Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ogromne spalanie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
133 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 11 listopada 2008 - 19:33

Nie ma poprawy. przejechalem niecale 200km na 35 litrach gazu. połowa miasto.połowa trasa. jeździłem dynamicznie. Ale 17.5 litra to moze palić mv6 a nie 2.0 16v!!. Nie mam pojęcia co to może być. Czy mam podpięty sterownik bingo czy też jest zrobiony na śrube z pokrętłem to nadal pali tak dużo. Jakbym mial walniętą sonde(która mi sie przycinała) to i na benie by palił więcej. Pęknięty kolektor też może ogłupiac sonde. Ale jak jest śruba z pokrętłem to przecież sonda nie ma znaczenia,a ta bestia nadal zżera wielkie ilości gazu. Co może być nie tak? pomóżcie,bo nie mam już sił...

Ciekawi mnie jedna rzecz. Czy gdybym zamiast tego bingo i miksera wstawił blosa? może to by mogło pomóc? wtedy także sonda nie ma nic do gadania tak?

#82 OFFLINE   rutek79

rutek79

    rutek79

  • 3 postów
  • Dołączył: 18-11-2008
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopada 2008 - 11:55

to utrapinie ze spalaniem.mi w 2.0-8v w automacie pali jakies 15-17lit gazu i gazownik juz wymienil parownik,palnik,i wrzucil śrube zamiast silniczka krokowego od gazu.moze ten palnik jest do d...chyba ze w takiej instalcji jak twoja nie stosuja takiego czegos.tak dobrze to ja sie nie znam:(pozdro rutek79

#83 OFFLINE   arbuz229

arbuz229
  • 15 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: Głogów

Napisany 02 grudnia 2008 - 22:34

przyłącze się. W mojej omedze b 2.0 8v lpg II gen. z krokowym. Auto pali w mieście około 17-18litrów, strzela w dolot, szarpie, czasami i róznie z obrotami a czasami czasami falują. Czy regulacja na parowniku może mieć duże znaczenie odnośnei spalania czy (ne mówię o wolnych obrotach ale tej drgiej śrubce) raczej to miejsce gdzie jest silnik krokowy bo parownikiem kręciłem w ta i w tą. Ciekawi mnie dlaczego na kompie w trasie średnie spalanie to minimum 19litrów a w mieście 25 na benie też pokazuje podobnie ;/ nawet przy jeździe na dziadka a na benzynie autko niby chodzi ale czuć paliwko, tak jagby gdzieś ciekło ale po autkeim sucho, pomijając to co może być z tym lpg proszę o pomoc. Ale która regulacja ma wieksze znaczenie na parowniku czy na silniczku krokowym?

#84 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 21 grudnia 2008 - 11:02

Spalanie nadal wielkie,niewiem juz qrde co robić. Wymienione świece i przewody WN. Zmieniony kolektory wydechowy i uszczelniony wydech i nadal to samo. Jeden z gazowników zmienił mi mikser na mniejszy i teraz pali jeszcze więcej.dlaczego? na dodatek jak sie przełączy na gaz to sie przydusza i dopiero po chwili jest ok. Dlaczego tak jest? czy to na silniczku krokowym,czy na registrze,jest tak samo. Poradźcie coś,bo nie mam juz sił...

#85 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 grudnia 2008 - 22:51

Spalanie nadal wielkie,niewiem juz qrde co robić. Wymienione świece i przewody WN. Zmieniony kolektory wydechowy i uszczelniony wydech i nadal to samo. Jeden z gazowników zmienił mi mikser na mniejszy i teraz pali jeszcze więcej.dlaczego? na dodatek jak sie przełączy na gaz to sie przydusza i dopiero po chwili jest ok. Dlaczego tak jest? czy to na silniczku krokowym,czy na registrze,jest tak samo. Poradźcie coś,bo nie mam juz sił...



zmienic instalacje na sekwencje i tyle. moj brat ma xev z II gen i tez mu podobnie pali.




 


#86 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 grudnia 2008 - 17:08

Jeden z gazowników zmienił mi mikser na mniejszy i teraz pali jeszcze więcej.dlaczego?

bo za mały i nie nadąża odparować i łyka prawie płynny

na dodatek jak sie przełączy na gaz to sie przydusza i dopiero po chwili jest ok.

j.w. za mała wydajność
zmień gazownika no i instalka do oszczędnych nie należy

#87 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 grudnia 2008 - 18:49

Nastepni nacieci na spalanie LPG w 2.0.... Przechodzilem przez to samo. Jedna rada - jesli nie ma oczywistego uszkodzenia (przeskok iskry, za maly parownik lub wtryski, zle parametry czujnikow itp) to albo zaakceptujcie spalanie, albo kupcie wiekszy silnik.
Jesli to jeszcze automat to bedzie tyle palila. Ja stracilem rok na dochodzenie i w koncu sprzedalem. Mnostwo glow nad tym walczylo i konczylo sie na tym samym - wszystko w porzadku a nadal palil po 15-17l LPG w miescie i min 10.5 na trasie.

#88 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 23 grudnia 2008 - 17:13

trudno akceptować spalanie rzędu 20 litró gazu w mieście,skoro wcześniej było ok. Ale gazownik spaprał sprawe i teraz niewiadomo co jest. Gazownik na moje pytanie dlaczego mi sie przydusza kiedy sie na gaz przełącza-stwierdził że go zalewa.nie miał czasu sie tym zająć i powiedział żebym na parowniku odkręcił śrubke(tą na śrubokręt) tylko o 1,5 obrotu. żeby go nie zalewało. Dobrze powiedział? czy może jakoś inaczej na tym parowniku ustawić?

#89 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 grudnia 2008 - 14:50

tylko o 1,5 obrotu

Nie rozumiem, jak można ustawiać instalacje na obroty śrubki... Zmień gazownika, bo coś mi się wydaje, że ten nie wie co robi...
W ogóle, jak cokolwiek można ustawiać na liczbę obrotów jakiejś śrubki? Każdy silnik jest inny i dla każdego będzie to inna wartość, a to co on Ci podaje, to informacje na odczepne "weź se Pan ustaw i przestań mi Pan truć d*pę (bo się nie znam)", fachura od siedniu boleści.

#90 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 grudnia 2008 - 15:40

trudno akceptować spalanie rzędu 20 litró gazu w mieście,skoro wcześniej było ok.


A jak było wcześniej i czy spalanie nie skoczyło na jesień jak w gazie jest więcej butanu?

#91 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 24 grudnia 2008 - 16:36

Wcześniej było ok.chodził na silniczku krokowym. Coś tam gazownik grzebał w instalce i od tamtej pory mam takie spalanie. Czyli od ponad pół roku:/. A teraz czy na krokowym,czy na registrze to spalanie za duże. Po zmianie miksera na mniejszy odczuwalne jest że auto słabsze. Słabiej ciągnie w wyższej partii obrotów. No i spalanie sie zwiększyło. Z marnych 17-18 do 20-22:/. Także przy przełączeniu na gaz auto sie przez jakiś czas przydusza i dopiero po chwili jest ok. Tak jakby go zalewało:/

#92 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 grudnia 2008 - 16:43

Coś tam gazownik grzebał w instalce i od tamtej pory mam takie spalanie.

I nadal jeździsz do tego gazownika? Daj sobie spokój...

#93 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 24 grudnia 2008 - 17:39

Jeździłem do tego i do 4 innych!. Każdy twierdzi że jest wsio ok i nadal pali dużo. Wymienili parownik i to samo. Świece i przewody zmienione,wsio jest ok.błędów nie ma,na benie pali normalnie a na gazie bardzo dużo. Niewiem,albo tacy gazownicy partacze albo co...

#94 OFFLINE   Cinekkk

Cinekkk
  • 125 postów
  • Dołączył: 25-07-2006
  • Skąd: Białystok

Napisany 30 grudnia 2008 - 21:26

tez mam 2.0 16V jakiś czas temu spalanie wzrosło do 16-17 litrów (miasto- przy spokojnej jeździe jak emeryt). jeździłem do kilku gazowników - podłaczali pod kompa i było wszystko ok. sonda niby tez, nie wiedzieli za co się łapać.
wymieniłem dwa filterki od gazu , choć ok 15 tys km temu były wymieniane. jeden przy wymianie rozpadł mi się w rękach (caly czarny byl) a z drugiego (przelotowego) wysypała się czarna "sadza".
spalanie zmalało do ok 13 litrów (miasto) przy normalnej jeździe. dodam że mam sekwencje
koszt filtrów: 35 zł.
I to by było na tyle...

#95 OFFLINE   sasek

sasek

    Zbanowany

  • 92 postów
  • Dołączył: 27-09-2008
  • Skąd: krzeszowice

Napisany 31 grudnia 2008 - 12:39

Najlepiej wrzucie sobie sekwencje ja założyłem do siebie i mi pali około 10,5-11,5l/100km
Kumpel miał podobny problem z dużym spalaniem na zwyklej instalacji i wina była po stronie dolotu powietrza cos tam uszkodzona obudowa czy coś.

#96 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 stycznia 2009 - 11:52

Kumpel miał podobny problem z dużym spalaniem na zwyklej instalacji i wina była po stronie dolotu powietrza cos tam uszkodzona obudowa czy coś.


A mógłbyś dowiedzieć się konkretniej co tam u kumpla było nie tak?

#97 OFFLINE   sasek

sasek

    Zbanowany

  • 92 postów
  • Dołączył: 27-09-2008
  • Skąd: krzeszowice

Napisany 08 lutego 2009 - 18:53

Witam, wymienili ma całą puszke filtra, i wszystko oki, pońoć była pęknieta czy coś takiego

#98 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 lutego 2009 - 22:11

Hmmm, dziwne.

Popatrzę na moja puszkę ;)

Pozdrawiam.

#99 OFFLINE   croton5

croton5
  • 41 postów
  • Dołączył: 06-02-2009
  • Skąd: Gdansk

Napisany 28 marca 2009 - 17:44

moja nagle zaczela palic w miescie 18 l gaz jazda jak emeryt wymienilem swiece przewody filtry bez zmian,ustawialem gaz i nic bp palil 13 miasto podlaczylem do kompa zadnych bledow.MYSLALEM ZE JUZ NIC NIE ZROBIE,i znalazlem przyczyne mialem pekniety przewod za przeplywka,zaklejilem i pali zmowu 13l lpg

#100 OFFLINE   Student_x

Student_x

    Clio II 1.9 dti

  • 666 postów
  • Dołączył: 20-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2011 - 11:02

Odświeżę troszkę temat :) Panowie, mam instalację II gen, kiedyś mi palił LPG ok 12l/100km w mieście, ale noga mi się zrobiła cięższa i zaczął palić trochę więcej :)
Teraz mam większy problem, po pierwsze Pali duzooo za dużo bo ok 20 i ponad na 100km, druga sprawa to taka że po zgaszeniu silnika nawet po ok 5min. wali gazem z komory silnika (nie zawsze ale często nawet dłużej) i trzecia sprawa, ciężko kilka razy musi przekręcić żeby odpalić z benzyny nawet na drugi dzień rano. Gdy odpalam go na ciepło, to muszę przełączać tylko na Gaz bo z beni musi kręcić duuuuzo razy i załapuje po troszku, a nie raz odpala ze strzała gaśnie i potem muszę kręcić przez 10sek. żeby odpalił. Filterek powietrza w miare, od LPG nie ma wcale, instalacja 3-letnia. Podejrzewam zawór gazu ze przepuszcza i dla tego ciężko pali na benzynie , a na zgaszonym silniku po trochu ucieka gazik i stąd duże spalanie. Tylko teraz który zawór, na parowniku czy na butli? Czy dużo kosztują same zawory i czy da się je samemu, wymienić?
A druga sprawa dotyczy moje go kolegi który właśnie zaopatrzył się w Omcię :D kombi 2.0 8v chyba 96r. Z Holenderskim sekwencyjnym LPG. I tam prawdopodobnie jest pływak od LPG podłączony do wskaźnika paliwa, bo po przełączeniu na Gaz wskazówka od beni opada na zero, czyli padnięty pływak przy LPG tak? można to wymienić? i jakie tego koszty, i czy można kupić holenderska końcówkę do LPG bo na większości stacji nie mają oprócz Orła ;)