

VALVOLINE MAX LIFE
#121
OFFLINE
Napisany 19 września 2011 - 18:34
#122
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 21:14
#123
OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 16:15
#124
OFFLINE
#125
OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 19:03
#126
OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 21:36
#127
OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 09:20
Nie mawitam dolacze sie do tematu czy jest jais olej ktory zapobiega spalaniu oleju
Sprawdź sama jezeli naleje oleju velvaline to cos sie poprawi
#128
OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 21:04
#129
OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 21:14
A ile ma przebiegu?(prawdziwego nie na liczniku)
#130
OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 21:18
a oprócz valvaline jaki byscie polecili olej oprócz mobila bo na nim wlasnie jezdze Mam jeszcee jedno pytanie jezeli zmienie olej z 10w-40 na 15w-40 to cos sie poprawi z braniem tego oleju
Jak Ci na valvoline nie zmniejszy się przepalanie oleju to na innym też nie. Zresztą nie licz na cuda i w tym wypadku. Od minerała 15w40 trzymaj sie z daleka, nie jest do tego silnika. Zmierz ciśnienie na cylindrach. Jeśli nie puszcza chmury po porannym rozruchu i nie dymi po przygazowaniu na rozgrzanym silniku (częsty objaw zużytych uszczelniaczy zaworowych) to z dużym prawdopodobieństwem mogę zasugerować konieczność wymiany pierścieni olejowych. No chyba, że wyjdzie niskie lub nierówne ciśnienie na cylindrach to wtedy już lipa.
#131
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 09:01
a oprócz valvaline jaki byscie polecili olej oprócz mobila bo na nim wlasnie jezdze Mam jeszcee jedno pytanie jezeli zmienie olej z 10w-40 na 15w-40 to cos sie poprawi z braniem tego oleju
valvoline max life ma w sobie składniki zmiękczające uszczelnienia gumowe,i tworzące lepszy film olejowy w cylindrach (działanie jest widoczne np . przy cieknących uszczelniaczach) a jeśli silnik pali olej to lipa takiego specyfiku jeszcze nie wymyślili jak mechanik w płynie
#132
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 10:06
Nie wiem skąd to przekonanie w głowach młodych ludzi że gęsty olej uszczelni silnik:masakra:
Jak chcesz to zalej silnik "zalepikiem" tylko zimą przy -20* nie pytaj dlaczego ciężko kręci i nie może odpalić.
A niby skąd to ma wiedzieć?A ile ma przebiegu?(prawdziwego nie na liczniku)
#133
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 11:26

#134
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 13:50
Pierwsze obserwacje to brak sreberka korka..........
to skąd Ty wziąłeś ten olej ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#135
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 17:26
#136
OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 21:31
ty lepiej sam idź do doktora żeby ci wybił takie pomysły z głowy, tak żartobliwie oczywiście;) bez urazy:Dmyslalem tez zeby wlac doktora ale to raczej zły pomysł
#137
OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 17:51
#138
OFFLINE
Napisany 19 października 2011 - 10:07
#139
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2011 - 13:30
Co do brania oleju to mogę potwierdzić, że się zmniejsza. Miałem go zalanego w astrze f 1.4 8v i spalanie spadło z ok 1L do 500ml na 10tyś km.
#140
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2011 - 22:37
Jesli masz silnik diesla to kupujesz olej do tego typu silnika a nie do benzynowego.Witam. Też będę zmieniał olej na valvoline 10W40 tylko brać zwykły czy diesel?