Odpalenie to cud? Pytanie o kompa
#1 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2012 - 15:33
PS. Czy zarowe mozna wymieniac na sztuki czy komplet? Co polecicie aby nie byly drogi a jednoczesnie chinskie podrobki polskiego rzemiosla? Dodam takze ze w baku min 1/4 ropy zawsze, dotego teraz zima ultimate z bp. Niedawno wymieniony aku na nowy, uszczelniona pompa, wyregulowany nastawnik, wymienione filtry (w tym filtr ON)
#2 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2012 - 15:43
A klocki hamulcowe tez wymieniasz na sztuki czy w komplecie?Czy zarowe mozna wymieniac na sztuki czy komplet?
Swieczki mozesz zdiagnozowac tak: zarowka z drutem, jeden koniec do plusa na aku a drugi do swiecy - jak zarowka zaswieci to swieca dobra.
Reset kompa -> odpiecie aku.
#3 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 06:39
#4 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 07:11
świece żarowe nie trzeba wymieniać w komplecie. Natomiast ich cena nie jest wygórowana i warto wymienić wszystkie.A klocki hamulcowe tez wymieniasz na sztuki czy w komplecie?
Co do odpalania w zimie to bardzo prawdopodobne że mogły świece skończyć swój żywot. A jakbyś spróbował je podgrzać ze 3-4 razy przed zakręceniem to nie pomaga ?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#5 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 09:19
#6 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 10:21
PS: Jaka zarowka? Jakas okreslona moc itp? Czy chodzi tylko o zamkniecie obwodu? Miernikiem nie da rady?
#7 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 11:05
..NGK to Japończyk nie Chińczyk, co prawda jedni i drudzy są żółci
...u mnie wczoraj z rozruchem było to samo, akku dałem pod prostownik a w międzyczasie wymieniłem filtr paliwa (miał może miesiąc, nówex jak go wziąłem "pod obcas" to połowa wody a druga to parafina totalnie zapaskudzony a najczęściej tankuję też na BP. Możesz mieć po prostu jakiś szuwaks w przewodach paliwowych, czy nawet już zalega w pompie wtryskowej...
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 12:34
#10 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2012 - 15:35
może ropa do dolej jakiś dodatekWitam podepne się pod temaćik a ja mam tak że jak temp jest do -9 to autko pali od strzała a jeśli tem spada do -14 i niżej samochód niechce wchodzić na obroty tak jakby rozpędzał sie od zera
#11 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2012 - 07:14
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2012 - 11:41
#14 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 17:44
#15 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 17:47
a jak Ci auto słabo hamuje a klocki zużyte tylko na 1 kole to zmieniasz na tym jednym czy na 4 albo 2 ??Jeżeli nie masz kasy a będzie np. jedna świeca zepsuta i będziesz miał możliwość wymienić to wymień tylko zepsutą. Ja tak zrobiłem i przy -15 odpala od pierwszego razu!
wymiana tylko uszkodzonych świec to druviarstwo i nie potrzebna robota bo niedługo mogą (i w 90% przypadków to sie sprawdza) paść następne.
#16 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 10:36
#17 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 10:56
Jest i chodzi nonstop po zaplonie.Czy jest jakas jeszcze pompka w baku ktora mogla pasc?
#18 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 11:01
#19 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 11:05
....znikam do auta.... jakies jeszcze inne ewentualne mozliwosci? Przyjechalem pod blok w poniedZialek, qwe wtorek -24 i juz cisza. kreci ale nie lapie.
a wcześniej w mrozy paliła? Bo może sprężanie na cylindrach już słabe
#20 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 11:12