Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Tuning silnika 2.0 16v


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
253 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 10 grudnia 2010 - 00:19

http://www.ecotecpow...=20&i=795&t=795

gruuubo pojechali


Jakie to są koszty na realia Polski ??? Od razu adres warsztatu ?

#42 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 grudnia 2010 - 16:54

Jakie to są koszty na realia Polski ? Od razu adres warsztatu ?


dokładnie to co w linku jest dość unikalne na skalę światową, bo ten silnik jest składany w 100% na nowych elementach z wyższych półek sportowych, costumowy dolot i wydech, do tego kompletna przeróbka głowicy, pompy oleju i poprawka bloku...


szacuję na około 25kzł

#43 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 grudnia 2010 - 17:53

łożesz - klikłem i zwariowałem



 


#44 OFFLINE   Pablo91

Pablo91
  • 93 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Krzyż wlkp
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 16 kwietnia 2011 - 21:15

Co można pogrzebać przy motorku żeby zwiększyć troszke mocy w 2.0 16v co panowie myślicie;]????:masakra:

#45 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 kwietnia 2011 - 21:18

Zalozyc turbo.

#46 OFFLINE   meme174

meme174
  • 40 postów
  • Dołączył: 18-09-2010
  • Skąd: Warszawa

Napisany 17 kwietnia 2011 - 08:30

można przetoczyć koło zamachowe aby zmniejszyć jego masę poprawi jego prace na niższych obrotach , zrobić generalny remont silnika aby wrócił do swych fabrycznych parametrów, zmienić układ dolotowy i wydechowy aby zwiększyć jego efektywność, i myślę że dopiero po tym wszystkim jak będzie Ci ciągle mało można zakuć silnik i założyć turbo ale to wydatek + 7 k zł wiec lepiej chyba kupić 3.0 v6 i zacząć na starcie z ponad 200 kucykami :p ? Może ktoś jeszcze doda coś :D

Pozdrawiam meme

#47 OFFLINE   Pablo91

Pablo91
  • 93 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Krzyż wlkp
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 19 kwietnia 2011 - 20:49

a jakiś chip można założyć warto jest?????czy to nic nie daje????:D

#48 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2011 - 20:56

a jakiś chip można założyć warto jest


nie warto.


Zaloz turbo lub sprzedaj i kup 3.0/3.2

#49 OFFLINE   Pablo91

Pablo91
  • 93 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Krzyż wlkp
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:04

ale co za duzy koszt czy wyzylowanie motoru???????:stop:

#50 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:09

ale co za duzy koszt czy wyzylowanie motoru?


ale koszt czego turba?? czy czipa??

#51 OFFLINE   Pablo91

Pablo91
  • 93 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Krzyż wlkp
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:13

no czipa? turbo najlepiej od czego załozyc(jakiego auta)?????

#52 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:28

turbo najlepiej od czego załozyc(jakiego auta)?


Najlepiej to osprzet od silnika c20let

#53 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 19 kwietnia 2011 - 23:28

Najlepiej to osprzet od silnika c20let


najlepiej to calego LET zeby zaraz korba bokiem nie wylazla x20
tylko to juz bedzie sporo $$$$ kosztowalo

#54 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2011 - 23:38

tylko to juz bedzie sporo $$$$ kosztowalo


Widocznie kolega jest na to przygotowany skoro chce wiecej mocy.

#55 OFFLINE   kokoszon

kokoszon
  • 134 postów
  • Dołączył: 02-11-2010
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 kwietnia 2011 - 22:34

Witam
Czytam od jakiegos czasu forum i wszyscy zgodnie twierdza ze silnika 2.0 16v sie nie da ruszyc aby zwiekszyc jakos osiagi. Znalazłem własnie na ebay-u taka aukcje
http://cgi.ebay.pl/T...8#ht_2194wt_948
Mam w zwiazku z tym pytanie, gosciu pisze ze podnosi to moc o 19KM
czy to jest jakis pic za te kase czy jest to mozliwe? Nie znam sie ale pisze ze trzeba to wlutowac do kompa fury wiec moze zmienia jakos mape paliwa czy cus tam? Napiszcie co o tym myslicie bo za stówe to bym sprawdził nawet na farta. I zobaczcie ile gosc ma pozytywnych komentarzy, co prawda na temat omegi nie znalazłem bo nie chciało mi sie szukac:).
Co o tym myslicie prosze o opinie osob majacych jakies pojecie bo 20KM to w chu....:-)

#56 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 kwietnia 2011 - 00:39

bo za stówe to bym sprawdził nawet na farta.

No to kupuj, co się czaisz :hehe:

#57 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 24 kwietnia 2011 - 00:50

Witam
Czytam od jakiegos czasu forum i wszyscy zgodnie twierdza ze silnika 2.0 16v sie nie da ruszyc aby zwiekszyc jakos osiagi. Znalazłem własnie na ebay-u taka aukcje
http://cgi.ebay.pl/T...8#ht_2194wt_948
Mam w zwiazku z tym pytanie, gosciu pisze ze podnosi to moc o 19KM
czy to jest jakis pic za te kase czy jest to mozliwe? Nie znam sie ale pisze ze trzeba to wlutowac do kompa fury wiec moze zmienia jakos mape paliwa czy cus tam? Napiszcie co o tym myslicie bo za stówe to bym sprawdził nawet na farta. I zobaczcie ile gosc ma pozytywnych komentarzy, co prawda na temat omegi nie znalazłem bo nie chciało mi sie szukac:).
Co o tym myslicie prosze o opinie osob majacych jakies pojecie bo 20KM to w chu....:-)


to jest PIC :D
z 2.0 16v da sie wydlubac duzo mocy ale nie takimi sposobami, poczytaj na forum to zobaczysz ile kosztuje prawdziwy tuning i ile mozna uzyskac mocy z 2.0

#58 OFFLINE   michal064

michal064
  • 29 postów
  • Dołączył: 17-06-2010
  • Skąd: Ełk

Napisany 26 kwietnia 2011 - 19:27

witam, czy ktos z was montowal kolektor rurowy w swoim x20xev? bo jest sprawa ze mi pekl oryginal i zastanawiam sie nad zmiana. no i ogolnie chodzi mi o to ze moze moglby powiedziec co i jak? i jak to jest z kolektorami z c20xe i flansza dorabiana? Pozdrawiam

#59 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 sierpnia 2011 - 16:41

Witam mam kilka pytań odnosnie x20xev czy da sie wsadzić wałki rozrządu z cali 2.0 16v 150 kucy chyba c20xe oraz osprzet czyli kolektor dolotowy przepustnica kolektor wydechowy oraz mam juz słabego kata i chce go wywalic i wstawić zamiast tego przelotowy rm motors z kwasówki .
Czy osprzet silnik od cali bedzie pasował silniki praktycznie sa identyczne tylko cali ma 150 kucy

#60 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 sierpnia 2011 - 17:39

silniki praktycznie sa identyczne tylko cali ma 150 kucy


a nie lepiej przełożyć kompletny silnik ?? , no chyba że lubisz taką dłubaninę bez względu na to czy coś z tego będzie czy nie :)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p