Spedzilem pare godzin na forach czytajac na ten temat i wiele razy sie zdarzalo ze ktos kupil nowe uszczelki, sylikonik, ciach prach i za pare tygodni znow sie lalo
tak to jest jak sie odmy nie czysci.
Powodzenia kolego.
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:37
Spedzilem pare godzin na forach czytajac na ten temat i wiele razy sie zdarzalo ze ktos kupil nowe uszczelki, sylikonik, ciach prach i za pare tygodni znow sie lalo
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:43
Spedzilem pare godzin na forach czytajac na ten temat i wiele razy sie zdarzalo ze ktos kupil nowe uszczelki, sylikonik, ciach prach i za pare tygodni znow sie lalo, ktos wkleil na sam sylikon i od dlugiego czasu cieszy sie suchym silnikiem. Wydaje mi sie ze wiecej tu zalezy od dokladnosci pracy, dokladnego odtluszczenia elementow. Moze jestem laikiem ( takim niedzielnym dlubaczem przy autach ) ale takie jest moje zdanie. Sprobuje. Nie wyjdzie to trudno bede bogatrzy o nowe doswiadczenia. Doceniam wasze rady poniewaz macie wieksze doswiadczenie. Dzieki za rady. Wracam do pracy
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:44
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:49
Jak chcesz zapomnieć o wyciekającym oleju z pod pokryw to jak już będziesz poprawiał to wymień sobie pokrywy zaworów na pokrywy z Vectry B V6 i oczywiście uszczelki też od Vectry B V6. Nie zapomnij o oringach wkoło śrub. Zamiast silikony polecam masę uszczelniającą Reinz http://sklep.salko.p...jecia/26522.jpg
Tam są aluminiowe i po tym zabiegu nie bata - nie cieknie nawet po 2 latach.
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:53
Jak chcesz zapomnieć o wyciekającym oleju z pod pokryw to jak już będziesz poprawiał to wymień sobie pokrywy zaworów na pokrywy z Vectry B V6 i oczywiście uszczelki też od Vectry B V6. Nie zapomnij o oringach wkoło śrub. Zamiast silikony polecam masę uszczelniającą Reinz http://sklep.salko.p...jecia/26522.jpg
Tam są aluminiowe i po tym zabiegu nie bata - nie cieknie nawet po 2 latach.
tylko ze sam wiesz ze ludziom nie da sie tego wytlumaczy oni zasze wiedza lepiejplastiki tez nie ciekna jak poskladasz wszystko jak nalezy, uzyjesz dobrych uszczelek i wyczyscisz odme i skrecisz jak nalezy. chyba ze sa juz wykrzywione. ja silikon stosuje tylko w fabrycznych miejscach i dziala
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:57
Napisany 30 grudnia 2010 - 20:58
tak tak tylko ze ludzie zakladaj pokrywy i jazda a o odmie juz nie pamietaja i wtedy jak wypchnie symering na wale to juz ne bedzie takie chop siup zeby to naprawic, i znowu zacznie sie placz
tylko ze sam wiesz ze ludziom nie da sie tego wytlumaczy oni zasze wiedza lepiej
ja tez mam plastiki i jest ok
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:00
tak tak tylko ze ludzie zakladaj pokrywy i jazda a o odmie juz nie pamietaja i wtedy jak wypchnie symering na wale to juz ne bedzie takie chop siup zeby to naprawic, i znowu zacznie sie placz
tylko ze sam wiesz ze ludziom nie da sie tego wytlumaczy oni zasze wiedza lepiej
ja tez mam plastiki i jest ok
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:01
Ja nie chciałem ryzykować.
Skoro sam prodcent postanowił to poprawić w nowszych silnikach to też tak zrobiłem.
Nie stać mnie na rzeczy, które później wracają i się spiętrzają.
I wcale nie sądzę,że jestem najmądrzejszy. Napisałem tylko swoje zdanie. Do tego mam prawo
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:06
w jakich nowszych ? 2.5v6 w VB wystepowal od 96 chyba do 99. a plastiki w omedze szly do 2003. w VB pod maska masz miej miejsca - wszystko bardziej sie grzeje stad zmiana na alu
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:07
Racja. W nowszych też plastiki były.
Ale w Vectrach nie cieknie, więc to też mnie motywowało.
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:09
Racja. W nowszych też plastiki były.
Ale w Vectrach nie cieknie, więc to też mnie motywowało.
Z resztą w Omedze też mam plastiki po składane na Reinz'a i nowe uszczelki i już od października zeszłego roku nie cieknie.
Pokrywy od Vectry dałem w Kadecie i mam takie porównawcze odczucie że są lepsze.
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:12
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:15
Edytowałem tamten post. W omie też mam nie cieknące plastiki. Aluminiowe dawałem do Kadetta i dlatego sądzę że są pewniejsze.
Wiem też z autopsji, że jak chciałem kupić uszczelki do Vectry to wszędzie były tylko na zamówienie, a do Omegi są wszędzie i to po parę sztuk - co by nie zabrakło.
Morał z tego taki że częściej są wymieniane w "plastikowych" Omegach niż w Vectrach.
Ale to tylko spostrzeżenie.
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:21
dobrze spostrzezenie bo uszczelka z VB jest grubsza i ma 3 wargi jak dobrze pamietam - nie ma bata zeby krzywo weszla albo nei trzymala co nie jest problemem przy cienkich uszczelkach z omegi
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:27
tak to jest jak sie odmy nie czysci.
Powodzenia kolego.
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:30
Auto mam niecale trzy miesiace. Do tej pory nie wiedzialem o takich zabiegach jak czyszczenie odmy. To moje pierwsze V. Poza tym nie kazdy rodzi sie z taka wiedza
Napisany 30 grudnia 2010 - 21:31
Napisany 30 grudnia 2010 - 22:29
Napisany 02 stycznia 2011 - 01:14
Poza tym jak rozebralem juz pokrywy to widac bylo, ze uszczelki nie sa stare ( wygladaja wrecz na nowe ) a olej sie przedostal jakos pod uszczelkami a nie szpara w silikonie ( jak wyjalem uszczelki widac bylo pod nimi olej ) ale to moze mi sie tylko tak wydaje.