Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

"Pływające" auto


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
134 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   cwieku666

cwieku666
  • 145 postów
  • Dołączył: 25-12-2009
  • Skąd: Syców

Napisany 18 sierpnia 2010 - 20:54

prawie czyni różnicę


tu się zgodzę z tobą :)

tak więc zostaje chyba tylko lemforder

#22 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 23 sierpnia 2010 - 16:05

Witam,

Otóż jestem po diagnozie. Dzisiaj byłem u mechaniora i okazało się, ze do wymiany są ponownie... tuleje na wahaczach, który wymieniałem 2 miechy temu :/ Są luzy na ok. 1 cm :/ Stukanie, który mi towarzyszy z przodu to nie łącznik stabilizatora a właśnie ta tuleja. Dodam tylko dla przypomnienia, że kupilem tuleje Febi Bilsteina w Intercarsie. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wymienic na Lemfordery (koszt w Intercarsie 122 zł :/). Powiedzcie mi czy jest szansa zareklamować owe tuleje ? Wkoncu 100 zł piechotą nie chodzi.

Druga sprawa czy przyczyna tak szybkiego zużycia owych tulei mógł być zły montaż ? Z tego co wiem tuleje nie były wprasowywane.

#23 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2010 - 16:29

Druga sprawa czy przyczyna tak szybkiego zużycia owych tulei mógł być zły montaż ? Z tego co wiem tuleje nie były wprasowywane.

Jasne. Tuleje muszą być wprasowane to raz, a druga sprawa, to dokręca się już, gdy auto stoi na kołach.

#24 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 sierpnia 2010 - 18:01

a po trzecie taniej chyba kupisz u kolegi kczech:)
lemfordery oczywiście , napisz do niego

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#25 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 sierpnia 2010 - 01:26

a po trzecie taniej
chyba kupisz u kolegi kczech
lemfordery oczywiście , napisz do niego

dokladnie, w razie cos jest przeciez alledrogo :)

http://allegro.pl/li...d&change_view=1


 


#26 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 26 sierpnia 2010 - 16:17

Zobacze jeszcze w InterCarsie jutro bo zniżce jaka jest cena. Na stronie mają po 122 zł.

Jezeli chodzi o same tuleje w moim aucie to sprawa się raczej wyjaśniła. Mechanik poprostu spierdzielił robotę .. :/

Pozdrawiam

Pozdr

#27 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 sierpnia 2010 - 17:04

A nie lepiej będzie kupić te od BMW, lemforder za około 70zł, jak koledzy radzili, kontakt do kczech, będzie tanio i da Ci te od BMW

#28 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:18

No i zakupiłem wczoraj Lemfordery w InterCarsie po zniżce za 90 zl sztuka, wiec w tygodniu wybieram się na wymiane. Dzisiaj zauważyłem także niezle zjechany bieżnik od wewnetrznej strony w przednich oponkach więc po wymianie koniecznie wybiore sie na ustawienie zbieżności.

Od paru miesięcy mam także dziwne stukania dochodzące z prawego tylnego koła (od strony pasażera). Dodam tylko ze te stukania występują podczas ruszania auta, oraz zmiany biegów przy małych predkościach. Przy większych tego problemu nie ma.

#29 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 07 września 2010 - 16:21

Witam,

No i jestem po wymianie. Okazało się także, że do wymiany jest lewy wahacz. Został wymieniony no i wstawione tuleje Lemfordera, przy okazji także wymieniona mała tuleja też na Lemfordera. Wyjechałem z warsztatu no i niestety dalej pukanie z lewej strony, niby luzów nigdzie nie ma, a w samej jeździe widać dużą poprawę. Auto już nie pływa.

#30 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 września 2010 - 16:56

Po wymianie tulejek musisz ustawić zbierzność i geometrie ale najpierw poszukaj co tam jeszcze stuka. Popatrz na sworzeń wachacza ,końcówki oraz górne mocowanie amortyzatora (poduszka z łożyskiem).

#31 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 września 2010 - 19:36

no i łącznik stabilizatora

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#32 OFFLINE   dominik707

dominik707
  • 34 postów
  • Dołączył: 09-12-2009
  • Skąd: na Trasie Kraków-Zakopane

Napisany 08 września 2010 - 22:13

Napisz koniecznie Zimon jak znajdziesz przyczynę tego stukania. Jestem ciekawy co to może być Mam ten sam problem tylko teraz z czasem u mnie zaczęło stukać w obydwu kołach. Te mocne uderzenia są tylko przy ruszaniu w czasie jazdy nic nie słychać. Przeguby,piasty jak najbardziej w porządku amortyzatory dokręcone.

#33 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 09 września 2010 - 05:48

Dzisiaj jade na podnośnik więc może cos będe wiedział. Dodam tylko, że żadnych luzów w zawieszeniu nie było więc pewnie jest coś nie tak w okolicach amortyzatorów.

Pozdrawiam.

#34 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 września 2010 - 08:49

sprawdźcie sobie gumy stabilizatora - te które trzymają stabilizator do budy. U mnie one były powodem stukania, a ja wymieniłem przez to prawdopodobnie niepotrzebnie tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora

#35 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 09 września 2010 - 18:37

No i byłem u mechanika. No i wyszła bardzo dziwna sprawa.. bo sprawdzeniu okazało się, że jest do wymiany łącznik stabilizatora..., chociaż inny mechanik u którego byłem jakiś czas temu stwierdził, że łącznik jest OK. Kupiłem łącznik Lemfordera i zobaczymy co to będzie chociaż jakoś dalej nie chce mi sie wierzyć, że to łącznik...

#36 OFFLINE   robaczek

robaczek
  • 310 postów
  • Dołączył: 05-09-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 września 2010 - 19:02

ja puka to łącznik na bank
ja miałem dwie tuleje zerwane jedna głowną i ta drugą i to nie pukało tylko auto zaje...cie pływało,

a pukanie to była jedna końcówka łącznika stabilizatora, teraz coś mi puka z tyłu i nie wiem co, ale to jest od tego jak jakiś czas temu ciągnołem na haku 3 tony przez miasto...
Kuba

#37 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 09 września 2010 - 19:15

No mnie cos tez pukalo.Pojechalem na przeglad wszystko bylo jak nalezy na szarpakach.Ale sie uparlem ze mi cos stuka.Gosc wylonczyl wszystko wszedl pod spod i kazal mi bujac autem na boki.Okazaly sie wybite gumy od stabilizatora.A na szarpakach nie pokazalo.

#38 OFFLINE   Zimon

Zimon
  • 50 postów
  • Dołączył: 30-11-2008
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 13 września 2010 - 15:45

No i jestem po wymianie łącznika stabilizatora. Już nic nie puka i nie stuka :) Na tym łączniku zrobiłem jakieś 20 tys. km (Delphi), teraz wrzuciłem Lemfordera i zobaczymy jak długo wytrzyma :)

Pozdr.

#39 OFFLINE   Ksiadz

Ksiadz
  • 309 postów
  • Dołączył: 02-08-2009
  • Skąd: Gdynia

Napisany 24 marca 2011 - 22:18

witam
od pewnego czasu wydaje mi sie ze auto plywa.
na poczatku myslałem ze to przez opony bo zimowe...
a teraz zaowazylem ze kola maja niewielki luz w takim sesie ze jak sie szarpnac lekko do ttylu i zaraz odbija do przodu.Co moze byc przyczyna?? takze łacznik czy bardziej tuleja???
Jakie mniej wiecej sa koszta ??

#40 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 marca 2011 - 23:56

Co moze byc przyczyna


Poczytaj: http://forum.omegakl...ead.php?t=13807

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p