

Jaka gleba - jaki zawias
#201
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 15:32
tu zobacz jak wygladała przed obnizeniem i po
http://forum.omegakl...t=61673&page=11
zeszła jakies -45mm
tu masz "podobną" Omegę ,takie same koła i zawias -30mm
http://forum.omegakl...t=46948&page=20
#202
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 21:07

#203
OFFLINE
#204
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 22:05


#205
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2012 - 07:08

#206
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2012 - 07:45
ale nie pamiętam już jakie amorki niestety a to też ma spore znaczenie. Do tego jeszcze rozmiar felgi i wysokość opony. Przy feldze 18' i oponie 225x45 i glebie 45mm trzeba liczyć pogorszenie komfortu przy polskich drogach jakieś 45%
no teraz Zając to pojechałeś

Moim zdaniem nie więcej zn mniej zn gorzej o jakies 42%

PS.
Po co Ci znać procenty.
Poszukaj moze w Twoim regionie ma ktoś zglebiona Omegę ,
przejedz sie z nim i zobaczysz czyt. poczujesz czy jest znośnie .
Bo dla jednego jeszcze jest komfort a dla drugiego plomby z zębów wypadaja.:yes:
#207
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2012 - 17:37
1. Musiałem mocno uważać na przejazdach kolejowych i innych nierównościach.
2. Plomby mi prawie wypadały z zębów na dziurach

Ale trzymanie na zakrętach było lepsze

#208
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2012 - 23:55
#209
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 08:18
U mnie kumpel mial cos takiego w corrado i sie jezdzic nie dalo tak samo, wkurzyl sie i kupil porzadny markowy gwint z regulacja twardosci i wysokosci za duzo wiecej kasy niz poprzedni, jezdzi sie duzo duzo lepiej.
Co do obnizania omegi to mialem kiedys sprezyny ap -40 i -30 bylo twardo na 225/45, pozniej zalozylem h&r bylo nawet nizej i bardziej komfortowo nawet na profilu 40 przod i 35 tyl.
Zamiast sprezyn i gwintow zawsze mozesz zrobic air (bedzie gleba i komfort) tego jeszcze nie bylo na tym forum

Pozdro
#210
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2012 - 23:26
#211
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 05:47
za duży dystans będzie skutkował tym że koło będzie chaczyć o błotnik:D
#212
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 08:32
a jak jest w druga strone, v-ka siadze zapewne wiecej niz r4 na tym samym, czy sprezyna z r4 da rade w v-ce, probowal ktos??
jakiej firmy sprezyny sa najnizsze??
#213
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 11:40
#214
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 12:31
byl ktos na forum co mial zalozone hr-ki w kombiaku 3.0 czarnym ze drutami od r4 jak mnie pamiec nie myli.siedziala niziutko
Cmaga


Mial je przez chwile pozniej ja je przechwycilem.
#215
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 13:06
a z kombi do sedana pasuja czy jest inna sprezyna?
#216
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 13:23
co to za felga? 16?
a z kombi do sedana pasuja czy jest inna sprezyna?
17"
Pewnie pasuja ale nie siadzie sedan na nich dobrze, co innego sprezyny od sedana do kombi. W tej czarnej byly wlasnie z sedana h&r.
#217
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 14:07
#218
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 17:04
a ile wedlug producenta obnizaly te springi
Reki sobie nie dam uciac ale chyba -35
i jakiej to firmy byly?
byl ktos na forum co mial zalozone hr-ki w kombiaku 3.0 czarnym ze drutami od r4
W tej czarnej byly wlasnie z sedana h&r.
H&R do sedana R4
#219
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 17:05
chyba to byly hr -30mm ale meush bedzie wiedzial lepieja ile wedlug producenta obnizaly te springi i jakiej to firmy byly?
#220
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2012 - 17:28
chyba to byly hr -30mm ale meush bedzie wiedzial lepiej
Bardzo mozliwe tak jak pisalem wyzej reki nie dam sobie obciac

