bo słyszałem ze tez dobra jakosc
To skoro slyszales ze dobra jakos to wez i zakladaj;)
Napisany 29 marca 2011 - 18:27
bo słyszałem ze tez dobra jakosc
Napisany 29 marca 2011 - 19:58
To skoro slyszales ze dobra jakos to wez i zakladaj;)
Napisany 29 marca 2011 - 20:07
Napisany 29 marca 2011 - 21:31
letnie opony założone na przodzie mam trochę przytarte od środka,może to być przyczyną braku zbieżności
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 30 marca 2011 - 07:53
raczej skutkiem
Napisany 03 kwietnia 2011 - 13:19
Napisany 03 kwietnia 2011 - 18:41
Napisany 22 kwietnia 2011 - 12:18
Napisany 22 kwietnia 2011 - 12:21
Napisany 22 kwietnia 2011 - 12:40
Napisany 22 kwietnia 2011 - 16:09
A amorki sprawne?auto plywa na nierownosciach
Zobacz czy nie ma luzu na wsporniku drazka srodkowego.cos mi stuka z prawej strony
Napisany 22 kwietnia 2011 - 17:31
Napisany 22 kwietnia 2011 - 18:24
SRL to marka firmy POLCAR i napewno nie Polska i napewno nie Dobra.SRLine polska firma ale ponoc dobra
Napisany 22 kwietnia 2011 - 18:36
A amorki sprawne?
Zobacz czy nie ma luzu na wsporniku drazka srodkowego.
jak auto ci plywa na drodze to sprawdz podpory amortyzatorów przód i lozyska amorków , kupisz to w komplecie, czesto to jest przyczyną.gumowe elementy które sprawiają ze pomimo dobrych amorków i tak nimi buja przy naprezeniach. szczególnie przy skrecaniu, ja wylatywalem przy skrecie w prawo na lewy pas, i znalazlem winowajce w tych gumach.
SRL to marka firmy POLCAR i napewno nie Polska i napewno nie Dobra.
Napisany 23 kwietnia 2011 - 00:24
Jakie szerokie opony masz założone? Z doświadczenia swojego widzę że jak chcesz prosto jeżdzić bez pływania to na wachaczach przód jako dużą tuleję tylko Lemforder daje radę. Inne nawet dobre firmy jak FEBI po prostu są za miękkie i przy szerszych oponach będzie auto pływać i będzie niestabilne. Jak miałem stare wybite tuleje jeszcze fabryczne to auto mimo iż stukało to jezdziło prawidłowo. Po założeniu nowych wachaczy tragedia dopóki ,dopóty nie zmieniłem na Lemfordera. Od tego czasu na oponach 235mm zero jakichkolwiek problemów.Czy sprawne na szarpakach nie sprawdzalem ale jak dociskam samochod do ziemi to nie buja sie tylko zaraz wraca
Co do wspornika drazka to nie wiem czy to ten ale wymienialem wspornik drazka kierowniczego jakies 3 miesiace temu
Wiesz co wymienialem jakies 5 miesiecy temu sprezyny ze sportowych na normalne i ogladalem i te gumy i lozyska i wygladalo na dobre zadnych pekniec czy przetarc
U Ciebie pomoglo wymienienie ich?
No to mnie zaskoczyles bo myslalem ze to Polska firma ale mniejsza z tym
Moze nie najlepsza jakosc fakt ale sprawdzalem teraz czy nie ma tam luzow i wszystko trzyma
Napisany 23 kwietnia 2011 - 09:44
Napisany 23 kwietnia 2011 - 11:18
Napisany 23 kwietnia 2011 - 13:23
Napisany 23 kwietnia 2011 - 16:20
Jakie szerokie opony masz założone? Z doświadczenia swojego widzę że jak chcesz prosto jeżdzić bez pływania to na wachaczach przód jako dużą tuleję tylko Lemforder daje radę. Inne nawet dobre firmy jak FEBI po prostu są za miękkie i przy szerszych oponach będzie auto pływać i będzie niestabilne. Jak miałem stare wybite tuleje jeszcze fabryczne to auto mimo iż stukało to jezdziło prawidłowo. Po założeniu nowych wachaczy tragedia dopóki ,dopóty nie zmieniłem na Lemfordera. Od tego czasu na oponach 235mm zero jakichkolwiek problemów.
u mnie kolego to wlasie pomoglo, podpora amortyzatora i lozysko amorka, one nie musza byc popekane czy wytarte, pamietaj ze oma to ciezkie auto, i one sa czesto wbite lub wybite, albo zbite, dlatego tam moze twozyc sie luz i amor ma miejsce na fantazje odchylne. podpora ma takie wypustki nowe maja ok 1,5cm jak sa plaskie , to do wymiany, pozdrawiam
Napisany 23 kwietnia 2011 - 16:53
jak masz tuleje za 20 zeta to musi pływaćZobacze jeszcze na szarpakach co wyjdzie jak nie to wymienie na lamfordera