


KOMUNIKATY
#21
OFFLINE
Napisany 22 sierpień 2006 - 20:51

#22
OFFLINE
Napisany 22 sierpień 2006 - 22:18
nastęna różnica, nowy MID potrafi zaprogramować czas i datę z RDSu, nie trzeba tego robić manualnie.
#23
OFFLINE
Napisany 23 sierpień 2006 - 08:15
Z tego co pisze TIS to MID po 97 roku uzyskał stałą pamięć usterek. Więc pytanie odnosi isę zwłaszcza do tych co mają nowy typ MIDa a najpewniej dla roczników 98.
Czy jeżeli np zapala wam się komunikat o stanie oleju bądź wody to trzeba go kasować TECHem czy znika sam?
#24
OFFLINE
Napisany 23 sierpień 2006 - 08:42
#25
OFFLINE
Napisany 23 sierpień 2006 - 09:13
#26
OFFLINE
Napisany 23 sierpień 2006 - 10:29
#27
OFFLINE
Napisany 25 sierpień 2006 - 20:23
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 25 sierpień 2006 - 20:36
moze akurat tak zlozylo, wydawalo mi sie ze juz sa jakos lepiej zaprojektowane
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
#30
OFFLINE
Napisany 25 sierpień 2006 - 21:08
sluchajcie... przecież komunikaty kompa - to już jest trzeci temat tego typu na forum... a 5 stron mamy chyba dopiero.. nie róbta siarki..
#31
OFFLINE
Napisany 25 sierpień 2006 - 21:29
przewija sie u starego w warsztacie duzo opli i wsumie nie widzialem tego nowszego zeby czegos nie wyswietlal, za to tych 2 czesciowy spierd... troche bylo
moze akurat tak zlozylo, wydawalo mi sie ze juz sa jakos lepiej zaprojektowane
ja mam stary i ani jednego badpixela
ps. Bc30se ale dopiero w tym wątku, dowiedzialem sie jaka jest róznica miedzy wiświetlaczami. Fakt, ze w innym wątku podoba mi sie pomysł z CIDem ... bo to by mnie nawet bardzo interesowało....
#32
OFFLINE
Napisany 25 sierpień 2006 - 21:39
#33
OFFLINE
Napisany 11 wrzesień 2006 - 19:17
I ucząc się nowego tematu, moge wam powiedzieć że MID z omegi C jest jeszcze inny, ma dodatkowy układ kontrolujący lepkość oleju??? i inne rzeczy związane z olejem, jest to dodatkowy czujnik w silniku i dodatkowy komputerek jeszcze oprócz mida.
Ponadto, sa MID kontroluje prace żarówek stopu a nie jak do tej pory check control.
Innymi słowy MID z omegi C, jest jeszcze bardziej wykrecony i wymaga akrobacji jeśli chce się mieć go w B.
#34
OFFLINE
Napisany 13 wrzesień 2006 - 22:26
koelvlos.... mało wody w spryskiwaczu na 100%, koel = cool zimno - lvl = level poziom...
to samo co kohlmitelstand - bo jest to dokładnie zbiorniczek na zimowy płyn spryskiwaczy... takie leksykalne bzdło...
drugiego już nie rozpracuje
NIEPRAWDA!


koel = cool = zimno, chłód, chłodzić
vloeistof = fluid = płyn, ciecz
plei = level = poziom
zapalił mi sie taki komunikat... i CHECK - po dolaniu plynu DO SPRYSKIWACZY - nic sie nie zmieniło!!
po dolaniu PŁYNU CHŁODNICZEGO - już nie zapala się ww. komunikat!

....a poza tym sprawdzilem w slowniku ;-)))
pozdr! hehehe ;-)))
#35
OFFLINE
Napisany 01 listopad 2006 - 21:42
#36
OFFLINE
Napisany 01 listopad 2006 - 22:48
headlight tail light- to mi sie ostatniow wyswietla, przetlimaczcie prosze bo nie kumam
Tylne światło pozycyjne ci sie spaliło. UWAGA!! wydawać sie bedzie że jest ok bo w każdej lampie są dwie żarówki od pozycyjnego a spaliła sie pewnie tylko jedna.
#37
OFFLINE
Napisany 05 styczeń 2007 - 02:07

A jeszcze jedno: jakiś rok temu mysz przegryzła mi kabel od prawego światła mijania ale nie mogłem zlokalizować w którym miejscu i wstawiłem nowy na miejsce przegryzionego. Może to ma jakiś wpływ że ciągle pojawia się ten komunikat :neutral:
Zgóry dzięki za pomoc

#38
OFFLINE
Napisany 05 styczeń 2007 - 06:36
#39
OFFLINE
Napisany 14 styczeń 2007 - 10:49
Była spalona żarówka drogowego ale ją wymieniłem, pozostałe światła świecą.
#40
OFFLINE
Napisany 10 marzec 2007 - 17:26