ja mam b4 i irmiego -35 i wg mnie jest sztywno ale i czuć jakiś komfort na nierównościach
czy przy nowych amorkach jeszcze usiądzie trochę ???
Napisany 17 stycznia 2016 - 12:40
ja mam b4 i irmiego -35 i wg mnie jest sztywno ale i czuć jakiś komfort na nierównościach
czy przy nowych amorkach jeszcze usiądzie trochę ???
Napisany 17 stycznia 2016 - 12:53
czy przy nowych amorkach jeszcze usiądzie trochę ???
Za usiadanie są odpowiedzialne sprężyny, a nie amorki.
ja mam b4 i irmiego -35 i wg mnie jest sztywno
U mnie na -50/-40 też jest komfortowo
Edytowany przez sypus, 17 stycznia 2016 - 12:55.
Napisany 17 stycznia 2016 - 13:02
U mnie na -50/-40 też jest komfortowo
to jakie Ty masz springi?
Edytowany przez spawek, 17 stycznia 2016 - 13:02.
Napisany 17 stycznia 2016 - 13:09
Cięte![]()
wcale nie cięte, tylko gumowe poza tym
komfort to pojęcie względne
Napisany 17 stycznia 2016 - 14:01
Mialem b4 przy Irmim w V6 i powiem Tobie że są bardzo bujalo budą ( sedan) Do Irmscherow trzeba najlepiej szukać sportowych amorkow .Teraz gdy już takie założyłem zawiecha tak nie pływa,nie dobija felgi do blotnika na nierównościach.Jeżeli masz schowane przednie felgi to nie będziesz miał tego problemu.Mam 8,5J ET 25,17".Z tylu nic się nie dzieje Irmi + amorki MTS od gwintu.Mialem wcześniej zwykle Sachsy i zmieniając na MTS zrobiło się przyjemnie twardo.Porównując Twoja wysokość od ziemi do blotnika przyrownujac ze dł obwodu Twoich opon jest o 23,3 mm mniejsza niż u mnie i mam ciut niżej niż u Ciebie tyle ze mam fałke pod maską i u mnie przód i tył stoi o 0,5 cm wyzej od przoduja mam b4 i irmiego -35 i wg mnie jest sztywno ale i czuć jakiś komfort na nierównościach
czy przy nowych amorkach jeszcze usiądzie trochę ???
Napisany 17 stycznia 2016 - 14:13
Napisany 17 stycznia 2016 - 14:49
Rafik88 a może masz możliwość pożyczyć na chwile od kogoś dwie felgi w innym kolorze, szary, srebrny i wtedy zobacz jaki jest efekt obniżenia. Bo na tych felgach co masz to się gubi to obniżenie.
mam jeszcze swoje stare alusy takie jak na awatarze 17'' jutro jadę robić geometrie 3D to przerzuce i się zobaczy
Mialem b4 przy Irmim w V6 i powiem Tobie że są bardzo bujalo budą
u mnie niewiele buja jak naciskam na maskę ciężarem ciała to minimalnie schodzi tylko a ważę ponad 90 kg,a jest najlepszy test na sprawdzenie bujania budą może ?
Napisany 17 stycznia 2016 - 15:36
Edytowany przez adiwoj24, 17 stycznia 2016 - 15:40.
Napisany 17 stycznia 2016 - 19:46
jak dzisiaj sprawdzałem to naciskając błotnik bardzo mocno to oma siada jakieś 1-1.5 cm i wraca tak powinno być ???
tu link do obejrzenia jak się ugina amorek
Napisany 17 stycznia 2016 - 20:09
ja mam b4 i irmiego -35 i wg mnie jest sztywno ale i czuć jakiś komfort na nierównościach
czy przy nowych amorkach jeszcze usiądzie trochę ???
Mialem b4 przy Irmim w V6 i powiem Tobie że są bardzo bujalo budą ( sedan) Do Irmscherow trzeba najlepiej szukać sportowych amorkow .Teraz gdy już takie założyłem zawiecha tak nie pływa,nie dobija felgi do blotnika na nierównościach.Jeżeli masz schowane przednie felgi to nie będziesz miał tego problemu.Mam 8,5J ET 25,17".Z tylu nic się nie dzieje Irmi + amorki MTS od gwintu.Mialem wcześniej zwykle Sachsy i zmieniając na MTS zrobiło się przyjemnie twardo.Porównując Twoja wysokość od ziemi do blotnika przyrownujac ze dł obwodu Twoich opon jest o 23,3 mm mniejsza niż u mnie i mam ciut niżej niż u Ciebie tyle ze mam fałke pod maską i u mnie przód i tył stoi o 0,5 cm wyzej od przodu
Edytowany przez szarak, 17 stycznia 2016 - 20:09.
Napisany 18 stycznia 2016 - 20:03
Napisany 18 stycznia 2016 - 21:31
u mnie wszystko praktycznie nowe oprócz sworzni bo wg mechanika są dobre jeszcze ale tak i tak wymienię je niebawem z drążkami kierowniczymi tylnymi bo tylko one zostały mi bo wymiany z tyłu i będzie wsio
Napisany 05 lutego 2016 - 22:05
Ostatnio założyłem nowe felgi 17 cali i wszystko było by pięknie gdyby nie fakt ze przód stoi strasznie wysoko mógł by ktoś doradzić w sprawie zmiany sprężyn ponieważ są 4 rodzaje do 2.0 16v i zastanawia mnie to czy jak założę te najniższe to nie będzie problemu z okręceniem się sprężyny. Amortyzatory seryjne
rozmiary sprężyn
-349mm
-368mm
-378mm
-390mm
http://wrzucaj.net/image/lCvoh
Napisany 06 lutego 2016 - 00:24
Edytowany przez adiwoj24, 06 lutego 2016 - 00:25.
Napisany 06 lutego 2016 - 09:32
Rzeczywiście słabo to wygląda..słuchaj poszukaj sprężyn obciążających np irmschera,eibacha,h&r czy weiteca przystosowanych do Twojego typu silnika.Ważne żeby były od 4 cylindrowego silnika.Nie wazne czy benzyna czy diesel.Zazwyczaj obniżają o 30-35 mm od serii co wystarczy żeby normalnie móc używać auto i nie rozglądać się po drodze czy następna studzienka zbytnio nie wystaje.Z markowych sprężyn będziesz zadowolony nie kupuj jakichś no name czy mało znanych za 300 zł bo prędzej czy później je przeklniesz i wymienisz
Moja tak samo stoi. Czy wystarczą tylko sprężyny czy amortyzatory też trzeba jakieś sportowe?
Napisany 06 lutego 2016 - 10:07
Napisany 06 lutego 2016 - 14:16
a mnie się wydaje,że to wina opon a nie sprężyn.Do 17 lepiej założyć 225/50.Bardziej wypełnią wnękę nadkola
.