Ktory jest czesciej podrabiany niz markowe buty przez chinczykowZalej mobila

Najbezpieczniej wlac GM 10W40. Jezeli by sie jednak potwierdzila UPG to strata nie bedzie duza.
Napisany 08 lutego 2013 - 17:03
Ktory jest czesciej podrabiany niz markowe buty przez chinczykowZalej mobila
Napisany 08 lutego 2013 - 18:17
Gorszego to już nie mogłeś zaproponować? Najtańszy olej jaki może być, no jeszcze tańszy to aby widziałem w Lidlu W5Najbezpieczniej wlac GM 10W40.
Napisany 08 lutego 2013 - 18:23
Akurat z mojego doswiadczenia uwazam ze jest lepszy od Mobil1 10W40 na ktorym oma jezdzila wczesniej. Na GM silnik chodzil ciszej i znacznie mniej oleju zarl.Gorszego to już nie mogłeś zaproponować?
ELF albo Total maja bardzo podobny kolor.ciemny kolor
Napisany 08 lutego 2013 - 18:42
Napisany 08 lutego 2013 - 21:14
Napisany 08 lutego 2013 - 22:49
Napisany 09 lutego 2013 - 16:21
Napisany 09 lutego 2013 - 16:36
Napisany 09 lutego 2013 - 16:47
Płyn sprawdze jeszcze w ciągu 2 dni bo dopiero złożyłem a i mam pytanie bo jak auto było rozgrzane to odkręcałem korek zbiorniczka to płyn zaraz rósł aż wylewało a za chwile opadał i tak z 2 razya jak plyn?? nadal sie nic nie zmienil jego poziom??
albo masz mega duzo wilgoci w tlumikach, albo bierze plyn.
troche duzo tej pary, na benie tyle samo pary??
szkoda ze nie zrobiles filmu z dalszej odleglosci, bo nie wiadomo czy to para czy to dym, chociaz wyglada na pare
Napisany 09 lutego 2013 - 16:51
Płyn sprawdze jeszcze w ciągu 2 dni bo dopiero złożyłem a i mam pytanie bo jak auto było rozgrzane to odkręcałem korek zbiorniczka to płyn zaraz rósł aż wylewało a za chwile opadał i tak z 2 razy
Napisany 09 lutego 2013 - 17:10
Napisany 09 lutego 2013 - 17:25
dolewki miałem bo pękła mi chłodnica na plastiku uszczelniłem i trochę jeszcze sączy więc trudno mi będzie zobaczyć kurcze a dużo by brał jak UPG a olej mam w normie co do wydechu to też końcowy mam nowy tego syfu trochę wpadło do przepustnicy i może wywaliło to w wydech i musi wypalić mam taką nadzieje:(A nie miałeś żadnych dolewek płynu ni nic?
Zrób normalnie poziom płynu na zimnym silniku, Zaglądaj po każdej jeździe jak zniknie albo jak przybędzie to UPG, jak nie to kupa wody w wydechu
No i kontroluj olej
Mój mniej więcej dymi podobnie a mam cały nowy wydech więc woda ma się gdzie zbierać
Ale jak już dojeżdżam do roboty to prawie nie dymi, najgorzej pierwsze 2-3km.
Napisany 09 lutego 2013 - 17:50
Napisany 09 lutego 2013 - 18:02
Napisany 09 lutego 2013 - 20:17
To raczej nie upg.... Za malo dymu, za malo gesty i zbyt ciemny. Nadal stawiam na lipny gaz.
Napisany 09 lutego 2013 - 20:35
To raczej nie upg.... Za malo dymu, za malo gesty i zbyt ciemny. Nadal stawiam na lipny gaz.
Napisany 09 lutego 2013 - 21:24
Napisany 09 lutego 2013 - 21:56