2.0 DTI Nie pali po wymianie pompy - znienawidziłem to auto
#21 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2013 - 23:55
1) chłop naprawdę zna się na rzeczy.
2) Nie myli się ten co nic nie robi.
3) Sam nalegałem na to żeby sprawdzić pompę(bo wszyscy mówili "na bank pompa"), co więcej sam ją zawiozłem do tego feralnego boshha, i sam odebrałem
Biorąc pod uwagę to wszystko, plus to, że robię u niego samochody różnorakie od 10 lat(+kilku moich znajomych z łodzi, a maja do niego 25 km), oraz to że to jest typ człowieka który nigdy nikogo nie oszukał, wręcz czasem poczuwa się do winy w sytuacjach w których jego wino kompletnie nie ma, nie śmiałbym mieć do niego jakichkolwiek pretensji o zaistniałą sytuację.
#22 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 21:40
Po zmontowaniu wszystkiego zupełnie nie ciągnie i wywala błąd P1630
Facet od regeneracji pompy ostrzegał że nie może sprawdzić sterownika bo wszystkie błędy skasowali złodzieje z Tomaszowa. Czy to może być sterownik? Po całej tej sytuacji to nawet nie jestem pewien już czy to w ogóle jest mój sterownik. Auto do końca jeździło, nigdy nie miałem takiego błędu.
#23 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 23:43
P1630
..
p1630 wyskoczył jak wymieniałem filtr paliwa i się zapowietrzył, po odpowietrzeniu i przegonieniu auta błąd nie wrócił, nieznaczy to że u ciebie bedzie to samo,
znajdz bo był ostatnio temat o 2.0dti i też sporo opisane tam jest jak odpowietrzyć i poradzić sobie samemu niczym odda sie do mechaniora
#24 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 00:13
#25 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 00:18
http://forum.vectrak...u/page__st__640
https://www.google.p...iw=1280&bih=681
#26 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 22:20
#27 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 18:26
#28 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2013 - 19:47
#29 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 11:21
Tym samym zacząłem się zastanawiać czy nie pociąć Omegi na żyletki....
#30 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 12:33
Czy może ktoś potwierdzić rewelacje Pana z electric service? Tzn ze wkładając inny używany sterownik do mojej pompy bez kalibracji wszystko będzie ok i auto będzie normalnie śmigało... Bo gdzie nie pytam to wszyscy mówią że bez kalibracji nie da rady.
Edit:
Finalnie kupuję druga pompę od diesel technika, a starą wysyłam do nich do ekspertyzy. Jeśli się okaże ze elementy które miały być wymienione na nowe - wymienione nie są, to zgłaszam sprawę do prokuratury.
W tym momencie licznik stuknął 6600 PLN....:szpital:
#31 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 13:17
Najnowszy news - pompa miała mieć między innymi wymieniony czujnik halla - na oko widać że jest stary... Super.
Czy może ktoś potwierdzić rewelacje Pana z electric service? Tzn ze wkładając inny używany sterownik do mojej pompy bez kalibracji wszystko będzie ok i auto będzie normalnie śmigało... Bo gdzie nie pytam to wszyscy mówią że bez kalibracji nie da rady.
Edit:
Finalnie kupuję druga pompę od diesel technika, a starą wysyłam do nich do ekspertyzy. Jeśli się okaże ze elementy które miały być wymienione na nowe - wymienione nie są, to zgłaszam sprawę do prokuratury.
W tym momencie licznik stuknął 6600 PLN....:szpital:
Szkoda że nie przeczytałeś innego wątku o podobnych problemach....częstym problemem tych pomp jest pezegrzewający się właśnie sterownik pompy,wiem że kompletna regeneracja tej pompy to koszt w granicy 2500 zł...i podstawa to szczelny układ paliwowy i prawidłowe jego odpowietrzenie...
#32 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 14:03
PS Przeczytałem chyba wszystkie wątki o podobnych problemach na wszystkich forach o Oplu....
#33 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2013 - 19:44
robiłem w lublinie i sterownik daja nowy, programują, kalibrują itp i se smiga bez jaj
#34 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 10:01
praktycznie zakładając sterownik używany do pompy powinien silnik odpalić,
robiłem w lublinie i sterownik daja nowy, programują, kalibrują itp i se smiga bez jaj
OK, ale będzie normalnie jeździł normalnie czy odpali ale będzie np palił 2 litry wiecej? Albo miał 20 koni mniej?
#35 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 10:16
OK, ale będzie normalnie jeździł normalnie czy odpali ale będzie np palił 2 litry wiecej? Albo miał 20 koni mniej?
jeżeli jest sprawny to żadnych anomalii nie powinno być ale nie wiadomo ile Ci wytrzyma.I sama robocizna nie jest warta używki...
#36 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 10:29
W zasadzie zamówiłem już pompę w dt ale mają ją wysłać dopiero jutro więc mógłbym to jeszcze odkręcić - pytanie tylko czy tego chcę...
#37 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 10:39
No to kurde teraz mam totalną sieczkę w głowie. Bo mam teoretycznie zregenerowana pompę mechanicznie(w Rumii) z zepsutym sterownikiem(kosztowalo toto 2260PLN). Mógłbym tam dokupić używany sterownik za 700 PLN i teoretycznie powinno być ok. Opcja nr 2 to kupno drugiej pompy w diesel technika za 1900 z nowym sterownikiem, ale pompa regenerowana w Rumii po ekspertyzie w dt zostaje u mnie. Samego nowego sterownika nie jestem w stanie kupić.
W zasadzie zamówiłem już pompę w dt ale mają ją wysłać dopiero jutro więc mógłbym to jeszcze odkręcić - pytanie tylko czy tego chcę...
Kolego troszkę nie mogę czaić tą regenerację w Rumi...2260 zł skasowali Cię za mechaniczną regenerację pompy...Moje pytanie...jak oddałeś pompę co Ci powiedzieli po rozbiórce tej pompy? Ja bym się upierał przy rekalamowaniu usługi...masz kwity na to?
#38 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 11:03
#39 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 11:13
W Rumi powiedzieli ze goście z BOSCHA w Tomaszowie(bo tam wcześniej była pompa oddana do sprawdzenia) wygrzebali z niej zawór dawki i czujnik Halla, dlatego naprawa musi być droższa - 1800PLN. Później się okazało że to kwota netto i jak chce fakturę to +23%. Dodatkowo koleś zaznaczał że nie mógł sprawdzić sterownika bo pokasowane są wszystkie błędy - i trzeba to zrobić na samochodzie. Na samochodzie nie zatrybiło. Mam do tego gwarancje z wyszczególnieniem które elementy zostały wymienione + fV. Teraz gość mi proponuje wysyłkę używanego sterownika za 700 PLN, ale bez żadnego programowania itd - twierdzi że to będzie działać. Ale finalnie 2500 netto za regeneracje na używanym sterowniku to cholernie dużo jakby nie patrzeć. Do tego w miedzy czasie był u mnie elektryk z łodzi(gość pracuje w fordzie wiec raczej ogarnięty) - po wyjęciu sterownika okazało się że czujnik hala ma fabryczne luty i wcale nie jest nowy - choć w gwarancji tak napisano. Dlatego mam sieczkę i nie wiem co robic...
To niech Ci da papier na tą opinie i walcz z nimi do końca...bo jak wezmiesz następną to kasa za regenerację w błoto...tak ja myślę...odeślij pompę i mają Ci odesłać gotową do montażu i tyle...szkoda że zacząłeś walczyć z tym nie pytając od razu tutaj bo na pewno już byś jezdził..chłopaki mają sprawdzone warsztaty..
#40 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2013 - 11:27