Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#1261 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2014 - 11:56

Co myslicie o takim zestawie?? http://www.mapet-tun...mm-p-19005.html
Ogolnie twarde sa sprezyny z tej firmy?? I tak sie zastanawiam czy gleba -40 jest to taka w miare racjonalna opcja zeby wsiadlo 5 osob. Czy czasem sam jak bede jechal bedzie problem z progiem. Czy moze uda sie zejsc nizej i normalnie urzytkowac auto??


Bez odpowiednio twardych amortyzatorów, bądz z regulacją twardości nawet nie zakładaj.

#1262 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 12:44

Bez odpowiednio twardych amortyzatorĂłw, bądz z regulacją twardości nawet nie zakładaj.

Tzn czemu bedzie tarlo na ori omorach??


 

 


#1263 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2014 - 14:01

Tzn czemu bedzie tarlo na ori omorach??


Jak będziesz miał nisko to na standardowych amortyzatorach będziesz walił o wszystko. Np. podczas zjeżdzania z nawet małego krawężnika, czy podczas pokonywani ależącego policjanta. Będzie za miękko.

#1264 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 14:23

Jak będziesz miał nisko to na standardowych amortyzatorach będziesz walił o wszystko. Np. podczas zjeżdzania z nawet małego krawężnika, czy podczas pokonywani ależącego policjanta. Będzie za miękko.

No domyslam sie wlasnie o obiawy. AIe juz przy takich -40 moze byc tak nisko ze trzeba tez amory??


 

 


#1265 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 grudnia 2014 - 14:57

Jak są jeszcze oryginalne, to pewnie będzie trzeba. Ja mam -30 i na nowych B4 jest miękko, dla mnie trochę za miękko. Ciekawy jestem, czy standardowy Sachs byłby twardszy?

#1266 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2014 - 15:25

No domyslam sie wlasnie o obiawy. AIe juz przy takich -40 moze byc tak nisko ze trzeba tez amory??


Ja mam -35 H&R i bez odpowiednich amortyzatorów była by porażka. Tylko w 3.2 lub w 2.6 problemem jest układ wydechowy , a konkretnie pierwsze katy, które mocno pionowo idą do dołu. Trochę lepiej jest w 2.5 i 3.0. w 2.2 może będziesz miał spokój. Tylko zasadniczo niższa sprężyna i zwykły maortyzator nie jest dobrym połączeniem.

#1267 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 15:38

Ja mam -35 H&R i bez odpowiednich amortyzatorĂłw była by porażka. Tylko w 3.2 lub w 2.6 problemem jest układ wydechowy , a konkretnie pierwsze katy, ktĂłre mocno pionowo idą do dołu. Trochę lepiej jest w 2.5 i 3.0. w 2.2 może będziesz miał spokĂłj. Tylko zasadniczo niższa sprężyna i zwykły maortyzator nie jest dobrym połączeniem.

No tak wiadomo ze lepiej jak by bylo jak by byl caly kpl. Bo teraz tak zeby samochod zostal do normalnego urzytku tzn wyjazdy rodzinne wakacje to wiecej niz -40 to raczej nie ma co ladowac nie ??
Czyli ogolnie mozna by sprobowac z amorami standard jak to bedzie. Jak by bylo bardzo zle to zapakowal bym tez amory. Bo za caly kpl ponad 1000 trzeba by polozyc.


 

 


#1268 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 16:45

Bo za caly kpl ponad 1000 trzeba by polozyc.

Na komplet amortyzatorów :masakra: ale chyba na jedna oś.

#1269 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 17:13

Ja bym zobaczyl z samymi springami i jak by bylo bardzo miekko wtedy bym rozwarzal na d dolozeniem amorow albo calym gwintem. Co nie widzi mi sie.
A ten mts technik bedzie barzo twardy bo zastanawiam sie miedzy mts a jamexem tylko ze jamex ma do -35 a mts -40 co najlepiej by mi pasowalo.


 

 


#1270 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 19:48

Ja bym zobaczyl z samymi springami i jak by bylo bardzo miekko wtedy bym rozwarzal na d dolozeniem amorow albo calym gwintem. Co nie widzi mi sie.
A ten mts technik bedzie barzo twardy bo zastanawiam sie miedzy mts a jamexem tylko ze jamex ma do -35 a mts -40 co najlepiej by mi pasowalo.


To już od ciebie zależy ale widać nie jesteś zdecydowany, napisz do czarnego on ma Jamexy -35 i jest ok jechałem z nim i powiem że komfort został w miarę dobry i auto trzyma się w zakrętach i podczas hamowania co do amorow nie wiem co on tam ma ;)


 


#1271 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2014 - 20:13

No tak wiadomo ze lepiej jak by bylo jak by byl caly kpl. Bo teraz tak zeby samochod zostal do normalnego urzytku tzn wyjazdy rodzinne wakacje to wiecej niz -40 to raczej nie ma co ladowac nie ??
Czyli ogolnie mozna by sprobowac z amorami standard jak to bedzie. Jak by bylo bardzo zle to zapakowal bym tez amory. Bo za caly kpl ponad 1000 trzeba by polozyc.


Komplet sprężyn i amortyzatorów bardzo dobrej jakości to wydatek około 3 tysięcy.

#1272 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2014 - 20:18

To już od ciebie zależy ale widać nie jesteś zdecydowany, napisz do czarnego on ma Jamexy -35 i jest ok jechałem z nim i powiem że komfort został w miarę dobry i auto trzyma się w zakrętach i podczas hamowania co do amorow nie wiem co on tam ma ;)

Z czarnym juz gadałem :-) wiem u niego komfort został i ładnie usiadła. Chciałem to - 40 ale to w chodzi w grę mts ciekaw jestem jakie one są twarde.


 

 


#1273 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 grudnia 2014 - 17:12

Z czarnym juz gadałem :-) wiem u niego komfort został i ładnie usiadła. Chciałem to - 40 ale to w chodzi w grę mts ciekaw jestem jakie one są twarde.

Dzis dzwonilem sie zapytac o te mts. Maja tylko oferte - 40/-40. To juz odpada. Chyba ze sie ktos orientuje z jakiej firmy mozna znalesc zestaw - 45/-35. Mowa o nowych.
Ps: sory zaposty ale przez tego taptalka mozna latwo sie walnac.


 

 


#1274 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 grudnia 2014 - 17:28

Misiek jak chcesz amory to mogę poliecic Tatechnixa, zapłaciłem za komplet 650zł, jeżdżę prawie 2 miesiące na takim zestawie + do tego czarne H&R i jest fajnie, sztywno ale i nisko jest...

MTSa kumpel miał w BMW e34 i było strasznie miękko ale może to przez seryjne amory...

http://allegro.pl/am...4818638488.html

http://allegro.pl/am...4801318213.html

Dodany obrazek


#1275 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 grudnia 2014 - 17:44

Misiek jak chcesz amory to mogę poliecic Tatechnixa, zapłaciłem za komplet 650zł, jeżdżę prawie 2 miesiące na takim zestawie + do tego czarne H&R i jest fajnie, sztywno ale i nisko jest...

MTSa kumpel miał w BMW e34 i było strasznie miękko ale może to przez seryjne amory...

http://allegro.pl/am...4818638488.html

http://allegro.pl/am...4801318213.html

Aros wszystko ok tylko szukam samych springow najlepiej - 40/-35 ciezko o tski nowy zestaw. Chcialem zeby d*pa byla ciut wyzej bo jak zaloze rowne moze to roznie usiasc zeby d*pa nie siedziala nizej. Wybral bym jamex ale tam jest - 35/-30 no chyba ze rowne ale gorzej jak d*pa usiadzie bardziej.


 

 


#1276 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 grudnia 2014 - 18:23

KAWy żółte tez ładnie siadają, jak będę u siebie w domu to cyknę Ci foto jak siedzi braciaka omega na żółtych KAW

Dodany obrazek


#1277 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 grudnia 2014 - 18:32

. AIe juz przy takich -40 moze byc tak nisko ze trzeba tez amory

w 2.2 może będziesz miał spokój.

Obcieralo mi opony przednie o nadkola, bo przy przejezdzaniu przez jakies uskoki/przelomy w poprzek drogi auto mocno nurkowalo. Ja za komplet amorow z DE zaplacilem ok 2,5k, jesli dobrze pamietam do 2.2

Ta technix sobie odpusc, jamexy springi sa twarde, springi Weiteca ok650zl

#1278 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 grudnia 2014 - 18:45

A Weiteca czy KAW dostane nowy zestaw - 40 /-35. Mowisz dave ze przy - 40 z przodu mozr juz trzec o nadkole??


 

 


#1279 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 grudnia 2014 - 19:54

ma być nisko czy twardo czy to i to ?

#1280 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 grudnia 2014 - 20:15

ma być nisko czy twardo czy to i to ?

Rafke wiesz zo te ciezki tem:-) chcial bym zeby komfortu troche zostalo.