

remont silnika pod blokiem i śmierć ecu?
#21
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2008 - 23:11
#22
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 07:10
#23
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 14:16
1-GND 0V
2-GND 2,5V
3-GND 0V
po podpięciu czujnika wszędzie jest 0V. tak ma być? czy np zasilanie ze sterownika pod obciążeniem siada?
A i mam pytanie chyba do eksperta od immo z tego co czytam forum, więc mam pytanie


#24
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 15:20
Z tym zasilaniem na czujnik to coś nie teges - za niskie i nie powinno siadac, ale sprawdz lepiej połaczenie własnie tych przewodów do sterownika - moze byc przerwa w obwodzie i zasilanie siada pod obciązeniem ( nie zasilanie lecz powstaje przerwa w kabelku ) na pewno kumasz o co mi chodzi.
#25
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 15:44
#26
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2008 - 20:36
#27
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 19:28

#28
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 21:02
#29
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 18:32
dobra, wiem że kombinuje już chyba jak łysy koń pod góre, ale czy jest możliwe że zamieniłem wałki??i czy np w tym wypadku działo by się to co się dzieje, czy usłyszałbym iichrupppppzzzzzzzzzzgrzyt i się rozglądał za nowym silnikiem?
pytanie do moda: jeśli dyskusja zejdzie strikte na rozrząd, to mam zakladać nowy temat w dobrym dziale czy kontynuować tutaj?
#30
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 19:34
Koło pasowe dolne - wcięcie naprzeciwko bolca( spilki) wystajcej z silnika
#31
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 21:09




dodam jeszcze że ściągłem z ciekawości głowice żeby sprawdzić cylindry. takie ładne jak je oszlifowałem takie są

#32
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 21:24
#33
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 21:43

wytłumacze moje pytanie: jeśli jest wieloklin symetryczny moge liczyć że są wszystkie kliny i wałek siedzi jak teściowa na fotelu. jeśli wieloklin jest niesymetryczny może jakiegoś brakować bo ktoś składał np. pod wpływem i tak mu akurat spasowało ;p, a że jednego brakuje to niech się klient potem martwi.
#34
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 14:38
#35
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 16:49


a apropo wieloklinu. wałki wygląda że są uniwersalne na ssanie i wydech, tak samo koła zębate (nie dam głowy uciąć), na wałku jest taki dzyndzel wystający a w kołach wcięcia, więc są 2 pozycje, które przy montarzu ustalają czy wałek jest do ssania czy do wydechu, śróbu poszły całkiem sprawnie bo mam długie ramie klucza, ale dziwi mnie że ktoś był tak leniwy że poprostu narysował sobie nne znaczki, chyba że całe wałki i koła zębate są jakieś szemrane i trzeba ustawić na te bazgroły. starszy pojechał na awarie, jak wróci odmieniamu kółka i ustawiamy na bochomazy.
#36
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 18:20
#37
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 19:14

#38
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 20:11
#39
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2008 - 13:24

kuknąłem na błędy. już tylko 19,73,92