Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kompressor(supercharger eaton m62)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
326 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 20:44

następny wie lepiej to dobrze, fajnie że w Polsce mamy takich fachowców :) kraj nam się rozwija, widac że ludzie dużo czytają hehe, spotkamy się może kiedyś to zamienimy pare słow, obejżysz moją Omegę i wtedy może zmienisz zdanie na temat tego wszystkiego.. a co do tych zabawek to chyba troszke za daleko poleciałes..

#122 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 18 lipca 2010 - 20:44

ja odchodzę od tematu, bo tutaj jak widać kolega twierdzi że super wszystko wie i zakładał eatona to napewno wam idealnie wszystko wytłumaczy.. nawet powie co to jest FMU bo poniżej ktoś pytał...


nie placz, z tego co mnie pamiec nie myli to sam zaczoles pisac bzdury i macic ludziom w glowach,poprostu rozjasnilem te czarne chmury ktore opisywales
astra v6
serducho gsi irmscher

#123 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 20:48

każdy ma swoje zdanie na ten temat, wiec ty masz swoje a ja swoje- proste. tylko szkoda że przez takie osoby jak np Ty kolego ludzie ktorzy wchodzą na takie forum szybko z niego wychodzą i napewno innym też powiedzą że nie warto, bo przecież sami znawcy tu siedzą to po co wogóle pisać..

#124 OFFLINE   Pepcio

Pepcio
  • 2 382 postów
  • Dołączył: 16-03-2008
  • Skąd: Syców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 20:52

panowie skończcie te wywody na pw :mad:

#125 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 20:54

następny wie lepiej to dobrze, fajnie że w Polsce mamy takich fachowców


ziomal to ty twierdzisz że inni wiedzą lepiej więc nie miej pretensji, bo tylko chwalisz się że masz coś zrobione, a nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie "jak sprawdziłeś czy przepływce skończył się zakres ?? "

#126 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 18 lipca 2010 - 21:02

każdy ma swoje zdanie na ten temat, wiec ty masz swoje a ja swoje- proste. tylko szkoda że przez takie osoby jak np Ty kolego ludzie ktorzy wchodzą na takie forum szybko z niego wychodzą i napewno innym też powiedzą że nie warto, bo przecież sami znawcy tu siedzą to po co wogóle pisać..


czegos nie rozumiesz, tu nie chodzi o twoje zdanie na ten czy jakikolwiek inny temat

robisz wywody z pupya to nie jest TWOJE ZDANIE, tylko gadanie bzdur
a to roznica
astra v6
serducho gsi irmscher

#127 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 21:18

po 1 to nie ziomaluj mi tutaj!! po 2 to przeczytaj od początku co napisałem bo chyba nie doczytałes że ja kompressora nie mam tylko mój kumpel, a po 3 to niczym się nie chwalę i nigdzie nic takiego nie napisałem, więc jeszcze raz podkreślam że poczytaj kolego a dopiero wchodź w temat.

#128 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 lipca 2010 - 22:05

komik88
..tu też cię zjedli??
przestań chciałem sobie poczytać bo myślę o jakimś doładowaniu mojej dwulitróweczki w przyszłości.. a ty znowu śmiecisz..
pamiętaj o jednym to jest motoryzacja i techika tu nie ma miejsca na domysły i opowieści kolegów jest tylko teoria i powiązanie jej z praktyką.. a ztego co pisałeś w innym temacie to przecież sie nie znasz i nie robisz sam samochodu tylko ktoś ci robi nie dokońca ci coś opowie a ty później piszesz bzdury..
wogóle to chyba jednak się chwalisz
zrób wkońcu swój projekt wjedz na hamownie i wrzuć na stronę każdy chętnie przeczyta

#129 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 18 lipca 2010 - 22:12

idź spać człowieku bo bredzisz.. albo zawiń sobie runde wokół domu Omegą to może sobie przemyślisz swoje wypisywania na tym forum.. dobrze ze ty wszystko robisz sam i widać jakie masz mocne 136KM haha pozdro

#130 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2010 - 22:39

powiem krotko i na temat.... fakty panowie, zdjęcia,wykresy a nie wywody bo moja pralka szybciej wiruje.


koszt strojenia omegi na kompresorze to 1500-2000zl + tydzien bez samochodu+ koszty paliwa. Przynajmniej we wrocławiu. Wszystko potwierdzone hamownią.

#131 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 23:13

powiem krotko i na temat.... fakty panowie, zdjęcia,wykresy a nie wywody bo moja pralka szybciej wiruje.


popieram w 100 procentach , za duzo musze czytac a za malo konkretow.

#132 OFFLINE   pippen33

pippen33
  • 484 postów
  • Dołączył: 16-10-2008
  • Skąd: Dzierżoniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lipca 2010 - 10:34

idź spać człowieku bo bredzisz.. albo zawiń sobie runde wokół domu Omegą to może sobie przemyślisz swoje wypisywania na tym forum.. dobrze ze ty wszystko robisz sam i widać jakie masz mocne 136KM haha pozdro


Za to , jak byłbym moderatorem dostał byś ostrzeżenie ode mnie.
Pokaż nam tą twoją omegę, masz gdzieś jakiś link, fotki?
Jesteś dwa miechy na tym forum i z tego co nawet inni mówią robisz tylko zamieszanie.

Proszę nie rób OT.
Nikt nie "pije" jakoś bezpośrednio do ciebie.
Przyłącz się proszę do rozmowy o kompresowaniu silnika, jeżeli (jak mówisz), że byłeś przy operacji kompresowania Omegi to opisz to. Może masz jakieś foty to wrzuć, ale na spokojnie.

Spór powstał bez sensu. Na poprzedniej karcie tematu ja zapytałem Henrego (pytanie było wyraźnie do niego), na które ty odpowiedziałeś. Więc nie dziw się, że chciałem poczekać na jego odp. Ale to że zaczekałem nie znaczy, że uważam, że ty nic nie wiesz, nie umiesz. Pochwal się tym w pozytywny sposób, a nie kłócąc się ze wszystkimi.
Przepraszam za OT

Phantom dzięki za odp

 


#133 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 lipca 2010 - 10:34

idź spać człowieku bo bredzisz.. albo zawiń sobie runde wokół domu Omegą to może sobie przemyślisz swoje wypisywania na tym forum.. dobrze ze ty wszystko robisz sam i widać jakie masz mocne 136KM haha pozdro


no żebyś wiedział to wszystko robie sam.. no i mam 136 kucy w serii masz z tym problem?? na prostej jesteś może jesteś kozak to wyobraź sobie że takie kozaki jak ty to kozy pasą.. a na krętym torze bym cię wyśmiał;)
1 daj poczytać
2 nie śmieć
3 dziwne że jeszcze bana nie dostałeś
wybaczcie chlopaki nie mogłem sie powsrzymać:dziura:

#134 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 19 lipca 2010 - 10:57

a ty tak kozaczysz?? to kiedy chcesz sie poganiać jak mówisz ze byś mnie wyśmiał?? znasz mnie że oceniasz moje umiejętności?? bo teraz ty cwaniakujesz kolego!!

#135 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 10:59

moderator kuna wez miotle i posprzątaj... ostrzezenia banany i te sprawy bo ta jałowa gadka do niczego nie doprowadzi a temat jest jak najbardziej powazny

#136 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lipca 2010 - 11:06

ale wiesz że jak mam wziąć miotłę to wam obu - jednemu za kozaczenie do drugiemu a temu drugiemu za kozaczenie do moderatora??

A tak na poważnie - chłopaki - sami nie potraficie zachowywać się jak dorośli - trzeba ostrzeżeniami siać??

Proszę o zachowanie meritum wątku, nie obrażanie jeden drugiego

Wszelkie komentarze ku sobie kierować na PM - nie posłuchanie mojej dobrej rady na "dzień dobry" skutkuje czerwoną karteczką



 


#137 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 lipca 2010 - 12:38

patrzcie co znalazlem:jump::jump::jump:






moze nie kompressor ale turbo :D


http://www.franke-tu..._MV6_Turbo.html

#138 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 29 lipca 2010 - 13:16

piekne to jest...:Dno ichyba mazenie wielu z nas...

#139 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 lipca 2010 - 13:17

technika idzie w gore a niemozliwe staje sie mozliwe.....

a wszystko reguluje..... nie nie turbina/kompresor.......zawartość portwela

#140 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 29 lipca 2010 - 13:29

w Polsce też jeździ Omega mv6 turbo na drifcie. niebieska B sedan. była ostatnio na Gecko Cup na Bemowie.