
to poszukuje 60 z r4 do v6

Napisany 21 czerwca 2012 - 00:19
Napisany 21 czerwca 2012 - 07:10
no tak ale do dystansów jeszcze nie cas:) na razie trzeba felgę sprostowac i gleba dopiero bedzie myśl o innej feldze ciemnej szybie (wszystkich)
i dystansie:) to jak ta czarna siedzi tak -35 to myśle że u mnie gdzieś -40 by się pojawiło:) co do swojego ET to kurde nawet nie pamiętam zobaczę jutro jakie jest.
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:10
Nie ma jednego najlepszego ET dla omegi, bo ET33 przy feldze 7J i 10J da zupełnie inny efektJesli masz ET 33 ( najlepsze do Omegi) to nie ma co się bawić w dystans po zglebieniu.
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:13
Nie ma jednego najlepszego ET dla omegi, bo ET33 przy feldze 7J i 10J da zupełnie inny efekt
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:22
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:31
Wygląda dobrze wg jakich kryteriów? Twojej opinii o dobrym wyglądzie inni nie muszą podzielaćAle patrząc na felgę kolegi Miśka zapewne ma 7cali szerokości, więc ET 33 wygląda dobrze.
Przecież jedno z drugim idzie w parze. Auto ze schowanymi felgami może pójść niżej bez ryzyka obcierki o nadkola.Temat dystansów i ET zostawmy w spokoju, bo to temat o glebie.
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:42
jezdzi ktoś na tym
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:51
tak też myślałem bo i cena coś za mała:)Ogolnie dolna polka jezeli chodzi o zawieszenia gwintowane,
Napisany 21 czerwca 2012 - 08:56
tak też myślałem bo i cena coś za mała
Napisany 21 czerwca 2012 - 09:19
Wygląda dobrze wg jakich kryteriów? Twojej opinii o dobrym wyglądzie inni nie muszą podzielać
Ja np. uważam, że felga schowana 2,5cm w nadkolu przy obniżonym zawieszeniu wygląda kiepsko, moim zdaniem estetycznie dopuszczalne jest max 5mm.
No ale to już rzecz gustu.
Przecież jedno z drugim idzie w parze. Auto ze schowanymi felgami może pójść niżej bez ryzyka obcierki o nadkola.
Jeżeli kolega Misiek chce w przyszłości zrównać felgi z obrysem budy, to musi mieć świadomość, że jeżeli będzie chciał opuścić auto o więcej niż 10mm, to nie obejdzie się bez wymiany amorów co najmniej na B8. Inaczej szybko zetrze sobie krawędzie opon i pięknie wyświeci nadkola od środka.
Niektórzy koledzy lubiący klimaty nisko-i-szeroko mogą jeszcze więcej powiedzieć na ten temat
tak też myślałem bo i cena coś za mała:)
Napisany 21 czerwca 2012 - 09:57
Napisany 21 czerwca 2012 - 09:59
wygląda zapewne kozacko ale jednak wolałbym gwint:pKolega Meusha zamontował air'a do swojego BMW za ponad 2000 i wygląda to zarąbiście na żywo, poza tym w dowolnym momencie można obniżyć lub podwyższyć auto za pomocą guziczka
Więc może lepszą alternatywą byłoby zamontowanie czegoś takiego, tym bardziej, że ten zestaw kosztuje trochę, a i tak to nie jest najwyższa półka.
Napisany 21 czerwca 2012 - 10:01
Napisany 21 czerwca 2012 - 10:04
Następnie zanabyłem dystanse od kolegi Meush (wielkie dzięki)
Kolega Meusha zamontował air'a do swojego BMW za ponad 2000 i wygląda to zarąbiście na żywo, poza tym w dowolnym momencie można obniżyć lub podwyższyć auto za pomocą guziczka
Napisany 21 czerwca 2012 - 10:13
Napisany 22 czerwca 2012 - 01:38
Napisany 24 czerwca 2012 - 17:12
Napisany 24 czerwca 2012 - 19:30
Napisany 25 czerwca 2012 - 01:16
ja mam obecnie -30mm i w piec osob i okolo 40kilo w bagazniku po nierownej drodze bez problemu.bez niva.dodam ze mam 19-stki 235przod i 265 tyl.jedynie na parkingu na lotnisku w barcelonie na zjazdach tarlem tlumikami srodkowymi;)Ja mam pytanko do osób posiadających sprężyny h&r -35 jak wygląda jazda "na wakacje"