

Jaka gleba - jaki zawias
#401
OFFLINE
#402
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2013 - 01:34

mam przod -55mm KAW i tyl -40mm KAW i jezdzi sie dobrze. o garb czasem przytre, ale to dlatego ze takie one wysokie, do standardu nieprzystosowane

#403
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2013 - 05:29
KAW sa progresywne? DAVE wyjasnisz mi co to dokladnie znaczy? tak jak dla zielonego, bo znam ten termin ale nie znam definicji
http://eksploatacja-...o-je-kupic.html
#404
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 19:08
Czy montować drobnym zwojem do góry czy do dołu??
#405
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 20:17
#406
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 17:56

Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#407
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 18:17
Gdzie jest góra w sprężynie progresywnej
Czy montować drobnym zwojem do góry czy do dołu
gęstszym zwojem do dolu, w artykule 2 posty nizej napisali ze na dole sa gesciej ulozone zwoje niz u gory, by w gornych zakresach zachowac komfort a w dolnych twardoo

#408
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 18:22
Czy jest różnica którą stroną zamontowałem sprężyny Irmschera na tył do kombi Bo jakoś dziwnie jest
Nie ma różnicy, zwoje są takie same, ta sama sytuacja w sedanie:)
Może się źle ułożyły....
#409
OFFLINE
#410
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 18:43
jakoś się miękko zrobiło :hmm: i nawet bardziej się uginają od poprzednich, bo ta sama droga, ta sama prędkość ale mniej w kufrze i na Irmscherach szoruję tyłkiem na wybojachtzn co jest dziwne
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#411
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:01
na Irmscherach szoruję tyłkiem na wybojach
Bo jest gleba:D:D:D niskopodłogowo kolego:D:D
#412
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:11
jakoś się miękko zrobiło :hmm: i nawet bardziej się uginają od poprzednich, bo ta sama droga, ta sama prędkość ale mniej w kufrze i na Irmscherach szoruję tyłkiem na wybojach
pokaż foto jak tyłek stoi

może amory masz do wymiany :hmmm:
#413
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:19
tyro to nie, ale za dnia zrobie.pokaż foto jak tyłek stoi
może amory masz do wymiany
amory robiłem przed zlotem bo mi się skończyły, a do tego mam nivo:hmm: i na Irmscherach prawie cały czas kompresor działa a na poprzednich tego nie było

Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#414
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:25
amory robiłem przed zlotem bo mi się skończyły, a do tego mam nivo i na Irmscherach prawie cały czas kompresor działa a na poprzednich tego nie było
Bo stoi niżej i nie może podnieść jej do właściwego poziomu dla tego pompuje, chyba Będziesz musiał pozbyć się nivo jeśli chce się mieć glebę...
#415
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:29
wcześniejsze sprężyny były niższeBo stoi niżej i nie może podnieść jej do właściwego poziomu dla tego pompuje
Wszystko skręcone tak samo jak było, znaczy się czujnik nivo pasował tylko w jednej pozycji więc tak skręciłem

Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#416
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:45
Wszystko skręcone tak samo jak było, znaczy się czujnik nivo pasował tylko w jednej pozycji więc tak skręciłem
przy obniżonej


to, że sprężyny są niższe na stole to nie znaczy, że auto będzie na nich niżej stało

#417
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 19:56
to wiem, ale na tych zielonych po nocy auto stało niżej niż na I, a do tego pompowało się do odpowiedniej wysokości i właśnie było twardsze.to, że sprężyny są niższe na stole to nie znaczy, że auto będzie na nich niżej stało Ważne jest też uzwojenie, jego grubość... itp .
to też wiem :-P tylko jak to zrobićprzy obniżonej musisz przerobić cięgno od nivo

Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#418
OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 21:30
to też wiem :-P tylko jak to zrobić
Z tego co się orientuję, to immo przerabiał nivo do sprężyn Irmiego. Zapytaj się go.
#419
OFFLINE
Napisany 04 marca 2013 - 10:21
Zadzwoniłem do sklepu zapytać o sprężyny -40/-40 FK gość powiedział że jest kpl ale -35/-40 bo silnik dociąża przód...nie powinno być 40/40 ? trochę mnie to dziwi
#420
OFFLINE
Napisany 04 marca 2013 - 10:35
Nic się nie dziw. Żeby ładnie było, to musi być z tyłu więcej.trochę mnie to dziwi