

Opony bieżnikowane. Czy warto!?
#81
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 18:48
Jeśl bieżnik sie rozleci i narobi szkód za wszystkie zapłaci producent.Druga sprawa to jeśli bieżniki to tylko na zime i do prękości nie wiekszej jak 120km/h niezaleznie od oznaczeń na oponie.Dobra frmą robiąca nalewki jest niemiecki Condor.Miałem kiedys folder i było pokazane jak przeswietlaja stare opony przed nalaniem bieżnika.
".....Sieć hurtowni R.TEC jest częścią istniejącego od 1910 roku holdnigu REIFF GmbH z Reutlingen (Niemcy). W skład holdingu wchodzą ponadto: fabryka opon condor, sieć serwisów opon, fabryka części do maszyn Reiff.
Oferujemy: opony i felgi do każdego samochodu. Na życzenie klienta dostarczamy towar pod wskazany adres. Korzystny system rabatów.
Nowość: niemieckie opony bieżnikowane Condor letnie i zimowe do samochodów: osobowych, dostawczych i ciężarowych.
- 100% gwarancji na opony Condor do chwili zużycia bieżnika (TWI)
- sprawdzane laserowo
- certyfikat ISO 9002
- certyfikat AIR......"

#82
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 21:12
poza tym nawet te super niemieckie nalewki tanie nie są prawdopodobnie koszt zakupu nalewki jest niewiele niższy od zakupu nowej z najtańszych opon, zapewne nic specjalnego to nie będzie ale przynajmniej nie nalewka
#83
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 21:47
#84
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 22:00

#85
OFFLINE
#86
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2007 - 13:31
One może są dobre ale do fiata 126p.
miałem kiedyś takie nalewki w golfieIII.spoko wyglądały bo 195 R14 musi być fajne. i co? nie powiem co ja przeżył jak wpadłem w poślizg w czasie hamowania i wtedy nie było mi do śmiechu.....powiem tak nie polecam, ale każdy robi co uważa za stosowne i odpowiednie dla siedie i swojego auta.
A propo całego procesu produkcji nalewek procucenci zapewniają że każda opona jest prześwietlana i niby nie jest starsza niż 4 lata czy coś, ale realia są inne.... wiem bo pracowałem na wulkanizacji i wiem coś nie coś. sam miałem dosyć często jak nowa nalewka nie da się wyważyć..
a propo jeżeli już miałbym wybierać między używką a nalewką wybieram używkę zawsze masz wszystkie uszkodzenia na wieszchu, a nalewki? możesz mieć wkład wklejony i tago nie będziesz widział albo nawet stopka nalana a przy montażu leci jak masło i to jest podstawowa przyczyna nie uznania gwarancji....
byłem w Monachium i Pobiedziskach na kursach i można wiele mówić o tyl temacie....
#87
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2007 - 19:27
#88
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 10:09

#89
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:12
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#90
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:33
ja tam kupilem bieznikowane globgumy 225/55/16 i wszytko bylo ok. a nie raz jezdzilem ponad 200km/godz.
Ale nastepny raz moze byc ostatnim :looz: . Czego Tobie i innym oczywiscie nie zycze. Polowa opon dostepnych na rynku nie posiada odpowiedniego indeksu dla takich predkosci (nowe), a co dopiero bieznikowane :looz: . Jest jakis powod , dla ktorego jest zakaz montazu opon bieznikowanych na przednie kola np w sam. ciezarowych. Ryzykant z Ciebie
Pozdro
#91
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 16:49

#92
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2007 - 18:28
#93
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 00:48
Ale nastepny raz moze byc ostatnim :looz: . Czego Tobie i innym oczywiscie nie zycze. Polowa opon dostepnych na rynku nie posiada odpowiedniego indeksu dla takich predkosci (nowe), a co dopiero bieznikowane :looz: . Jest jakis powod , dla ktorego jest zakaz montazu opon bieznikowanych na przednie kola np w sam. ciezarowych. Ryzykant z Ciebie
ja akurat mam biezniki z indeksem H wiec do 210km/h
a i wiekszosc producentow robi nowe 16" zimowki z indeksem H, a zimowe 17" ida juz nawet z indeksem V wiedz do 240km/h, nie wiem jak jest z mniejszymi rozmiarami ale pewno maja nizszy indeks predkosci
tego akurat nie rozumieludzie jak was nie stać nawet na używki to po co kupujecie auto klasy wyższej - tragedia - bieżnikowane nadają się do fiaciorów i poldków

bo
uzywki kupilem po 100zl za szt. bieznikowane po 165zl szt.
jezdzilem i na uzywkach i na bieznikach wiedz troche moge sie wypowiedziec w tym temacie chyba

www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#94
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 02:32
#95
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 10:26
jezdzilem i na uzywkach i na bieznikach wiedz troche moge sie wypowiedziec w tym temacie chyba
Jesli tak twierdzisz..... :looz: .
Ja akurat wychodzie z zalozenia , ze po regeneracji to najwyzej moge kupic sobie chlodnice ,a nie opony, ktore w czasie jazdy sa jedynym lacznikiem miedzy mna a droga :mrgreen: .
A to ,ze na starej oponie , ktora posluzyla jako baza do przyklejenia nowego bieznika , jest index vmax 210 , nie znaczy, ze mozesz smigac z taka predkoscia po regeneracji. :roll:
Podpisuje sie pod tym , co napisal Gachu. Moze czas pomyslec o jakiejs Corsie 1.5D?
Pozdro
#96
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 10:29
A to ,ze na starej oponie , ktora posluzyla jako baza do przyklejenia nowego bieznika , jest index vmax 210 , nie znaczy, ze mozesz smigac z taka predkoscia po regeneracji. :roll:
Pozdro
Nie na starej tylko na nowym biezniku. Tak przynajmniej producent twierdzi :mrgreen:
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#97
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 10:51
jeżdże już od 96 roku i miałem kilka samochodów z równymi oponami - parę lat wcześniej nowe zimowe kosztowały duzo więcej a używek nie było :roll:
producent i sprzedawca napisze wszystko byle tylko sprzedać towar - przykład antyradary
#98
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 11:00
#99
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:12
#100
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 20:43
