

Ogromne spalanie
#81
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 19:33
Ciekawi mnie jedna rzecz. Czy gdybym zamiast tego bingo i miksera wstawił blosa? może to by mogło pomóc? wtedy także sonda nie ma nic do gadania tak?
#82
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2008 - 11:55
#83
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 22:34
#84
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2008 - 11:02
#85
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2008 - 22:51
Spalanie nadal wielkie,niewiem juz qrde co robić. Wymienione świece i przewody WN. Zmieniony kolektory wydechowy i uszczelniony wydech i nadal to samo. Jeden z gazowników zmienił mi mikser na mniejszy i teraz pali jeszcze więcej.dlaczego? na dodatek jak sie przełączy na gaz to sie przydusza i dopiero po chwili jest ok. Dlaczego tak jest? czy to na silniczku krokowym,czy na registrze,jest tak samo. Poradźcie coś,bo nie mam juz sił...
zmienic instalacje na sekwencje i tyle. moj brat ma xev z II gen i tez mu podobnie pali.
#86
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2008 - 17:08
bo za mały i nie nadąża odparować i łyka prawie płynnyJeden z gazowników zmienił mi mikser na mniejszy i teraz pali jeszcze więcej.dlaczego?
j.w. za mała wydajnośćna dodatek jak sie przełączy na gaz to sie przydusza i dopiero po chwili jest ok.
zmień gazownika no i instalka do oszczędnych nie należy
#87
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2008 - 18:49
Jesli to jeszcze automat to bedzie tyle palila. Ja stracilem rok na dochodzenie i w koncu sprzedalem. Mnostwo glow nad tym walczylo i konczylo sie na tym samym - wszystko w porzadku a nadal palil po 15-17l LPG w miescie i min 10.5 na trasie.
#88
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2008 - 17:13
#89
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 14:50
Nie rozumiem, jak można ustawiać instalacje na obroty śrubki... Zmień gazownika, bo coś mi się wydaje, że ten nie wie co robi...tylko o 1,5 obrotu
W ogóle, jak cokolwiek można ustawiać na liczbę obrotów jakiejś śrubki? Każdy silnik jest inny i dla każdego będzie to inna wartość, a to co on Ci podaje, to informacje na odczepne "weź se Pan ustaw i przestań mi Pan truć d*pę (bo się nie znam)", fachura od siedniu boleści.
#90
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 15:40
trudno akceptować spalanie rzędu 20 litró gazu w mieście,skoro wcześniej było ok.
A jak było wcześniej i czy spalanie nie skoczyło na jesień jak w gazie jest więcej butanu?
#91
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 16:36
#92
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 16:43
I nadal jeździsz do tego gazownika? Daj sobie spokój...Coś tam gazownik grzebał w instalce i od tamtej pory mam takie spalanie.
#93
OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2008 - 17:39
#94
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2008 - 21:26
wymieniłem dwa filterki od gazu , choć ok 15 tys km temu były wymieniane. jeden przy wymianie rozpadł mi się w rękach (caly czarny byl) a z drugiego (przelotowego) wysypała się czarna "sadza".
spalanie zmalało do ok 13 litrów (miasto) przy normalnej jeździe. dodam że mam sekwencje
koszt filtrów: 35 zł.
#95
OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2008 - 12:39
Kumpel miał podobny problem z dużym spalaniem na zwyklej instalacji i wina była po stronie dolotu powietrza cos tam uszkodzona obudowa czy coś.
#96
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2009 - 11:52
Kumpel miał podobny problem z dużym spalaniem na zwyklej instalacji i wina była po stronie dolotu powietrza cos tam uszkodzona obudowa czy coś.
A mógłbyś dowiedzieć się konkretniej co tam u kumpla było nie tak?
#97
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 18:53
#98
OFFLINE
#99
OFFLINE
Napisany 28 marca 2009 - 17:44
#100
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2011 - 11:02


Teraz mam większy problem, po pierwsze Pali duzooo za dużo bo ok 20 i ponad na 100km, druga sprawa to taka że po zgaszeniu silnika nawet po ok 5min. wali gazem z komory silnika (nie zawsze ale często nawet dłużej) i trzecia sprawa, ciężko kilka razy musi przekręcić żeby odpalić z benzyny nawet na drugi dzień rano. Gdy odpalam go na ciepło, to muszę przełączać tylko na Gaz bo z beni musi kręcić duuuuzo razy i załapuje po troszku, a nie raz odpala ze strzała gaśnie i potem muszę kręcić przez 10sek. żeby odpalił. Filterek powietrza w miare, od LPG nie ma wcale, instalacja 3-letnia. Podejrzewam zawór gazu ze przepuszcza i dla tego ciężko pali na benzynie , a na zgaszonym silniku po trochu ucieka gazik i stąd duże spalanie. Tylko teraz który zawór, na parowniku czy na butli? Czy dużo kosztują same zawory i czy da się je samemu, wymienić?
A druga sprawa dotyczy moje go kolegi który właśnie zaopatrzył się w Omcię

