

OP-COM
#361
OFFLINE
#362
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2012 - 15:29
Skad jestes i czy masz kod dostepu??
Mam carpass mieszkam w Głogowie.
#363
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2012 - 21:44
#364
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2012 - 19:43
Po weekendzie jestem w Polsce. Mieszkam w Lubinie to moge Ci to zrobic jak przyjedziesz.
Super, ja będę miał wolne w poniedziałek, wiec mogę przyjechać, powiedz gdzie możemy sie spotkać.
#365
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 09:53
#366
OFFLINE
#367
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 11:10
#368
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 12:12
jesli bys kupil u mnie to wszystko by dzialalo...
#369
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 12:36
bestb masz mzoe scrackowana wersje??
#370
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 15:16
#371
OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 21:05
#372
OFFLINE
#373
OFFLINE
Napisany 30 września 2012 - 18:35
#374
OFFLINE
Napisany 30 września 2012 - 19:18
Ale w bmw w programie Inpa są wspaniale pokazane parametry - korekta obrotowa oraz korekta ilościowa .
Swoja droga ciekawi mnie czy Inpa by nie diagnozowała tego silnika .
Z drugiej strony co tu adaptować jak to elektrozawór otwierający się i zamykający , a ciśnienie jest stałe na listwie .
Obecnie mam BMW 3.0d ale jakoś mnie ciągnie do opla chociaż jak się dowiaduje jakie spalanie ma opel to się waham
#375
OFFLINE
Napisany 30 września 2012 - 19:27
w tech sprzętowym jest opcja "ZAINSTALOWANO NOWE WTRYSKIWACZE", a korekty po to się wprowadz bo wtrysk wtryskowi nie jest równy i przy jednakowym ciśnieniu i czasie otwarcia iglicy dawka wtryśniętego paliwa się różniSkoro to motor bmw , a w bmw w tych rocznikach nie ma czegoś takiego to wątpię
zawsze możesz do omegi wpakować 3.0Obecnie mam BMW 3.0d ale jakoś mnie ciągnie do opla chociaż jak się dowiaduje jakie spalanie ma opel to się waham
#376
OFFLINE
Napisany 30 września 2012 - 23:50
#377
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 06:03
no i właśnie pytanie czy jest taka opcja w OP-COMieZgadza sie wpisujesz nr wtryskiwacza na konretnym cylicdrze poniewaz nr stanowi informacje dla ECU o % korekty, kazdy jest inny i kazdy (pomimo ze jest nowy) jest przypisany do danego cylindra....
#378
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 06:23
Oczywiście można klapki usuwać jednak kultura pracy silnika na wolnych obrotach traci na wartości .
Czy ktoś wstawiał 3.0D do omegi bo wydaje mi się że 2.5 tak jak i w bmw jest za mały i pali więcej ?
Myślę że jak by ktoś rozpoczął produkcje klapek plastikowych (zamienników )zbił by fortunę .
Ten pomysł jest opatentowany jak coś przez - piwka

#379
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 12:48
http://www.forum.ome...ead.php?t=47738Czy ktoś wstawiał 3.0D do omegi bo wydaje mi się że 2.5 tak jak i w bmw jest za mały i pali więcej ?
gdzieś kiedyś czytałem na stronce UK o jakiejś firmie co to robiła i nie wiem czy czasem nowe kolektory bawary nie miały właśnie takowychMyślę że jak by ktoś rozpoczął produkcje klapek plastikowych (zamienników )zbił by fortunę .
#380
OFFLINE
Napisany 01 października 2012 - 17:19
Bo moim zdaniem jest na wolnych obrotach głośniejszy .
Mój patent na zaślepki to wkręt farmerski od blacho-dachówki , pasuje idealnie .
Zdejmujemy podkładkę gumowaną i wkręca się jak byłby do tego przeznaczony , od góry przycinamy i szlifujemy cała operacja 5 min
Wkręcamy od dołu oczywiście otwór pasuje perfekcyjnie i siła dokręcania jest też jak trzeba , u mnie tak pracuje już ponad rok .
Pytanie co zyskam jak zmienię beta z dobrym motorem na opla z podobnym motorem ?