:)ludzie placa po 4 tys i wiecej za remonty a za tyle calego anglika mozna kupic z tym silnikiem
#30 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 12:34
:brawo: ale człowiek uczy się całe życie i raczej drugi raz już będziesz stał i czekał, aż ktoś Cię zcholuje. Taniej wyjdzie ;-)remont bo padła mi pompa wody a jeszcze dojechałem do domu 15km
#31 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 18:52
no co Ty ogolnie tak napisalem bo tyle remont kosztuje... a wlasnie dzis zadzwonil do mnie gosc ze Szczecina bo mu zawor sie urwal i silnik pokiereszowalo i wzial ode mnie kompletny motor z pompami turbina i alternatorem za 2 tys bo mechaniory mnostwo $$$$ zaspiewali za remont i sami mu doradzili drugi silnik kupic, teraz przelozy tylko silnik i smiga dalej a ze swojego jeszcze osprzet pogoni i niewiele naprawa bedzie go kosztowalaCzy to aluzja do mnie?? hehe tak wydałem 4 tys. za kapitalny( wsumie to nowy silnik, aktualnie po skończonym okresie docierania:) ) remont bo padła mi pompa wody a jeszcze dojechałem do domu 15km, mój błąd ale teraz nie żałuje kasy. Nie licząc tego remontu to nie dokładałem do omegi nic po za tym co trzeba( płyny eksploatacyjne i filtry przy wymianie) nie wliczając oczywiście xenonów hehe które też ponoszą za sobą koszty:) Ogólnie to POLECAM ten silniczek bo naprawde daje frajde z jazdy, oczywiście jak jest w dobrym stanie:)
#32 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 20:38
#33 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 20:45
Kolego. Koszty utrzymania omegi są prawdopodobnie zbliżone do utrzymania lamborgini. Nie kupuj diesla, ja nie już się najadłem dieslem. Mam dość, te samochody więcej stoją niż jeżdżą, nikt nie potrafi zrobić tego samochodu. Nie rób tego błędu to ci kasy w portfelu zostanie trochę. Powiem ci kup sobie najlepiej za te pieniądze bmw 7 model do 94 roku e30 z silnikiem 3 lib 3.5 tylko na benzynie bez gazu od niemca czy coś żeby zadbane. I będziesz jeździł jak prezes. Wszystko zresztą tylko nie omegę 2.5 td.
No to miales pecha ze trafiles na zajezdzony silnik! Bo ja Jestem zadowolony mimo drobnych usterek.A za takie pieniadze co mozna kupic Omege z wypasem Bety nie kupisz.
#34 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 21:36
7 miesięcy mam to auto i praktycznie go nie tykam poza jazdą... Nadziałeś się...Kolego. Koszty utrzymania omegi są prawdopodobnie zbliżone do utrzymania lamborgini. Nie kupuj diesla, ja nie już się najadłem dieslem. Mam dość, te samochody więcej stoją niż jeżdżą, nikt nie potrafi zrobić tego samochodu. Nie rób tego błędu to ci kasy w portfelu zostanie trochę. Powiem ci kup sobie najlepiej za te pieniądze bmw 7 model do 94 roku e30 z silnikiem 3 lib 3.5 tylko na benzynie bez gazu od niemca czy coś żeby zadbane. I będziesz jeździł jak prezes. Wszystko zresztą tylko nie omegę 2.5 td.
#35 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 21:43
No to miales pecha ze trafiles na zajezdzony silnik! Bo ja Jestem zadowolony mimo drobnych usterek.A za takie pieniadze co mozna kupic Omege z wypasem Bety nie kupisz.
7 miesięcy mam to auto i praktycznie go nie tykam poza jazdą... Nadziałeś się...
No to miło poczytać, bo ja też miałem kłopoty z TDS-em, ale to już przeszłość.
I dodam, że takich jak wy co fura wam jeździ i się nie sypie bardzo mało jest. Więc powodzonka i radości z jazdy
#36 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 22:19
#37 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 22:26
Mam dość, te samochody więcej stoją niż jeżdżą, nikt nie potrafi zrobić tego samochodu.
Mam 2,5 TD i więcej jeżdżę niż stoję, a mój mechanik twierdzi, że to prosta konstrukcja i nie ma kłopotów z naprawą. Części też tanie, więc nie wiem na co tu narzekać?
#38 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 23:34
#39 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 23:55
Tak,tak każdy ma tu swoją rację wszystko zależy od tego jak się trafi.Obecną Omę kupiłem w kraju gość sprowadził ją 7 lat temu i jest super obecny przebieg 500 000 z czego sam przejechałem 80 000 w ciągu 10mies.Włożyłem w nią 500zł i śmiga;)
Powinna dostac jakis prezent za te 500!!Pieknie no mojej jeszcze brakuje 225!
#40 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 00:05