

Kompressor(supercharger eaton m62)
#101
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:31
co rozumiesz przez strojenie ??
i czy przez "bez strojenia" rozumiesz że zakładasz za filtrem i przepływką, a przed przepustnicę kompresor z "na sztywno" obliczonym przełożeniem na doładowanie 0.5 bar powiedzmy że zaszalejesz i dorzucisz IC a dla bezpieczeństwa jakiś bajpas, poskładasz, zapalisz i silnik będzie chodził jak zegarek ??
#102
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:49
seryjne programy so zdupy a co mowic dopiero doladowanie wolnossaka i nie ruszanie elekttroniki
serducho gsi irmscher
#103
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:50
zwloki my się chyba nie rozumiemy...
co rozumiesz przez strojenie ??
i czy przez "bez strojenia" rozumiesz że zakładasz za filtrem i przepływką, a przed przepustnicę kompresor z "na sztywno" obliczonym przełożeniem na doładowanie 0.5 bar powiedzmy że zaszalejesz i dorzucisz IC a dla bezpieczeństwa jakiś bajpas, poskładasz, zapalisz i silnik będzie chodził jak zegarek ??
ja tu sie wypowiadam czysto teoretycznie jak narazie, nie probowalem jeszcze kompresowac mojej omki, ale opierajac sie na tym co wyczytalem na stronie geko
wydaje mi sie ze jesli dasz wiecej powietrza przeplywka wysle informacje do kompa , ze jest wiecej powietrza , komp da wiecej paliwa ( oczywiscie do na ile uklad paliwowy pozwoli a wyczytalem ze w omie daje rade do okolo 280 koni) sonda lambda sprawdzi czy paliwo jest spalane odpowiednio, na wolnych obrotach krokowiec nieda sie silnikowi rozbujac, a ecu sie nauczy radzic sobie z dodatkowym powietrzem.
oczywiscie to tylko teoria ale jesli juz sie zabiore za montaz kompresora to napewno to przetestuje.
#104
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:53
pisza to bo sprawdzilem organoleptycznie a nie wyssalem z palucha
serducho gsi irmscher
#105
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:54
chyba że dla dźwięku z pod maski ale do mnie to nie przemawia...
#106
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:57
nie mam tu na kompie mam na drugim, jak bede mial dostep to obejrze i podrzuce logi jak sie zachowuje przeplywka przy jakimkolwiek doladowaniu, widac jak na dloni
serducho gsi irmscher
#107
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:58

#108
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 23:09
pisza to bo sprawdzilem organoleptycznie a nie wyssalem z palucha[quote name='henry'][/quote]
napewno masz racje ale dalej nurtuje mnie fenomen tej vectry i astry
#109
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 07:31
to może chociaż 0.25 + allegrowy chiopornik na kabel z czujnika temp dla ecu tak dla hecy
:laugh:
z opornikam to dalbym sobie spokoj, szybko mozesz silnik zniszczyc w przypadku doladowania
oporniki jak juz to do auta wolnossacego
tutaj w drugim silniku
serducho gsi irmscher
#110
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 18:41

#111
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 10:33
jak rozwiązałeś napęd kompresora ?
Dołożyłeś dodatkowe koło pasowe obok koła na wale, czy rolka i dłuższy pasek mikro ??
Czym różnią się przepływki:
-siatkowa z omegi V6 (3.0)
-nie wiem czy siatkowa - ale tak podejrzewam, że tak - z Vectry A V6 (2,5) ??
Zakresy pracy mają inne?
Gdzieś wyczytałem, że LET'y maja przepływki identyczne jak VW VR6, może taką trzeba założyć ??
No i ostatnie pytanko: na czym odpaliłeś Aśkę, skoro fabryczne oprpogramowanie nie ogarnia kompresora ??
Pozrawiam

http://www.polskajaz...el/Kadett/78007
#112
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 10:43
#113
OFFLINE
#114
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 13:30
panowie przepływka na kompressorze się nie zamknie przy doładowaniu do 0.6 bara, wiem to bankowo bo znam kumpla co ma tak zrobione i nie ma takiej możliwości, sam zresztą będe chciał tak zrobić..
pozdro
nie obraz sie ale smiem twierdzic ze bzdury piszesz razem z kolega
henry
jak rozwiązałeś napęd kompresora ?
Dołożyłeś dodatkowe koło pasowe obok koła na wale, czy rolka i dłuższy pasek mikro ??
Czym różnią się przepływki:
-siatkowa z omegi V6 (3.0)
-nie wiem czy siatkowa - ale tak podejrzewam, że tak - z Vectry A V6 (2,5) ??
Zakresy pracy mają inne?
Gdzieś wyczytałem, że LET'y maja przepływki identyczne jak VW VR6, może taką trzeba założyć ??
No i ostatnie pytanko: na czym odpaliłeś Aśkę, skoro fabryczne oprpogramowanie nie ogarnia kompresora ??
Pozrawiam
http://www.polskajaz...el/Kadett/78007
byly stosowane dodatkowe rolki i micro pasek 2680:p
przeplywka seryjna od v6
z tego co wiem przeplywka w letach byla taka sama jak w vr6
odpalane to bylo na seryjnym kompie plus ecumaster
serducho gsi irmscher
#115
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 15:53
#116
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 16:27
#117
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 16:59
dobra jak wiesz lepiej ode mnie to nie będe się wypowiadać.. tylko że akurat ja byłem przy montażu kompressora do omegi i chyba wiem lepiej od ciebie kolego... pozatym sam niedługo wkładam to samo co mój kolega i sam się zdziwisz jak przepływke będe mieć orginalną.. pozdr
to musze cie zmartwic ze ja nie tylko bylem ale sam zakladalem kompresor a takze ecumastera i widzialem co sie dzieje z przeplywka,
dla dekilatnego rozluznienia
no moze polecimy z innym nurtem
skad wiedziales badz wiedzieliscie ze sie przeplywka nie zamykala?
Pipin nie ma czegos takiego gotowego
podpinasz ecumastera ,szerokopasmowke i jazda w droge lub na hamownie i stroisz
serducho gsi irmscher
#118
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:28
Orientujesz się może ??
#119
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:32
#120
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:58
ja odchodzę od tematu, bo tutaj jak widać kolega twierdzi że super wszystko wie i zakładał eatona to napewno wam idealnie wszystko wytłumaczy.. nawet powie co to jest FMU bo poniżej ktoś pytał...
tak

masz rację, zabieraj zabawki i do mamy

hipokryzja...??
a może ostentacja ??
jak sprawdziliście czy przepływka się nie skończyła ??
tak na chłopski rozum to przy 0,5 bar z 1,5 l/obr. powietrza robi się 2,25l/obr. więc seria przy 6000rpm potrzebuje tyle powietrza co doładowana 0,5 przy 4000