Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

VALVOLINE MAX LIFE


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
183 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2010 - 18:22

Według mnie to trochę głupotą mi to zalatuje, to co piszesz, chodź mogę się mylić, więc pisze ze "według mnie", jak do tej pory zmieniałem olej co 7-8 tyś, za każdym razem mechanik mówił że za wcześnie bo olej jest czyściutki, prawie jak nowy, teraz zmieniłem na valvoline i nie robiłem płukania i najprawdopodobniej przy następnej wymianie także syfu nie będzie, więc nie rozumiem po co to płukanie, przecież aby wypłukać cały syf z silnika, musiał byś to robić kilka razy, bo za pierwszym na pewno nie usuniesz wszystkiego


Ps. Przy każdej wymianie robisz płukanie, bo przecież z tego wynika, że nowy olej przy wymianie bez płukania dostanie na wejściu syf?


I kiedyś się tak stosowało, wlewało olej wrzecionowy, potem następny olej silnikowy. Płukanka o której mowa ma zastosowanie do zaworów hydraulicznych w silnikach, gdzie pomaga wyczyścić te miejsca mało dostępne, kiedyś opel zalecał co drugą wymianę oleju stosować płukankę. Zastosować płukankę można ale nie koniecznie. Każdy robi jak chce. Według mnie:)

#102 OFFLINE   marcys1986

marcys1986
  • 159 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: sosnowiec

Napisany 17 stycznia 2011 - 19:47

a jak sie robi plukanke?

#103 OFFLINE   pawel om2.0

pawel om2.0
  • 172 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Wie(L)kie Księstwo Warszawskie

Napisany 17 stycznia 2011 - 22:46

przed wymiana oleju zalewasz srodek do płukania silnika,odpalasz auto na czas podany przez producenta na opakowaniu,zlewasz olej razem z plukanka ,wymieniasz filtr i zalewasz nowy olej :) ot i caly proces :)

#104 OFFLINE   suchorz

suchorz
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2011
  • Skąd: Gdynia

Napisany 28 sierpnia 2011 - 17:10

Ja także polecam Max Life.

#105 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 10:58

a możecie mi powiedzieć czy lepiej do 2.0 16v + lpg wlać valvoline maxlife czy ostatnio ciągle mi polecany orlenoil lubro 20W50 mineral http://allegro.pl/or...1779940220.html ?????

#106 OFFLINE   suchorz

suchorz
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2011
  • Skąd: Gdynia

Napisany 18 września 2011 - 11:06

a możecie mi powiedzieć czy lepiej do 2.0 16v + lpg wlać valvoline maxlife czy ostatnio ciągle mi polecany orlenoil lubro 20W50 mineral http://allegro.pl/or...1779940220.html ?????

Jak chcesz zabić silnik to lej 20w50.

#107 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 11:08

jakie masz dane że niby go zabić.....

#108 OFFLINE   suchorz

suchorz
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2011
  • Skąd: Gdynia

Napisany 18 września 2011 - 11:13

po pierwsze gęstość oleju, masz hydrauliczne popychacze i nie wolno lać takiego oleju.
Jak chcesz porównać gęstość, to zrób eksperyment- bardzo prosty.
Wlej do wąskiej buteleczki olej i włóż do zamrażarki na 30min i zobacz co się z nim stanie.
Temp zamrażarki to ok -18, czyli mniej niż jest w zimie.
Olej będzie tak gęsty, że nie może smarować silnika.
Chyba wystarczy do zabicia silnika?

Kolejna rzecz:
Kiedyś w VW miałem Mobil 15w40 i przy -20 ( zima w Polsce) próbowałem zapalić auto.
Nawet na 2 dużych akumulatorach nie chciał szybko zakręcić. Dopiero na holu udało się ruszyć silnik, taki gęsty był olej. Zmieniłem olej na półsyntetyk i problemy zniknęły.
Miałem troche tego Mobila w aucie i jak chciałm go wylac z baniaka, to nie leciał nawet.

#109 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 11:20

to nie jest byle co bezfirmowe producent z orlenu też musiał badania przeprowadzić i musiał przejść testy tak że nie może być aż tak gęsty, także u nas raczej już ostrych zim nie ma by pod -20 podchodziło mało kiedy i np na forum t4 w silnikach 2.0 16v leją to i polecają a jak na dostawcze to już coś bo to w miejscu pod blokiem stać nie będzie

#110 OFFLINE   suchorz

suchorz
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2011
  • Skąd: Gdynia

Napisany 18 września 2011 - 11:22

Rób jak chcesz.
U nas co roku jest kilka dni z temperaturami ponad -20.

kup 1l tego oleju i włóż do zamrażarki.
Sam się przekonasz i pogadamy.

#111 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 11:32

* ORLEN OIL Lubro przeznaczony jest do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych starszych typów, w których producent zaleca stosowanie olejów w klasie wg API SF, SE lub niższych.

w omedze zalecany jest olej minimum w klasie API SG/CD lub SH/CD czyli w wyższej klasie , po za tym 20W50 poniżej minus 10 to kupa nie olej , nie lej tego bo zabijesz silnik

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#112 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 18 września 2011 - 11:35

Rób jak chcesz.
U nas co roku jest kilka dni z temperaturami ponad -20.

kup 1l tego oleju i włóż do zamrażarki.
Sam się przekonasz i pogadamy.


zauważ, że kolega jest przekonany do swoich racji.
Nic go nie przekona...

Kocyk podał silną argumentację, która mam nadzieje, że dotrze do wielu niedowiarków

#113 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 11:41

wdowa fajnego mosz trupa jak ty chcesz 20W50 :o

 


 


 


#114 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 11:42

zauważ, że kolega jest przekonany do swoich racji.
Nic go nie przekona...

dotrze do wielu niedowiarków


Nie że niedowiarek.. tylko czeka mnie wymiana cena też do mnie ważna a nie chca motora wykończyć lubro chwalą i tani, valvoline niby najlepszy ale no kurde dość drogi i bardzo ciężko dostępny u mnie w pobliżu do 25km i jak już ani to ani to to może coś innego

nie łazi dawid o trupa :) mój fater do sharana 2000r. 125tyś tego wloł na wymiana i mie kusi a jo tyż nie jest żech przekonany dlatego sie pytom :)

#115 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 18 września 2011 - 12:16

nie wytrzymam!
drogo? 97zł z przesyłką kurierem. czy to aż tak drogo? jeżeli takie wydatki Cie przerażają, to zmień auto np. na golfa II 1.3
ja Ojcu nie pozwolę wlać mineralnego oleju do astry 1.6 8V z 300 000 przebiegu, a Wy nawet do Sharana z 2000r taki olej lejecie.
Valvoline nie jest najlepszy - po prostu jest to bardzo dobry olej do 2.0 16V
brak słów poprostu...

#116 OFFLINE   Szzymek

Szzymek
  • 108 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 września 2011 - 12:25

Powiem tak po zalaniu valvoline mój silnik został doszczelniony i zostanę przy tym oleju
Po hamowni wyszło 139,2 KM

#117 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 12:34

ale Łukasz on mo racja....dołóż parę groszy i kup porządny ....

 


 


 


#118 OFFLINE   czarnawdowa

czarnawdowa
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 12:36

ino mie też ciekawi co jeszcze oprócz valvoline by było ok ale już doszołch do tego ;]

#119 OFFLINE   kolo72

kolo72
  • 149 postów
  • Dołączył: 08-08-2007
  • Skąd: Wojkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2011 - 12:37

Ja zalałem Valvoline Max Life 10W 40 w czwartek. Dałem 95zł za 5l.


Pożyjemy, zobaczymy czy faktycznie taki dobry. ;)
[SIGPIC][/SIGPIC]

!! POMÓŻMY KINDZE !!
http://pomoz.eu/


#120 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 września 2011 - 14:48

Czy to jest jakaś prowokacja z tym Lubro?