

"Pływające" auto
#1
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 08:12
Od jakiegoś dłuższego czasu moje auto strasznie "pływa" na nierównościach. Dodam tylko, że ponad miesiąc temu auto przeszło wymianę tulei wahaczy przednich no i niestety nic w tym wypadku się nie poprawiło. Co może być przyczyną?
Pozdr.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 09:58
a jakie tuleje kolego wsadziles?
ponad miesiąc temu auto przeszło wymianę tulei wahaczy przednich

#4
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 10:08
#5
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 10:13
w mojej poprzedniej klusce tez mialem taki problem,okazalo sie ze do wymiany sa sworznie na wachaczach z przodu,sprawdz tez to;)Od jakiegoś dłuższego czasu moje auto strasznie "pływa"
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 10:57
sprawdz czy amory sie nie wybiły ..tak jak michał mówi tuleje tylne tez maja znaczenie
gg 512561
#8
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 12:45

#9
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 12:59
#10
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 14:16
Musisz je wymienic na lemforderu , najlepiej w wersji od BMW
Lacznik stabilizatora nie ma zadnego wplywu na noszenie auta w koleinach
[B]
#11
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:13
Mam ten sam problem, w swoim samochodzie wymieniłem całe zawieszenie z przodu (wszystkie tuleje, komplet drążków kierowniczych, łączniki, sworznie itd.) i dalej było to samo. Amortyzatory po 80% każdy, zrobiłem kompletną geometrię i wszystko niby ok a auto dalej pływa. Tylne zawieszenie podobnie, zostały mi tylko do wymiany te duże poduszki co trzymają sanki z zawieszeniem. Podejrzewam, że to jest to, jak wymienię w niedługim czasie to napiszę czy coś się zmieniło.
#12
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 19:18
(wszystkie tuleje
jakiej firmy ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:39
#14
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:51
[B]
#15
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:54
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:11
ZIMON I KCZECHpanowie miałem dokładnie to samo ! DOKŁADNIE!po wymianie tulei nie szło jechać noo! okaqzało sie że mech . powinien wpierw opuscić auto potem podnieść i dokręcić śruby na tulejach ale jego pech ! nie moj a co ja przedtem przeżyłem to szkoda gadać panowie i ile kaski poszło niepotrzebnie aha nie dopisałem że obie tuleje nowe pod silnikiem były wyrwane z powodu złego montażu
#17
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:18
dzial zawieszenie / post tuleje wahacza - jest opis jak montowac lacznie ze zdjeciami w kotra strone strzalka (bo sa to tuleje kierunkowe)
Kolega zastosowal inne niz lemforder wiec chocby montaz byl super hiper dokladny to kwestia sekundy do pol roku (w zaleznosci od marki tulejek i szerokosci opon) i temat plywania powraca jak bumerang
[B]
#18
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:44
wiem ze najlepiej Lemfordera i do bmw ja takich nie mam ale tylko jedna firma by robiła nadające się?Rozumiem tanie szybko siadają!ale przez pierwsze 10 km powinny mieć takie same właściwości
A no widzisz stary ja w poprzedniej omedze też kupiłem jakies tam tuleje i po wyjechaniu z warsztatu od razu wydarłem gębę na mechaniora, że musiał coś zj**... i skończyło się na tym, że kupiłem Lemfordery i Febi i 2 x 200 zł za robociznę :-D
#19
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 13:44
niestety doświadczenie wielu osób na forum w tym moje pokazuje że tylko lemforder daje radę , omega to ciężkie auto i tanie czytaj - miękkie zamienniki nie są w stanie utrzymać prawidłowych nastawów zawiecha
Miałem senatora B auto cięższe od omegi i prawie takie samo zawieszenie a nie miałem takich problemów na najtańszych tulejach.Trzymał się drogi jak przyklejony nawet na dużych koleinach
#20
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:18
prawie takie samo zawieszenie
prawie czyni różnicę , jest jednaj spora różnica w budowie tulei senatora a omegi szczególnie tych większych poziomych , w omie ta tuleja jest sporo większa niż w senatorze , a co do wagi to waga senatora i omegi jest porównywalna
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.