Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Ciśnienie gazu + mapy do oceny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
106 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 23 czerwca 2013 - 05:53

ja to zrobiłeś że masz takie ciśnienie niskie, nie pada jeszcze bardziej przy bucie? chyba że dwa reduktory masz :)

#82 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2013 - 06:53

ja to zrobiłeś że masz takie ciśnienie niskie, nie pada jeszcze bardziej przy bucie? chyba że dwa reduktory masz :)


Ciśnienie obniżyłem do 0,75 , tyle się dało zejść na AC 150 i śmiga do odcinki na jednym :)

#83 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 23 czerwca 2013 - 09:11

a można wiedzieć jakie masz wtryski?

#84 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2013 - 10:29

a można wiedzieć jakie masz wtryski?


Hanki zielone:D

#85 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 23 czerwca 2013 - 10:41

też mam takie i mam golda na 1,3 ustawione i przy max obciążeniu zapętla mi wtryski...

#86 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2013 - 11:01

też mam takie i mam golda na 1,3 ustawione i przy max obciążeniu zapętla mi wtryski...


Spada ciśnienie gazu i dlatego dochodzi do zapętlenia , im mniejsze ciśnienie tym dłuższy czas wtrysku.Swoja drogą to przy tych wtryskach to niema prawa zapętlać ten silnik na dodatek na 1,3 bara.Zobacz spadek przy pełnym bucie.:)

#87 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lipca 2013 - 19:34

A mi wyszla taka mapa czy to jest dobrze ??

Dodany obrazek

#88 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 lipca 2013 - 19:42

Ciśnienie 1,34 sporo
Do tego spory mnożnik
Jak by małe dysze.
map 0,35 też powinno być mniej przy 580rpm
sondy nie podłączone?

0,3ms różnicy czasu wtrysku PB pomiędzy stronami, tyle może być?(tu pytanie do kogoś ogarniętego :D)

#89 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lipca 2013 - 20:30

Ciśnienie 1,34 sporo
Do tego spory mnożnik
Jak by małe dysze.
map 0,35 też powinno być mniej przy 580rpm
sondy nie podłączone?

0,3ms różnicy czasu wtrysku PB pomiędzy stronami, tyle może być?(tu pytanie do kogoś ogarniętego :D)


Cisnienie juz nizej nie da sie zjechac bo srubka ne reduktorze nie pozwala.
A jaki powinien byc mnoznik ??
Wtryski mam omv jezeli dobrze pamietam.
Sądy podłączone.

#90 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 04 lipca 2013 - 06:02

A jaki powinien byc mnoznik

w granicach 1

Sądy podłączone.

jesteś pewien? bo wygląda że nie. Sądzę że to jest wartość podawana przez staga przy niepodłączonych sondach. A z drugiej strony przy rozjazdach wtrysku między bankami nie jest możliwe żeby obie sondy stały tak samo.

#91 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2013 - 08:31

w granicach 1
jesteś pewien? bo wygląda że nie. Sądzę że to jest wartość podawana przez staga przy niepodłączonych sondach. A z drugiej strony przy rozjazdach wtrysku między bankami nie jest możliwe żeby obie sondy stały tak samo.


mozesz troche prosciej to objasnic ??

ale jak dodam gazu sady wstaja

#92 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lipca 2013 - 08:38

Jak wstają po dodaniu gazu a MAP masz 0,35 to masz lewe powietrze.

#93 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2013 - 09:15

Jak wstają po dodaniu gazu a MAP masz 0,35 to masz lewe powietrze.


uuuu to Ci ciekawostka i teraz gdzie tego szukac ??

juz sie domyslam gdzie to moze ciagnac powietrze uszczelki pod kolektorem ssacym lub pod pokrywa kolektora ssacego

#94 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lipca 2013 - 09:19

Jakiś wężyk podciśnienia, przetarte coś, nie podpięte(oglądnij przewód od kolektora do serwa hamulcowego ostatnio miałem ten sam problem że na wolnych leżały).

#95 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 04 lipca 2013 - 09:36

JJdzej ile masz podciśnienia - pytam z ciekawości, muszę też u siebie podejrzeć

#96 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2013 - 09:48

Jakiś wężyk podciśnienia, przetarte coś, nie podpięte(oglądnij przewód od kolektora do serwa hamulcowego ostatnio miałem ten sam problem że na wolnych leżały).


chodzi o ten wężyk co jest nakrętką przykrecany do kolektora ??

#97 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 04 lipca 2013 - 09:55

chodzi o ten wężyk co jest nakrętką przykrecany do kolektora

tak to jest do serwa

Jak wstają po dodaniu gazu a MAP masz 0,35 to masz lewe powietrze.

aż poszedłem na parking i sprawdziłem u siebie i też mam przy obrotach 590-600 i temp. 70 st. podciśnienie 0,34-0,36 - a jak delikatnie dodam gazu to przy obrotach 900-1000 podciśnienie spada do 0,28-0,30 ... dziwne

#98 OFFLINE   Spooky V6

Spooky V6
  • 294 postów
  • Dołączył: 15-03-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2013 - 10:00

ja chyba obstawiam uszczlki pod kolektorem i pokrywa bo przy odpaleniu padaki mam problem nie chce zaskoczyc za 1 razem dopiero ze 2 razem zaskakuje

#99 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lipca 2013 - 10:32

Miałem 0,31 czyli niby ok, ale jak znalazłem lewe powietrze to 0,29-0,3. W tym temacie albo podobnym manro pisał on się raczej dobrze w tych klockach orientuje.

robkom, a sondy Ci chodzą na wolnych obrotach?

#100 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 04 lipca 2013 - 10:42

robkom, a sondy Ci chodzą na wolnych obrotach?

tak, tutaj jest oki, dodam że cały dolot - wszystkie uszczelki, oringi wymieniałem na nowe - ciekawe gdzie może lekko ssać?