


Czy warto kupic 2.5 tds?????
#1
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 12:29

#2
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 12:40
#3
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 13:45
Koszt utrzymania? zależy o co pytasz. Generalnie minusy tego auta to pompa wtryskowa i nastawnik, a regeneracja to droga sprawa (o kupnie nowego nie wspomne).
Mi pali 13 litrów w mieście w automacie, tankuje na BP.
Do tego standardowe wymiany oleju filtrów...
Śmigam omegą 3 miesiące i póki co jestem zadowolony. Mam nadzieje że to sie nie zmieni. Jest duże, wygodne z dobrym jak na moje potrzeby wyposażeniem.
#4
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 14:23
#5
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 14:51
#6
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 16:39
pozdr.
maryan
`97 2,5 TD
kle, kle, kle
#7
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 18:19
#8
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 20:46
Co do spalania to moja pali w mieście w granicach 14l/100 km, a w trasie 7-8l/100 (zalezy od stylu jazdy).
A i jeszcze jedno kolego:
NIE MA OMEGI TDS TYLKO TD

#9
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 20:59
NIE MA OMEGI TDS TYLKO TD
Jeden ch... wiadomo o co chodzi ;-)
#10
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 21:54
#11
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:06
remoncik , wymiana popychaczy, szklanek itd. przyniosła efekt pozytwny ( pomimo sporych kosztów) i teraz śmigam i śmigam i śmigam........
#12
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:12
Powodów morze być "milion pięćset" na temat tego silnika i awaryjności można napisać książkę, a takie "super" okazje pociągają przeważnie za sobą spore koszta, bo nikt mnie tu chyba nie skarci jak napisze, że te silniki nie należą do udanych. Wiem, bo miałem kiedyś ten problem i nastąpiła separacja i potem rozwód z Dieslem
Poza nastawnikiem co w nich nawala wiecej niz w innych?Ja

#13
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:21
Poza nastawnikiem co w nich nawala wiecej niz w innych?Ja
Są tam kosmiczne przebiegi więc łańcuch rozrządu sie wyciąga, pąpa wodna potrafi odmówić posłuszeństwa, głowica potrafi strzelić, turbina, termostat i cała masa. Długo by wymieniać, a co najważniejsze to wszystko to kosztuje i to nie mało
#14
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:40
Są tam kosmiczne przebiegi więc łańcuch rozrządu sie wyciąga, pąpa wodna potrafi odmówić posłuszeństwa, głowica potrafi strzelić, turbina, termostat i cała masa. Długo by wymieniać, a co najważniejsze to wszystko to kosztuje i to nie mało
Wedlug mnie to sie nie psuja tylko te ktore nie jezdza.Moj ma 274tys. i tyle ma.Wiadomo rozrzad jest drogi ale wedlug instrukcji wymiana po 500tys. jesli byl dobrze eksploatowany.Pompy wodne siadaja w kazdym,termostat to samo.A co do glowicy to tu na forum nie ma wiecej awari niz w innych.Kazdy silnik mozna przegzac.Moim klekotem zrobilem ponad 30tys. i nie nazekam.Choc nastawnik mi pada.A moze i cos innego wyskoczy.Ogulnie jestem zadowolony nawt po tylu kilosach to sobie zasluzyl na remont.Ma swoje lata Ot Co!
#15
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:44
Moim klekotem zrobilem ponad 30tys. i nie nazekam.Choc nastawnik mi pada.A moze i cos innego wyskoczy.Ogulnie jestem zadowolony nawt po tylu kilosach to sobie zasluzyl na remont.Ma swoje lata Ot Co!
Nastawnik to główna bolączka, ale skoro Ci chodzi to wszystko ok. Mój się sypał i sprzedałem i dlatego jestem do tego sceptycznie nastawiony. Sąsiad też ma klekota i serce mnie boli jak widzę jego auto cały czas na kanale i łapy pod machą :-(
#16
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:48
#17
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2009 - 23:51
#18
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 08:02

#19
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 08:24
żeby diesela objechać to wystarczy Ci 2,0 16V
No to może spróbujemy? :zdziwnienie:
#20
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2009 - 10:38
A ja Ci kolego odradzam stanowczo zakup Omy z tym silnikiem. Wiem bo miałem i się cieszę, że sprzedałem. Lepiej kup benzynę, żeby diesela objechać to wystarczy Ci 2,0 16V

ja raczej sobie chwalę moją konfiguracje -2,5td +automat chociaż myśle żeby zmienić na 3.0 i jej opisywaną moc