


Jaka gleba - jaki zawias
#701
OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 19:33

#702
OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 20:07
chłopaki, czy coś wiecie o springach H&R blue ?
a dokładnie o : http://allegro.pl/sh...item=3602013082
doczytałem w necie że mają -35mm, ale z doświadczenia czy ktoś jeździł na nich?
zadziałała u mnie szukajka

znalazłem ciekawy temat



#703
OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 00:24

dedykowane są dla kombi


![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
#704
OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 21:34
jakbym wsadził sprężyny przednie eibach z 2,0 do 2,5 R6, jak bardzo obniży się przód auta?
#705
OFFLINE
#706
OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 21:40
Sprężyny nowe, czy używane i jak długo.
Sprezyny używane w R4, nie wiadomo jak długo, stan db+, początkowo miało być -30mm
#707
OFFLINE
#708
OFFLINE
Napisany 29 października 2013 - 08:57
#709
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 00:43

Takie są efekty założenia lagi i springów zielonych weitec'a, tylko póki co na małym kole 195/65/15



Sory że nie mam zdjęcia przed, ale np. tu proszę zdjęcie na porównanie z dzisiejszego spotu, seria po lewej

#710
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 00:50


#711
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 00:59
bo dupsko troche chyba za nisko lezy ?



co tu dużo mówić.. weiteci jednak sa najniższe ! i wszystko inne sie chowa (no może oprocz gwinta)
ale bo gleba jak na gwindzie wiec spoko

jeszcze mały dystans przod i tył, i duuuzy negatyw na tyle


#712
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 01:05
#713
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 15:48
A nisko jest bardzo - nawet na prawie równej drodze kamyka zahaczy.
#714
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 15:58



#715
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 16:23
kuźwa a odkiedy amor odpowiada za wysokość auta ???? (i nie mówimy tu o amorze od niwo)tylko nie masz przypadkiem zmeczonych amorów ?
Rafał nigdy amortyzator nie będzie miał wpływu na wysokość auta. Amortyzator jak sama nazwa mówi ma amortyzować, czyli tłumić nadmierne skoki zawieszenia.
Jeden napisze bzdurę, drugi nie powie że pierwszy sie myli tylko się śmieje, a tak leci fama bzdetów bezmyślnie powielanych.
Rafke, no ofence

#716
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 09:11
Pomijam juz kwestie tak oczywiste jak krotkie amortyzatory, ktore sila rzeczy obnizaja auto sciagajac sprezyne nizej.
W 535i E34 kiedys mialem problem z lezaca d*pa(zawias seryjny) Tez myslalem ze to kwestia sprezyn - wiec kupilem nowe springi, zmienilem i...roznica praktycznie zadna.
Przy wymianie okazalo sie ze amory sa padniete - wiec i tak planowalem ich wymiane - po miesiacu wymienilem na sachsy i d*pa wstala do gory tak jak powinna, wiec na wlasnym przykladzie wiem ze amor ma znaczenie.
#717
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 15:02

Jeśli podasz mi jakieś dowody na to, to przyznam Ci rację i przeproszę za swoją arogancję, a w tej chwili twierdzę że pleciesz głupoty powielając jakieś mity przekazywane z dziada na pradziada przez przy garażowych rzemieślników klepiących samochody z przystanków autobusowych...
Dodam jedno, gdyby było tak jak mówisz, to w żadnym aucie nie były by montowane sprężyny, bo i po co, przecież amortyzator da sobie z tym radę...
#718
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 15:07
Amortyzator oczywiscie ze ma wplyw na wysokosc auta.
Pomijam juz kwestie tak oczywiste jak krotkie amortyzatory, ktore sila rzeczy obnizaja auto sciagajac sprezyne nizej.
W 535i E34 kiedys mialem problem z lezaca d*pa(zawias seryjny) Tez myslalem ze to kwestia sprezyn - wiec kupilem nowe springi, zmienilem i...roznica praktycznie zadna.
Przy wymianie okazalo sie ze amory sa padniete - wiec i tak planowalem ich wymiane - po miesiacu wymienilem na sachsy i d*pa wstala do gory tak jak powinna, wiec na wlasnym przykladzie wiem ze amor ma znaczenie.
W E34 kolego seryjnej d*pa zawsze nizej siedzi



#719
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 16:31
Amortyzator czy olejowy czy gazowy ściskasz lekko w rękach.Więc w jaki sposób on ma podnieść tył auta??Amortyzator oczywiscie ze ma wplyw na wysokosc auta.
#720
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 17:03
właśnie o tym mówię, nie zaprzeczę że po ściśnięciu ich, tłok amortyzatora zostanie wypchnięty, ale z jaką siłą ?? 5-7kg ?? taką siłą nie uniesie się, widoczne gołym okiem, pustego tyłu auta.Amortyzator czy olejowy czy gazowy ściskasz lekko w rękach.Więc w jaki sposób on ma podnieść tył auta