

zbyt niskie obroty na biegu jałowym
#1
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2008 - 03:58
#2
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2008 - 10:21
#3
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2008 - 12:35
#4
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2010 - 20:48
#5
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2010 - 21:29
#6
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 06:09

#7
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:55
P.S. Co do czyszczenia przepływomierza jak to robiłeś?
#8
OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 21:14
Od zimy mam niskie obroty biegu jałowego tak w granicach 480-540 ,blędów nie ma, oprócz tego jak pada deszcz np. odpala za pierwszym razem ale za to gasnie dopuki silnik nie nabierze temperatury i wtedy jest problem z ponownym odpaleniem, trzeba sie pomęczyc z 1-2 minuty. Przy ładnej pogodzie nie ma problemu z gasnieciem. Objawy wystepuja na Pb i na LPG.
Swiece, przewody i sonda wymieniane na jesieni.
#9
OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 21:25
Witam, chciałbym sie dołączyć do tematu ale z silnikiem 2.5 V6. Ma taki problem, że mam obroty na poziomie 450-500obr/min
akurat przy Twoim silniku obroty sa odpowiednie, co do kolegów to przyczyn moze byc duzo , albo szukac , albo dac sobie spokoj miałem silnik 2.0 8V i dałem sobie spokoj , rano przytrzymałem go na obrotach , zagrzał sie silnik i było OK , mozecie szukac , a kto pyta nie błądzi , moze ktorys mechanior wpadnie na to i to zrobi ??, wiec ..powodzenia
#10
OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 22:35
Podepne sie pod temat.
Od zimy mam niskie obroty biegu jałowego tak w granicach 480-540 ,blędów nie ma, oprócz tego jak pada deszcz np. odpala za pierwszym razem ale za to gasnie dopuki silnik nie nabierze temperatury i wtedy jest problem z ponownym odpaleniem, trzeba sie pomęczyc z 1-2 minuty. Przy ładnej pogodzie nie ma problemu z gasnieciem. Objawy wystepuja na Pb i na LPG.
Swiece, przewody i sonda wymieniane na jesieni.
Może czujnik temp. na komp ?
#11
OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 23:47
#12
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 05:47
Mariusz chodzi Ci o czujnik temp. silnika czy zasysanego powietrza?
#13
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 11:35
ja krokowiec mam wymieniony jakies dwa miechy temu, ale dzisiaj jeszcze sobie uświadomiłam, ze chyba dodatkowo ją zalewa bo jak wysiadam z samochodu to czuje gaz lub bene zalezy na czym jezdziałam......
Mariusz chodzi Ci o czujnik temp. silnika czy zasysanego powietrza?
Jest czujnik na dechę i na komp.
#14
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 14:16
#15
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 14:20
#16
OFFLINE
Napisany 17 maja 2010 - 18:58
#17
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2010 - 10:25
#18
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 09:35
Pozdrawiam
#19
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 12:28
tak i tak samo czujnik temperatury powietrza wlotowego jak i czujnik temperatury na ECU. Warto by było podpiąć się kompem i sprawdzić jakie wartości podająa czy przepływomierz powietrza może być odpowiedzialny za niskie obroty? krokowiec już czyściłem nie ma falowania, ładnie schodzi z obrotów tylko jak się rozgrzeje to obroty są w okolicach 500 jak zimny jest w normie 750-800.
#20
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 12:33
tak i tak samo czujnik temperatury powietrza wlotowego jak i czujnik temperatury na ECU. Warto by było podpiąć się kompem i sprawdzić jakie wartości podają
powiedz mi opeltech2 idzie to sprawdzić? a jeśli tak to jak bo za bardzo nie jestem obeznany w tym programie