

Nierówna praca na biegu jałowym
#41
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 10:11
#42
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 10:42
#43
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 10:51
#44
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:01
#45
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:03
#46
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:11
#47
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:15
Jeszcze mi napisz czy ktos tam juz grzebał przy nastawniku?
Auto kupilem pol roku temu czyli od kupna byly takie objawy tych obrotow i nikt przy nastawniku nie grzebal na 100%.A czy poprzedni wlasciciel grzebal to nie mam pojecia. aaa i jeszcze jedno czy ciezkie palenie cieplego silnika teez jest powiazane z nastawnikiem? Bo ten problem tez byl od poczatku.
#48
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:19
PS zauwazylem rowniez ze na bardzo rozgrzanym silniku rozrusznik musi troche pokrecic zanim sie odpali moja kluska. Na srednio cieplym od kopa. Poza tym z pomiarów. Jak sie pierwszy raz rozgrzeje do 92 stopni to dawka jest np 7-8mg potem dopiero jak pojezdze z godzine to dawka sie zmeinia na 10mg.
I jeszcze w dodatku jak sie jeszcze nei rozgrzeje silinik to i tak 3-4 litry to na samo rozgrzanie mi idzie. Mimo ze wtedy przejezdzam max 15km
W dodatku nie wiem czy na orlenie nie chrzcza vervy, bo duzo wiecej paliwa trace jak ją biore. Dlatego biore zwykly ON teraz. Wczesniej bylo tak ze jak wzialem verveON auto duzo lepiej palilo i szybciej sie troche zbieralo. Wszystko sie pochrzanilo po tej regeneracji lub braku umiejetnosci jej zalozenia i ustawienia w serwisie Boscha
#49
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:34
Grzesiek87.. U ciebie problem ten sam z tym ze ty to masz totalnie rozregulowany nastawnik ktos tam dobrze palce wtyklał i ktos z pewnością mało swiadomy tego co robił. tak jak powiedziałem podjedz do mnie bo daleko nie masz i za tak zwaną flache ci to zrobie.. zaden problem jak dla mnie
#50
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:42
#51
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:53
#52
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 11:55
#53
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 12:18
krzysiek kolo sieniawy jest gosc ktory jest naprawde dobry i solidny od dizli.Jak chcesz to dam ci namiary.
Dzieki Vis za checi.Daro 81 napisal mi krok po kroku jak ustawic ten nastawnik. Jesli bym cos pop.ieprzyl i nie uda mi sie ustawic to poprosze Cie o namiary. Ale dzieki pozdrawiam:)
#54
OFFLINE
#55
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 14:18
#56
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 15:01
Jak ci sie uda to tez napisz.Powodzenia
A wiec mialem napisac jak wyszlo po probie regulacji nastawnika dodam ze ustawialem to calkiem na oko. Dlugie schodzenie z obrotow ustalo, wydaje mi sie ze lepiej sie wkreca w obroty(ale moze mi sie wydaje), no i moze minimalnie mniej kopci. Tylko teraz chce zobaczyc czy spalanie wzrosnie czy zmaleje. to tyle... pozdrawiam
#57
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 15:57
#58
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 20:35
No i gra z pewnoscią moze tak byc ze ci sie lepiej wkręca na obroty.. co do spalania na bank ci spanie.. pozdro
I zapomnialem dodac ze skonczylo sie rowniez szarpanie po zdjeciu nogi z gazu bo taki objaw rowniez wystepowal...Wogole to dzieki Daro za wskazowki. Masz u mnie duze:piwo: No i mam nadzieje ze ze spalaniem bedzie jak mowisz. pozdrawiam:)
#59
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 20:37
Dokładnie tydzien temu, z drżącym sercem zabierałem sie z kolegą za demontaż i dokumentne czyszczenie nastawnika. i tutaj ciekawostka. Wczesniej autko miało usługę czyszczenia nastawnika w dosyc znanym zakładzie, jednak cała operacja zakończyła się fiaskiem. Autko falowało, gasło na potęgę. Postawiono diagnozę: Serwis Boscha pana czeka.........Jednak po całodziemnej pracy, dmuchaniu i chuchaniu, autko pięknie smiga. Jedyny wydatek, to zestaw nasadek torx (marketowe wydanie) i płyn do czyszcenia urządzeń elektrycznych. Warto było ryzykowac ?( tylko co skoro i tak sprawa opierała sie o serwis) Warto.
#60
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 21:10