Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nierówna praca na biegu jałowym


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
65 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 07 lipca 2009 - 21:23

Spoko krzysiek podam ci dane to przelejesz browar na moje konto hehe.. Cieszy mnie fakt ze moje wskazówki cie zmobilizowały i co najwazniejsze ze zrobiłes wszystko jak trzeba.. Tak jak napisałem wczesniej, jezeli wszystko to co piszesz wróciło do normy to i spalanie wróci takze... i co ci jeszcze poradze to od czasu do czasu wlej na pełen zbiornik ze 7-8 setek mixolu ( 100ml na 10L ) poprawi dynamike pracy pompy i wyczysci układ z syfu.... Pozdro


No ok Daro jutro zamierzam zatankowac wieksza ilosc paliwa wiec doleje i mixolu:D A nawet wczesniej na spalanie narzekac nie moglem bo w jezdzie mieszanej miescilem sie w niecalych 10 litrach a jesli wynik by sie poprawil to byloby super. Jeszcze pytanko czy rowniez dolac mixol gdy jezdze na bioesterze? Dzieki za wszystko:D pozdro

#62 OFFLINE   Daro 81

Daro 81
  • 87 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Poddębice/ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lipca 2009 - 21:40

mysle zebys odstawił te specyfiki bo niewiele dają... Coś ci wyslę na PW i sobie poczytaj tylko nie bierz sobie do serca tego co piszą na początku tylko dalej...
Daro

#63 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 11 lipca 2009 - 10:47

Daro81 mogłbyś mi wysłać na PW jakiś kontakt do siebie?

PS zauważyłem, że odczyt na kompie na rozgrzanym silniku podczas gdy jest w miare zimno na dworzu do 20 stopni to 1,6l/h, natomiast gdy jest bardzo goraco to pokazuje 2,0 l/h. Poza tym zauwazylem, ze np po dlugiej jezdzie ponad 4h auto ciezko odpala ponownie, nastomiast po krotkich odcinkach niby na rozgrzanym silniku pali od kopa.
Zauwazylem rowniez, ze przy jezdzie do 2 300 obr/min i tak spalanie nie jest mniejsze niż 15l /100 po miescie. A jak tankuje verve to i 18l/100. Przypomne, że nastawnik i pompa są po regeneracji Boscha a dawka paliwa ustawiona na jak najmniejsza. Z rzeczy ktore jeszcze zauwazylem to: przy jezdzie z mocniej wcisnietym gazem utrzymuje sie taka sama predkosc jak przy slabo wcisnietym (tylko obroty sie roznia okolo 600obr/min). I przy odpalaniu rano dlugo szumii coś z tyłu (tak jakby pompka paliwa). Dodam, że przed tymi wszystkimi regeneracjami z cieknaca nawet pompa auto nie spalalo mi wiecej po miescie jak 11-12 l. Przy normalnej jezdzie nawet 10 miasto(glownie tempomat), 6-8 trasa

#64 OFFLINE   playauto

playauto
  • 12 postów
  • Dołączył: 26-11-2009
  • Skąd: Pułtusk /Maków Maz.

Napisany 18 listopada 2010 - 22:09

To ja sie dołacze a jak ustawić dawke paliwa jak niemam wyświetlacza który to pokazuje ?

#65 OFFLINE   cyp3k

cyp3k
  • 518 postów
  • Dołączył: 13-08-2009
  • Skąd: Allover :)
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 listopada 2010 - 00:48

Nie ustawisz kolego, tylko wtedy zostaje komputer, czyli opel scanner najlepiej. :)

#66 OFFLINE   playauto

playauto
  • 12 postów
  • Dołączył: 26-11-2009
  • Skąd: Pułtusk /Maków Maz.

Napisany 19 listopada 2010 - 19:05

A próbował ktoś dokładać kompa do omci jak niema i ewentualnie gdzie znaleść opis !