Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kompressor(supercharger eaton m62)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
326 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 sierpnia 2011 - 09:12

Jeszcze zostało dopieścić wszystko


tego dopieszczania to jeszcze duzo zostalo??
planujesz jakos ogarnac to pod ta maska czy to tak juz zostanie ??
jakie jest przeznaczenie tego auta ?? ma to byc do jazdy na codzien czy raczej na tor??

#182 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 12:55

z czego wtryski i pompa?


Wtryski od jakiegos volva a pompa jeszccze standart.

;)

#183 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 sierpnia 2011 - 13:19

haha :D i tu Cię mam...:)


niezla robota. daj znac jak szybko korby pojda na spacer :) to moze tez sobie cos takiego zmontuje




 


#184 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 13:44

Jak to sie bedzie sprawowac czas pokaze, oby korba bokiem nie wyszła, ale wykonanie wyglada bardzo słabo, a szkoda bo mogl by to byc fajny projekt... Zasadniczo wyglad pod maska sie zmieni czy +/- tak zostanie ??

#185 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2011 - 14:48

wczoraj na SB pisał, że +/- 300 KM...
jeszcze nie hamował...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#186 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 sierpnia 2011 - 15:47

wczoraj na SB pisał, że +/- 300 KM...
jeszcze nie hamował...


ciekawe jak duzy jest ten minus;)

z niecierpliwoscia czekam na jakis filmik, ewenualnie wykresik

#187 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 15:58

jak zacząłem czytać miałem wizję lansowozu, ładny dźwięk, błysk pod maską.
po przeglądnięciu fotek cały entuzjazm prysł, nie dość że nie wygląda to jakiś ujmująco, to owszem przy doładowaniu 0,7bar jesteś w stanie osiągnąć 300KM ale 40 z tego łyknie kompresor..


masz tam jakąś powiększoną chłodnicę wody lub chociaż dodatkową chłodnicę oleju bo tak samo jak i wszystkich interesuje mnie jak długo potrzymają korby..

#188 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 16:20

masz tam jakąś powiększoną chłodnicę wody



Pisalem z kolega wczoraj na GG i mowil ze na standardowym termostacie i chlodnicy sie nie grzeje.

#189 OFFLINE   spinacz

spinacz
  • 12 postów
  • Dołączył: 22-12-2010
  • Skąd: Imielin

Napisany 11 sierpnia 2011 - 16:50

napewno dolot bede zmieniać, bo chce wstawić większy intercooler, a co do wykonania... pierwszy raz robiłem takie rzeczy, ale napewno przyloże sie teraz bardziej :)
Różnica jest znaczna pomiedzy serią a tym co teraz jest.
Moc, jak łatwo obliczyc w idealnym przypadku to 358KM minus straty, tak ok. 300 powinno być, ale to sie jeszcze zobaczy :)

#190 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 17:55

napewno dolot bede zmieniać, bo chce wstawić większy intercooler, a co do wykonania... pierwszy raz robiłem takie rzeczy, ale napewno przyloże sie teraz bardziej :)
Różnica jest znaczna pomiedzy serią a tym co teraz jest.
Moc, jak łatwo obliczyc w idealnym przypadku to 358KM minus straty, tak ok. 300 powinno być, ale to sie jeszcze zobaczy :)


z jakimis przeciwnikami, godnymi uwagi sie scigałes juz?

#191 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 18:58

Moc, jak łatwo obliczyc w idealnym przypadku to 358KM minus straty, tak ok. 300 powinno być, ale to sie jeszcze zobaczy :)


Jakie jest doładowanie ?? 0.6 bara ??

#192 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:09

Jakie jest doładowanie ?? 0.6 bara ??


Kolega napisał wcześniej że 0,7 w porywach do 0,8 ;)

#193 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:16

Kolega napisał wcześniej że 0,7 w porywach do 0,8 ;)


Niedoczytalem ;)

Jako ciekawostka z racingforum:

"Seryjne X30XE (odprężone jedynie przekładką) wytrzymuje spokojnie 0.6 bara co daje lekko ponad 300KM.
Po zmianie tłoków na te z C20LET (pasują plug&play) dmucham 0.9-1 bar (nie wiem jaka jest moc ale w ciężkiej budzie robi 12.99). Od 3 lat nie miałem nigdy wydmuchanej uszczelki ani żadnych problemów ze smarowaniem/chodzeniem. Oprócz tłoków silnik to całkowita seria.

Po zmianie korb i tłoków X30XE na pewno wytrzyma 1,5 bara i grubo powyżej 400KM."

Jak widać da się ale trzeba z głową...

#194 OFFLINE   spinacz

spinacz
  • 12 postów
  • Dołączył: 22-12-2010
  • Skąd: Imielin

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:23

przypuszczam że 1,5 bara nie wytrzyma
wał jest dosyć słaby w x30xe

#195 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:36

Mam pare pytań jesli nie jest to jakas tajemnica:

z czego wtryski i pompa?
jak to jezdzi? chodzi mi o silnik.poza zegarem doładowania sa jakies pomocnicze typu afr/egt ? chodzi mi o wskazania czy np tlok sobie nie płynie...
jakis wykres z hamowni coś teges? pewnie za wczesnie pytam jak napisales ze nie ukończone.

projekt git. co do montazu to nie bede sie wypowiadal....ale wazne ze ma zapitalać :)


ponawiam pytanie

#196 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:39

przypuszczam że 1,5 bara nie wytrzyma
wał jest dosyć słaby w x30xe


akurat teraz to jest malo wazne czy tyle wytrzyma.
wszyscy czekamy na jakies konktetne testy drogowe
zeby zobaczyc jak te twoje 300 koniow sie zbiera.

oby lepiej od tego bo co tutaj widac ze te 3.0 na komperssorze ledwie daje rady 2.5


#197 OFFLINE   spinacz

spinacz
  • 12 postów
  • Dołączył: 22-12-2010
  • Skąd: Imielin

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:43

wtryski z jakiegos volva nie pamiętam dokładnie, pompa narazie seria (ale trzeba bedzie wymienić) Auto kręci się do 5tys obrotów później ma strasznie opóźnione zapłony bo brakuje paliwa. Dodatkowych wskaźników typu afr/egt nie ma, bylo wszystko sprawdzane przy strojeniu. Jeszcze przez tydzien po strojeniu jeździłem ze "stukomierzem" także wszystko powinno być dobrze

akurat teraz to jest malo wazne czy tyle wytrzyma.
wszyscy czekamy na jakies konktetne testy drogowe
zeby zobaczyc jak te twoje 300 koniow sie zbiera.

oby lepiej od tego bo co tutaj widac ze te 3.0 na komperssorze ledwie daje rady 2.5


Musisz porównać jeszcze wagi samochodów. Omega nigdy nie bedzie najszybsza ze swoją wagą ;]

#198 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:54

pompa narazie seria (ale trzeba bedzie wymienić)



Ale co da zmiana pompy skoro regulator cisnienia zostanie seryjny.

#199 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 12 sierpnia 2011 - 15:56

przestan krecic tylko podeslij jakies konkrety, skoro auto jezdzi w czym widzisz problem zeby nagrac filmik jak to pracuje chciaz na postoju jak to wkreca sie na obr.

#200 OFFLINE   spinacz

spinacz
  • 12 postów
  • Dołączył: 22-12-2010
  • Skąd: Imielin

Napisany 12 sierpnia 2011 - 16:02

jak sie nie cierpliwisz to przyjedz do mnie to Ci pokaże jak to chodzi :o