

Kompressor(supercharger eaton m62)
#161
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 19:55
zreszta tak sie domyslam
serducho gsi irmscher
#162
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 22:00
Chce taaaaaaak :jump::jump::jump::jump:
Ten to jakiś nie wypał

#163
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 22:24
Chce taaaaaaak
to jeszcze masz 4 godzinki zeby wygrac.
koszt przesylki do pl to jakies 190$
http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT
#164
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 23:19
to jeszcze masz 4 godzinki zeby wygrac.
koszt przesylki do pl to jakies 190$
http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT
Nie mam na razie kasy:( a po drugie mój silnik by nie wytrzymał doładowania bo mam coś z nim nie tak:( Ale powoli zbieram na 3.0 V6, to sie wtedy pomysli nad takim M90

A opłaca sie w ogóle wkładać takiego M90 do 2.5V6(+wałki od 3.0, +kolektory od 3.2V6) czy lepiej do
3.0V6(+kolektory od 3.2V6)
#165
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 19:23
tan z tego lina to totalna kpina z jego zalozeniem
eee tam. Dajesz gazu, a on "psiiiiii"
Zastanawiam sie tylko jak dlugo ludziom wytrzymuje doladowanne V6 Opla...
#166
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 21:00
albo poczatek roboty... w sumie tez bym najpierw probowal przymocowac bydlaka, a dopiero pozniej probowal dolot wyspawac...tan z tego lina to totalna kpina z jego zalozeniem
#167
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 11:28
Jak już pisałem w jednym temacie chodzi o magika z Tarnowa, który dłubie w autach, a jednym z jego projektów dla klienta okazała się omega (również z okolic tarnowa, o której jest cicho i nigdy nie spotkałem).
narazie tyle o aucie:
KIEROWCA: Maciek
SAMOCHÓD: Opel Omega
SILNIK: 2.0 16v
MOC: seryjnie 136KM/ teraz? zapier...
PRZERÓBKI MECHANICZNE: kompresor Eaton, komputer SMT6, dodatkowa listwa wtryskowa, zawór upustowy
CAR-AUDIO: jakieś fabryczne
WYGLAD ZEWNETRZNY: jak najbardziej cichociemny tylko jakiś alusek
WNETRZE: dodatkowy zegar ciśnienia doładowania
PLANY NA PRZYSZLOŚC: zwiekszyć ciśnienie doładowania z 0.5 bara na 0.7bara, od nowa wystroić i wymienić sprzegło na mocniejsze
Magik, który przerabia te wozy sam je stroi itp. ale przeważnie unika silników diesla.
Podaję inne jego projekty:
KIEROWCA: Ja
SAMOCHÓD: BMW E30
SILNIK: m20b20
MOC: seryjnie 129KM/ teraz? dla chetnych wykresik
PRZERÓBKI MECHANICZNE: wał korbowy z silnika m21b24 o wykorbieniu 81mm przez co pojemność silnika wzrosła do 2398ccm, silnik odpreżony do 8,0:1 turbosprężarka KKK, IC z Sprintera, Przelotowy układ wydechowy z jednym przelotowym tłumikiem, MAP sensor zamiast przepływomierza, większe wtryskiwacze paliwa, komputer sterujacy SMT6, short-shifter, szpera
CAR-AUDIO: brak

WYGLAD ZEWNETRZNY: prawie jak orginał

WNETRZE: klatka, kubeł Bi-Marco Expert z homo FIA, wybebeszone i obspawane wnętrze, shift-light
PLANY NA PRZYSZLOŚC: brak (jeśli sprzedam) lub jeśli zostanie to: maska i tylna klapa z laminatu, szyby poliwęglan, rozpudowanie klatki łącznie z zastrzałami do przednich kielichów, silnik m20b27 eta i turbo Holset HX40, zawieszenie Pro Drift, jakis alus - HMM planów nie będzie bo została sprzedana

i obecny projekt czyli:
KIEROWCA: Ja
SAMOCHÓD: Polski Fiat 126Bis
SILNIK:seryjnie 700ccm/ teraz Honda 2200ccm
MOC: seryjnie całe 26KM/ teraz 197KM/ ma być coś grubo ponad 200KM
PRZERÓBKI MECHANICZNE: SWAP silnika z hondy razem z zawieszeniem, silnik umieszczony centralnie, silnik przygotowany pod turbo: kute tłoki i korby, silnik odpreżony do 8,1:1 reszta w trakcie
CAR-AUDIO: na pewno nie będzie :twisted:
WYGLAD ZEWNETRZNY: bedzie szeroko i nisko
WNETRZE: na razie w trakcie
PLANY NA PRZYSZLOŚC: ogólnie to dokończyć czyli: przednie zawieszenie wielowachaczowe z amorkami bilsteina, poszerzenia, wymalować furacza, okleić w reklamy sponsorów, elektryka silnika, linki, zegary, fotel, turbo Holset HX35W, dodatkowa listwa paliwa, intercooler, dodatkowy komputer sterujący, klatka bezpieczeństwa itd.
#168
OFFLINE
#169
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 14:50
#170
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 11:31
jakies foto z roboty tej 2.0 16tki?
tylko to co w załączniku
a namiary na tego magika ? ciekawe ile by zrobienie omegi kosztowalo
podobno można się z nim dogadać na telefon, ale słabo z zasięgiem u niego.
Jak chcesz to na PW mogę podać.
#171
OFFLINE
#172
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 21:59
Panowie potrzebuje zdjecia silników lub aut z kompresorem- wszystko to co moge podejrzeć wiadomo w jakim celu.
moze byc eaton, rotrex albrex wsio ryba co. To co kto znalazl w sieci czego moje oko umknelo.
Mozna na phantii@tlen.pl mozna tutaj wklejac foty.
z gory dzieki

#173
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 22:33

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#174
OFFLINE
#175
OFFLINE
#176
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 19:56
Co sądzicie o takim wzmocnieniu omci?
Sadze ze na pisaniu sie skonczy:)
Poszukaj juz jest takich tamatow mnostwo.
#177
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 20:06
Co sądzicie o takim wzmocnieniu omci?
się podoba...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#178
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2011 - 20:27


Zaczęło sie wszystko od kupna omegi.
Chciałem jakies duże wygodne auto w miare tanie i mocne.
Automat od razu odpadał.
Wybór padł na omege, oczywiście 3.0 v6 w manualu.
Auto seryjne jakiegoś szału nie robiło więc wpadliśmy z kumplem na pomysł kompresora.
Zastanawialiśmy sie między eatonem m62 a m90. Wybór padł na m90 (wiekszy itp.)
Po poszukiwaniach na ebay`u kupiłem go ze stanów.
Zacznijmy może od auta.
Omcie kupiłem od pierwszego właściciela, samochód jest kupiony w Polskim salonie, stan w miare dobry, nigdzie nie bity itp. bez oznak rdzy (po zimie wyszły małe ogniska

W aucie zamontowany kompresor eaton m90
wtryski oczywiście większe
pompa paliwa równierz wymaga wymiany
intercooler orginalny z omegi 2.5td
filtr stożkowy simota
dolot z nierdzewki
całość wystrojona na ECUMASTERZE 3 z mapsensorem
doładowanie 0,7 w porywach do 0,8 bara
Bardzo dużą pomoc i wystrojenie zawdzięczam Łukaszowi Lamikowi (rekordzista Polski i jak to określił ostatnio komentator "etatowy zwycięzca" klasy STREET FWD na 1/4 mili SSS)
Projekt nie jest jeszcze skończony w 100% ale bezproblemowo można już jeździć

Jeszcze zostało dopieścić wszystko:jump:
Błogosławieni Ci którzy nie widzieli a uwierzyli:D
http://imageshack.us.../p1030614d.jpg/
http://imageshack.us...7/p1030597.jpg/
http://imageshack.us...p1030598ft.jpg/
http://imageshack.us.../p1030601x.jpg/
http://imageshack.us.../p1030602b.jpg/
http://imageshack.us.../p1030603m.jpg/
http://imageshack.us...p1030605ny.jpg/
http://imageshack.us.../p1030609c.jpg/
http://imageshack.us...p1030611lj.jpg/
#179
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 07:40
W aucie zamontowany kompresor eaton m90
wtryski oczywiście większe
pompa paliwa równierz wymaga wymiany
intercooler orginalny z omegi 2.5td
filtr stożkowy simota
dolot z nierdzewki
całość wystrojona na ECUMASTERZE 3 z mapsensorem
doładowanie 0,7 w porywach do 0,8 bara
Mam pare pytań jesli nie jest to jakas tajemnica:
z czego wtryski i pompa?
jak to jezdzi? chodzi mi o silnik.poza zegarem doładowania sa jakies pomocnicze typu afr/egt ? chodzi mi o wskazania czy np tlok sobie nie płynie...
jakis wykres z hamowni coś teges? pewnie za wczesnie pytam jak napisales ze nie ukończone.
projekt git. co do montazu to nie bede sie wypowiadal....ale wazne ze ma zapitalać

#180
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 08:45
haha
i tu Cię mam...
Zaczęło sie wszystko od kupna omegi.
Chciałem jakies duże wygodne auto w miare tanie i mocne.
Automat od razu odpadał.
Wybór padł na omege, oczywiście 3.0 v6 w manualu.
Auto seryjne jakiegoś szału nie robiło więc wpadliśmy z kumplem na pomysł kompresora.
Zastanawialiśmy sie między eatonem m62 a m90. Wybór padł na m90 (wiekszy itp.)
Po poszukiwaniach na ebay`u kupiłem go ze stanów.
Zacznijmy może od auta.
Omcie kupiłem od pierwszego właściciela, samochód jest kupiony w Polskim salonie, stan w miare dobry, nigdzie nie bity itp. bez oznak rdzy (po zimie wyszły małe ogniska)
W aucie zamontowany kompresor eaton m90
wtryski oczywiście większe
pompa paliwa równierz wymaga wymiany
intercooler orginalny z omegi 2.5td
filtr stożkowy simota
dolot z nierdzewki
całość wystrojona na ECUMASTERZE 3 z mapsensorem
doładowanie 0,7 w porywach do 0,8 bara
Bardzo dużą pomoc i wystrojenie zawdzięczam Łukaszowi Lamikowi (rekordzista Polski i jak to określił ostatnio komentator "etatowy zwycięzca" klasy STREET FWD na 1/4 mili SSS)
Projekt nie jest jeszcze skończony w 100% ale bezproblemowo można już jeździć
Jeszcze zostało dopieścić wszystko:jump:
Błogosławieni Ci którzy nie widzieli a uwierzyli:D
http://imageshack.us.../p1030614d.jpg/
http://imageshack.us...7/p1030597.jpg/
http://imageshack.us...p1030598ft.jpg/
http://imageshack.us.../p1030601x.jpg/
http://imageshack.us.../p1030602b.jpg/
http://imageshack.us.../p1030603m.jpg/
http://imageshack.us...p1030605ny.jpg/
http://imageshack.us.../p1030609c.jpg/
http://imageshack.us...p1030611lj.jpg/
Słuchaj, a wiesz + / - jaka mocą dysponujesz? Jakies przyblizone kosztarealizacji projektu? Pozdr
