Zbyt maly mnoznik? Stag 300-6 2.5 v6
#41 OFFLINE
Napisany 02 października 2011 - 13:21
#42 OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 18:31
#43 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 13:01
PS
nie scaliłem gdyż chciałem zrobić up tematu
#44 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 14:12
Zrobiłem już 330km na butli ( 30 ponad normę ) także ustawianie na pałę wyszło tak że jest dużo słabsza na gazie ale też jak widać dużo mniej pali - prognozuje spadek o około 2 l/100km - obawiam się tylko zbytnio zubożonej mieszanki czego efektem będzie zbyt wysoka temp. spalania. ale zanim wypali tłoki i tak będzie już na złomie
#45 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2011 - 09:27
http://imageshack.us/photo/my-images/195/20111104195739.png/
odchyłka czy to dobrze czy zle.
[IMG][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/9061/20111104195739.png[/IMG]
[IMG]http://img713.imageshack.us/img713/509/20111104195756.png[/IMG][/URL]
[/IMG]
no i mapy sie pokrywają .ale mam wrażenie ze trochę go giba na gar na lpg bo na bp chodzi równo ,może być to spowodowane ze pomyliłem kości na wtryskach bo grzebałem z termostatem i i nie jestem pewny czy nic nie zmotałem .
na bp ma kopa i wszystko na lpg no nie jest to czego oczekuje ,i fakt ciśnienie gazu 1,35 ,a czytałem ze powinno mieć coś koło 1 bara nie wiem jak go zmniejszyć rozwiercać jeszcze dysze czy jak ??
Jak by mi ktoś podpowiedział tylko uprzedzam ...tłumaczyć łopatologicznie bo prymusem nie jestem i dopiero sie ucze
A dodam jeszcze ze mapy przed autokalibracją skasowałem op-comem na zero potem zrobiłem najpierw mapy na bp potem na gazie i tak ładnie sie pokryły ale to nie to...... kopyta nie ma na lpg
#46 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2011 - 10:04
rozwierć na 2,7 albo nawet więcej
zmniejsz ciśnienie na reduktorze kręcąc śrubą która z reguły jest na jego środku
#47 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2011 - 10:04
A kolega po wyczyszczeniu PB wyjeździł odpowiednią ilość km abyA dodam jeszcze ze mapy przed autokalibracją skasowałem op-comem na zero potem zrobiłem najpierw mapy na bp potem na gazie i tak ładnie sie pokryły ale to nie to...... kopyta nie ma na lpg
ECU nauczył się nowych - prawidłowych?
Ciśnienie regulujesz na reduktorze.
Edit:
Tym razem doncotrino pierwszy
#48 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2011 - 15:03
#49 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2011 - 02:16
Robiłeś kalibrację wtryskiwaczy?
#50 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2011 - 08:34
Przy wyższym wykorzystaniu mocy silnika czas otwarcia wtryskiwacza benz. będzie na tyle duży, że po dodaniu 40% wtryskiwacz lpg nie zdąży się zamknąć zanim nastąpi potrzeba ponownego jego otwarcia. W efekcie wtryskiwacze lpg będą stale otwarte.
Zresztą przejedź się parę razy z butem w podłodze do końca obrotomierza i sprawdź czy nie masz komunikatu "wtryskiwacze stale otwarte" w błędach staga.
Możesz:
1. zwiększyć ciśnienie - ale to odpada, bo już masz nieco zbyt wysokie
2. powiększyć dysze.
#51 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2011 - 09:57
wiec tak dysze mam 2,5 zrobiłem autokalibracje i wykres wygląda tak
http://imageshack.us/photo/my-images/195/20111104195739.png/
odchyłka czy to dobrze czy zle.
[IMG][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/9061/20111104195739.png[/IMG]
[IMG]http://img713.imageshack.us/img713/509/20111104195756.png[/IMG][/URL]
[/IMG]
no i mapy sie pokrywają .ale mam wrażenie ze trochę go giba na gar na lpg bo na bp chodzi równo ,może być to spowodowane ze pomyliłem kości na wtryskach bo grzebałem z termostatem i i nie jestem pewny czy nic nie zmotałem .
na bp ma kopa i wszystko na lpg no nie jest to czego oczekuje ,i fakt ciśnienie gazu 1,35 ,a czytałem ze powinno mieć coś koło 1 bara nie wiem jak go zmniejszyć rozwiercać jeszcze dysze czy jak ??
Jak by mi ktoś podpowiedział tylko uprzedzam ...tłumaczyć łopatologicznie bo prymusem nie jestem i dopiero sie ucze
A dodam jeszcze ze mapy przed autokalibracją skasowałem op-comem na zero potem zrobiłem najpierw mapy na bp potem na gazie i tak ładnie sie pokryły ale to nie to...... kopyta nie ma na lpg
podłącz sondy do sterownika lpg, nie są obowiązkowe ale znacznie pomagają określić skład mieszanki i ustawienie lpg
#52 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2011 - 10:13
co do sond już byłem za to katowany .Tylko że szukałem i nie wiem gdzie tego szukać .tzn
- gdzie znaleźć w instalacji staga te przewody/miejsce gdzie mam wpiąć sondy
-i nie wiem skąd mam je wziąć to znaczy nie wiem czy jakiś przewód od sond (bo są 2) przeciąć czy sie wpiąć.
Miał by ktoś jakieś fotki co i gdzie szukać.????
idę rozwiercić jeszcze dysze jak nakazane i zmniejszę te ciśnienie na parowniku - dużo tą śrubkę sie wkręca ????
będę na bieżąca patrzył co radzicie bo wczoraj walczyłem ale w lapka sie wdarł koń trojański i nie mogłem sobie sam dać z nim rady wiec lapek poszedł do magika...
a no i nie robiłem kalibracji wtryskiwaczy tzn mają nie cały rok przejechane nawet nie 10 tyś ,szczerze nawet nie wiem jak to zrobić
#53 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2011 - 11:39
co do komunikatu tak -"wtryskiwacze całkowicie otwarte"... ma te komunikaty dosyć często, patrząc na sposób mojej jazdy
co do sond już byłem za to katowany .Tylko że szukałem i nie wiem gdzie tego szukać .tzn
- gdzie znaleźć w instalacji staga te przewody/miejsce gdzie mam wpiąć sondy
-i nie wiem skąd mam je wziąć to znaczy nie wiem czy jakiś przewód od sond (bo są 2) przeciąć czy sie wpiąć.
Miał by ktoś jakieś fotki co i gdzie szukać.????
idę rozwiercić jeszcze dysze jak nakazane i zmniejszę te ciśnienie na parowniku - dużo tą śrubkę sie wkręca ????
będę na bieżąca patrzył co radzicie bo wczoraj walczyłem ale w lapka sie wdarł koń trojański i nie mogłem sobie sam dać z nim rady wiec lapek poszedł do magika...
a no i nie robiłem kalibracji wtryskiwaczy tzn mają nie cały rok przejechane nawet nie 10 tyś ,szczerze nawet nie wiem jak to zrobić
Nie podpinaj sond, ich podpięcie nie jest do niczego potrzebne, patrząc na mnożnik możesz wiercić spokojnie 2,7. Mnożnik musi Ci spaść do przynajmniej ~1,1. Zapomnisz o problemach z odpalaniem rano i nie będą Ci się rozjeżdżać mapy benzynowe.
Kalibracji wtrysków niestety sam nie zrobisz.
Ciśnienie leć aż będziesz miał 1 - 1,1 bara
#54 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 20:47
Ale na pewno coś sie zmieniło po tym rozwierceniu bo nie mogłem dojechać do domu,omega skakała jak królik;) po drodze
a no i coś z forum sie dzieje wczoraj nie mogłem w ogóle sie wbić do was....
no to zrobione ... dysze na 2,5 i kalibracja no i wygląda tak:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
i teraz tak kręciłem ta śrubą w parowniku (tą na samym środku) ale nic nie dawało nie wiem czy dobrą śrubą kręciłem.
ustawiłem ciśnienie ręcznie ale nie wiem czy sie utrzyma na głównym ekranie ciągle pokazuje 1,35 jak to zrobić żeby tam też było 1,1 bar.
raz wywalił mi ze za duże dysze ale zrobiłem jeszcze raz kalibracje i przeszło .Wiec dysze już są na maxa.
możecie teraz spojrzeć i powiedzieć czy tak może zostać,żeby mi map BP nie rozwalał .
i teraz muszę zrobić wszystko od nowa czyli zresetować mapy BP i na nowo kalibracjia ..itd czy to już samo dojdzie do ładu .
#55 OFFLINE
#56 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 21:09
#57 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 21:12
#58 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 21:22
mnożnik mówisz do góry ale cały czy tylko początek bo widać ze tak jak by na początku trochę zawalał sprawę ....
manro kręcę ta śrubą i nic sie nie dzieje a może nie ta śrubą a kręcę
tu jest pokazana ta śruba która ja kręciłem ale nic sie nie działo na górnym zdjęciu ta na samym środku
http://img06.allegro...5/90/1909959049
próbowałem ja wkręcić i wykręcić no i wkręca sie i staje a wykręca sie tak jak zwykłą śruba i też żadnego odzewu na wykresie .
#59 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 21:51
sprawdz podciśnienie podłączone do parownika i kolektora przez trójnik do mapsensora jeżeli nie podpięte lub rozszczelnione to ciśnienie będzie wysokie
#60 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2011 - 22:10