Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

biały dym z wydechu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
101 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 17:03

Zalej mobila

Ktory jest czesciej podrabiany niz markowe buty przez chinczykow :p
Najbezpieczniej wlac GM 10W40. Jezeli by sie jednak potwierdzila UPG to strata nie bedzie duza.

#62 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 lutego 2013 - 18:07

ale może przyczna masła być kiepski olej?

#63 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 18:09

ale może przyczna masła być kiepski olej?

Nie może.

#64 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 18:17

Najbezpieczniej wlac GM 10W40.

Gorszego to już nie mogłeś zaproponować? Najtańszy olej jaki może być, no jeszcze tańszy to aby widziałem w Lidlu W5 :masakra:
Ja jeździłem na GM i przestałem, na nim zdarzały mi się niewielkie ilości mazi i szklanka stukała.
Po za tym po kolorze wydaje mi się że to jest olej oczyszczany z przepałów, ma dziwny zapach i ciemny kolor , podobnie jak ten najtańszy Castrol w supermarketach.

#65 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 18:23

Gorszego to już nie mogłeś zaproponować?

Akurat z mojego doswiadczenia uwazam ze jest lepszy od Mobil1 10W40 na ktorym oma jezdzila wczesniej. Na GM silnik chodzil ciszej i znacznie mniej oleju zarl.

ciemny kolor

ELF albo Total maja bardzo podobny kolor.

#66 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2013 - 18:42

Ja słyszałem rózne opinie odnośnie właśnie Castrola i GMa i szczerze powiem że słyszałem więcej złych niż dobrych i sam wiem z doświadczenia że GM to ja mogę zamki nasmarować albo łańcuch w rowerze :)
Sam przetestowałem i więcej nie chcę, mój silnik tych dwóch marek nie toleruje , przynajmniej tych tanich :)
Dobra nie wypowiadam się więcej bo się nie znam na olejach a tylko pisze to co czytałem albo słyszałem :)

#67 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 lutego 2013 - 21:14

Wątpię żeby GM sprzedawał lipny olej pod swoją nazwą.Ja tam tylko tego używam i jestem zadowolony,ale każdy decyduje co chce wlewać. Lotosa bym do komarka nawet nie zalał bo to syf

#68 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 lutego 2013 - 22:49

Panowie, zanim rozwinie się tutaj dyskusja o wyższości jednego oleju nad drugim to przypominam, że mamy co najmniej dwa dosyć rozwinięte tematy o tym ;)

#69 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 16:21

Wszystko złożyłem i tak auto zimne jest ok przegoniłem je aż włączył się wentylator i na postoju dymi na biało nadal dym bez zapachu a jak jadę to szwagier za mną jechał i mówi że prawie nic nie widać tylko na postoju tak dymi załączam filmik jak to wygląda dodam że na benzynie tez dymi



#70 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 16:36

a jak plyn?? nadal sie nic nie zmienil jego poziom??

albo masz mega duzo wilgoci w tlumikach, albo bierze plyn.

troche duzo tej pary, na benie tyle samo pary??

szkoda ze nie zrobiles filmu z dalszej odleglosci, bo nie wiadomo czy to para czy to dym, chociaz wyglada na pare
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#71 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 16:47

a jak plyn?? nadal sie nic nie zmienil jego poziom??

albo masz mega duzo wilgoci w tlumikach, albo bierze plyn.

troche duzo tej pary, na benie tyle samo pary??

szkoda ze nie zrobiles filmu z dalszej odleglosci, bo nie wiadomo czy to para czy to dym, chociaz wyglada na pare

Płyn sprawdze jeszcze w ciągu 2 dni bo dopiero złożyłem a i mam pytanie bo jak auto było rozgrzane to odkręcałem korek zbiorniczka to płyn zaraz rósł aż wylewało a za chwile opadał i tak z 2 razy

#72 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 16:51

Płyn sprawdze jeszcze w ciągu 2 dni bo dopiero złożyłem a i mam pytanie bo jak auto było rozgrzane to odkręcałem korek zbiorniczka to płyn zaraz rósł aż wylewało a za chwile opadał i tak z 2 razy


jak rozgrzany jest plyn to jego objetosc wzrasta, dziwne tylko ze opadal i sie podnosil jego poziom
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#73 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2013 - 17:10

A nie miałeś żadnych dolewek płynu ni nic?
Zrób normalnie poziom płynu na zimnym silniku, Zaglądaj po każdej jeździe jak zniknie albo jak przybędzie to UPG, jak nie to kupa wody w wydechu :)
No i kontroluj olej :)
Mój mniej więcej dymi podobnie a mam cały nowy wydech więc woda ma się gdzie zbierać :)
Ale jak już dojeżdżam do roboty to prawie nie dymi, najgorzej pierwsze 2-3km.

#74 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 17:25

A nie miałeś żadnych dolewek płynu ni nic?
Zrób normalnie poziom płynu na zimnym silniku, Zaglądaj po każdej jeździe jak zniknie albo jak przybędzie to UPG, jak nie to kupa wody w wydechu :)
No i kontroluj olej :)
Mój mniej więcej dymi podobnie a mam cały nowy wydech więc woda ma się gdzie zbierać :)
Ale jak już dojeżdżam do roboty to prawie nie dymi, najgorzej pierwsze 2-3km.

dolewki miałem bo pękła mi chłodnica na plastiku uszczelniłem i trochę jeszcze sączy więc trudno mi będzie zobaczyć kurcze a dużo by brał jak UPG a olej mam w normie co do wydechu to też końcowy mam nowy tego syfu trochę wpadło do przepustnicy i może wywaliło to w wydech i musi wypalić mam taką nadzieje:(

#75 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2013 - 17:50

Jak UPG to różnie bywa raz możesz mieć zassany płyn a jak dolejesz to moze Ci go sadzić przez korek, tak miał kumpel w omie. Mi przez pół kilka miesięcy po trochu ubywało czasem niej czasem więcej, do momentu gdy pożyczyłem auto brejdakowi a ja piłem sobie hehehe kazałem mu przyjechać po mnie po mimo tego że coś mu nie równo zaczął chodzić. Jak przyjechał po mnie 60km to wlałem ciepłej wody do układu, piątka goracej wody w baniak i jazda znów 60km do domu :)
To już w lublinie dobrze że to noc była zaczął zdychać i musiał celować na swiatła by nie stanąć :) ledwo co pod ostatnią górkę wjechaliśmy, juz dwójką ciągnął bo nie miał siły hehehe za dwa dni odpaliłem pojechałem 3km do kumpla do garażu i robota się zrobiła :)
Ale do oleju nic mi nie poszło ani oleju nie ubyło :)

#76 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 18:02

Kurcze a orientujesz się jaki jest koszt wymiany uszczelki razem z regeneracją głowicy w warsztacie a jaki jak samemu jak to wychodzi finansowo

#77 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2013 - 20:17


To raczej nie upg.... Za malo dymu, za malo gesty i zbyt ciemny. Nadal stawiam na lipny gaz.

#78 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 09 lutego 2013 - 20:35

To raczej nie upg.... Za malo dymu, za malo gesty i zbyt ciemny. Nadal stawiam na lipny gaz.


mam głęboką nadzieje ze masz racje

#79 OFFLINE   gangster525

gangster525

    insignia 2.0 T

  • 526 postów
  • Dołączył: 06-02-2011
  • Skąd: wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 lutego 2013 - 21:24

przegon ją porządnie na Pb i zobaczysz czy się poprawi.

#80 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 09 lutego 2013 - 21:56

Jeśli robisz dolewki to nie zauważysz że płyn ze zbiorniczka Ci ubywa,najlepiej wymień chłodnice żeby nie było żadnych ubytków i będziesz wszystko wiedział,jeśli będzie ubywać to uszczelka lub głowica nieszczelna.