tłumik przelotowy zamiast kata ? jeśli tak to jaki ?
#121 OFFLINE
Napisany 23 września 2013 - 07:33
sens ma bo jak nie wstawisz tłumików w miejsce katów to wymiana środkowych nic ci nie da bo za czas jakiś będzie to samo!!
moja rada jak nie chcesz niepotrzebnie ładować kasy to najpierw zamiast katów dobre przelotowe ze zwężką w obudowie kata a jak kasy podłapiesz i będziesz chciał totalną ciszę to dołożysz środkowe nowe.
u mnie jest ok jak butuję to porykuje ale przy normalnej jeździe jest ładnie i niemęcząco!!
mam żonę i 2 dzieci i nie narzekają
#122 OFFLINE
Napisany 23 września 2013 - 10:00
ogólnie to ryczy zaraz po odpaleniu a tak to można powiedzieć że fajnie sportowo sobie bulgocze- chociaż ja uwielbiam absolutną ciszę, a słyszałem że v6 to tak chodzą że nie wiadomo czy silnik jest odpalony.
#123 OFFLINE
#124 OFFLINE
Napisany 23 września 2013 - 12:36
V6 umywa się w porównaniu do V8.v6 to tak chodzą że nie wiadomo czy silnik jest odpalony.
#125 OFFLINE
Napisany 23 września 2013 - 13:00
V6 umywa się w porównaniu do V8.
w życiu bym nie skaleczył V8 cichym wydechem!!
prędzej kupił bym żonie i dzieciom drugi samochód albo taniej Nauszniki :diabel:
ostatnio jechałem mieczysławem z 96 roku 6l V12 to dopiero jest kultura pracy
#126 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 14:31
i pytanie teraz do was.
Jakie moglibyście mi doradzić tlumiki przelotowe ?
Poprosilbym o jakies linki itd. - szukalem tak zachwalanych AWG i nic... nie znalazlem na alledrogo.
#127 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 14:51
AWG według informacji paru zaprzyjaźnionych osób są delikatne i pękają. to że ładnie wyglądają to nie wszystko. Gość od którego biorę wydechy i naprawiam tłumiki bieże od wielu lat z fabryki
http://marix.pl/inde...temid=3&lang=pl
i takie mam u siebie i jest ok są siermiężnie wykonane ale za to od razu w ręku czuć że nie z puszek po piwie!! płaciłem po 70zł sztuka
#128 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 15:36
ja po konsultacji z paroma osobami i obejrzeniu na żywo AWG wybrałem co innego.
AWG według informacji paru zaprzyjaźnionych osób są delikatne i pękają. to że ładnie wyglądają to nie wszystko. Gość od którego biorę wydechy i naprawiam tłumiki bieże od wielu lat z fabryki
http://marix.pl/inde...temid=3&lang=pl
i takie mam u siebie i jest ok są siermiężnie wykonane ale za to od razu w ręku czuć że nie z puszek po piwie!! płaciłem po 70zł sztuka
ok, dzieki za jakies info. a masz moze jakies foto ? i oni to maja od ręki czy trzeba jakos czekac ?
#129 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 15:39
#130 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 20:14
O Marixach słyszałem ale nie chce mi się wierzyć, że polatają na aucie dłużej. Adipaw jak długo masz je na aucie??
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#131 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 20:21
Tyklo rm 01 jest dosyć spory a nie wadzi dołem??
#132 OFFLINE
Napisany 26 września 2013 - 22:20
#133 OFFLINE
Napisany 11 września 2014 - 23:41
tylko gdyby nie ten dźwięk, przy gwałtownym wciśnięciu trochę zbyt metalicznie. katalizator moczyłem przez 3 dni w acetonie i nitro, płukanka pod ciśnieniem - założony z powrotem - ale czuć, że kluska już tak nie reaguje czule na wciśnięcie gazu.. fajnie sie jeździło przez miesiąc ale ten dźwięk dość polonezowaty...
da się coś podpasować innego jak np. od golfa w V-kach? jakiś tłumik utrzyma odpowiednie ciśnienie czy trzeba rzeźbić z dławikami? coś tam się w ogóle zmieści innego?
a może ktoś próbował katalizator sportowy w 2.0 16V? czy to się sprawdza? chciałbym odzyskać odprężenie jak na strumienicy z dławikami ale żeby dźwięk był bardziej odpowiedni do limuzyny.
#134 OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 06:36
albo strumienica albo tłumik przelotowy ze zwężką.
#135 OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 12:39
#136 OFFLINE
#137 OFFLINE
Napisany 12 września 2014 - 22:42
teraz pytanie czy taki przelotowy z dławikiem można obłożyć jakąś watą szklaną (np. rockwool do ścian) i dospawać dodatkową puszkę z zewnątrz? czy takie wyciszenie by pomogło a przede wszystkim czy by się w ogóle zmieścił taki tłumik home-made pod podłogą?