Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Własny tuning i inne zmiany


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
541 odpowiedzi na ten temat

#521 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2014 - 20:23

Walki kto robil?


Nie wiem bo kolega kupił sobie potem 2 mi sprzedał, a teraz drugie 2 chce sprzedać.

jakie te walki sa wzgledem seri


chyba 276 10,2 wznios

czym chesz to stroic

ecumaster det3 już dawno zamontowany, barany, puszka ala Manzel rok temu już wpadły.
Może ktoś się orientuje do ilu obr/min można bezpiecznie zakręcić X30XE?

#522 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 września 2014 - 20:31

swiatek za 2 koła regulowane chce bodajze 500zł ....yyy powaznie korba wyskoczyła? ehhh
czasami mam chec kupic sobie jakies 2.0 wydłubac wyciac wsawic x30xe i wtedy byłoby cos sprawniejsze :) ciekawe do ilu by zszedł z waga :)


Komu korba wyskoczyla? Bo napewno nie mnie :D

#523 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 13 września 2014 - 20:33

Komu korba wyskoczyla? Bo napewno nie mnie :D


to coś mnie sie pomieszało :D

#524 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 września 2014 - 21:05

To nie siej grozy :D

Pewnie ten internetowy troll miesza jak biedny w kuble hehe

#525 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2014 - 21:21

Może ktoś się orientuje do ilu obr/min można bezpiecznie zakręcić X30XE?

#526 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 13 września 2014 - 21:28

Może ktoś się orientuje do ilu obr/min można bezpiecznie zakręcić X30XE?

moim zdaniem 7500 przy tych walkach bedzie jak najbardziej na miejscu, mozesz wyzej ale mysle ze wyzej hydraulika moze nie dawac rady i sprezynki moga byc za miekkie(przydaly by sie nawet te podwojne z saaba
max rpm=(predkość graniczna tloka/skok tloka)
nie pamietam ile to jest ale chyba 15m/s ale trza by to sprawdzic
ale ile silnik wytrzyma zalezy jeszcze od jeszcze wielu innych cznnikow m.in. ile taki tlok wytrzyma

ps zmieniales stopien sprezania??

#527 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2014 - 22:01

zmieniales stopien sprezania

Nie silnik jeszcze nie rozbierany.

moim zdaniem 7500 przy tych walkach bedzie jak najbardziej na miejscu,

też o takich obrotach myślałem.

#528 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 14 września 2014 - 12:22

http://www.racingfor...-NM-t70572.html

#529 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 września 2014 - 18:11

to moje obroty byly :D

http://youtu.be/vb0F...uP0m5g_XCFXHdoQ

#530 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 września 2014 - 07:27

to moje obroty byly

Tylko u Ciebie 3,2 już siedzi, a ja mam jeszcze 3,0

#531 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 października 2014 - 08:20

Wczoraj byly pierwsze testy r30. Poki co skrzynia zyje i nie marudzi. Nissan 350 dostal baty 3 razy.

#532 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 05 października 2014 - 08:43

Wczoraj byly pierwsze testy r30. Poki co skrzynia zyje i nie marudzi. Nissan 350 dostal baty 3 razy.


ktory nissan ? ten 280 koni? :)

#533 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 października 2014 - 11:01

Wczoraj byly pierwsze testy r30. Poki co skrzynia zyje i nie marudzi. Nissan 350 dostal baty 3 razy.





Ten taki koloru ceglastego ??:D


 


#534 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 października 2014 - 22:45

Ten taki koloru ceglastego ??:D


skad wiesz? no taki zlotawy cholera wie do czego porownac. nie znam szofera nie znam pojemnosci. Podejrzewam ze seryjny

#535 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 06 października 2014 - 08:07

skad wiesz? no taki zlotawy cholera wie do czego porownac. nie znam szofera nie znam pojemnosci. Podejrzewam ze seryjny






Widziałem auto parę razy jak sie turlało :hihi: po Wrocławiu , dwa kominy z tyłu ma .


 


#536 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 716 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 06 października 2014 - 20:04

Widziałem auto parę razy jak sie turlało :hihi: po Wrocławiu , dwa kominy z tyłu ma .


Z moich informacji wynika że to nie ten z Radwanic co ma oklejoną góre w carbonie .
Przynajmniej właściciel się nie przyznaje :hihi:

#537 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 października 2014 - 21:25

tamten caly w kolorze byl, czarna gruba szprycha fela i 2 kominy. zreszta ciul tam, powoli ogarniam trakcje skrzynia zyje to bedziemy sprawdzac co to potrafi. Ale juz sie ucze z dwojki startowac :D


to uzaleznia.........

Dodany obrazek

na deser kopcace bmw dostalo baty:



#538 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 lutego 2015 - 21:31

Coś cisza w temacie. Phantom jak skrzynia R30, żyje?

#539 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 lutego 2015 - 08:26

Narazie r30 zyje. Moge powiedziec ze jednak ten 3 bieg jest mocniejszy. Niestety mie moge tego powiedziec o tarczy spiekowej bo znowu rozerwalem. Robimy teraz sztywna tarcze omegowa na 3 spiekach. Ja to rozwale to zmieniamy skrzynie biegow i sprzeglo cale inne

#540 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 lutego 2015 - 12:35

Phantom jeszcze jedno pytanie czemu Mike odradził Tobie kompresor?