Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 23 lutego 2010 - 21:24

wicek ! a moze sklonilbys sie do napisania czegos mocniejszego do 2.5td ? napisz jakie sa koszty to sie dozuce pozdro

#42 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2010 - 21:26

Wezmę się na pewno, ale nie teraz, teraz myślę o 2.0 i 2.2 DTi.

#43 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 lutego 2010 - 21:28

Jeżeli mnie nie zniechęcą usterki tego silnika to na wiosnę sobię sprawię taki chip tuning a jak nie dam rady wytrzymać z tym silnikiem to kluseczka pójdzie na handelek a jej miejsce zajmie 2.5 V6 benz+lpg (jeżeli taką znajdę w b.dobrym stanie).Omesia to mój pierwszy diesel i jak narazie to troszkę słabo się przekonuje do tych silników.

#44 OFFLINE   BenekKNS

BenekKNS
  • 609 postów
  • Dołączył: 27-11-2008
  • Skąd: Teresin

Napisany 23 lutego 2010 - 22:39

OT
arczon82 ale co Ci się dzieje przy tym silniku że nie Jesteś przekonany do niego???

#45 OFFLINE   BzykuR6

BzykuR6
  • 94 postów
  • Dołączył: 25-10-2009
  • Skąd: Dobre Miasto

Napisany 23 lutego 2010 - 22:54

siemanko wam;P

powiem ze ładnie sie zbiera na 2 biegu szczegolnie;p
szybko wchodzi w obroty ale to jeszcze za mało testow zeby cos wiecej napisac;P

jutro postaram sie przetestowac bo dzis juz było za pozno;/

#46 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2010 - 06:41

czytalem kiedys ze jakims programem mozna sprawdzic moc? prawda to czy mit

tak jest taki program nazywa się PROSCAN i współpracuje z interfejsem ELM 327 i pokazuje bzdury jakich mało przy pomiarze mocy bo resztę pokazuje dobrze tu wykres z "hamowania" mojej omegi :smiech:
http://c11.wrzuta.pl...2304b7c48c4/om?
wyszło ponad 500KM i 1000Nm

#47 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2010 - 09:26

OT
arczon82 ale co Ci się dzieje przy tym silniku że nie Jesteś przekonany do niego???


Pali mi 12l na 100 km, szarpie silnikiem z rana i ciężko ma zapalać na zimnym i ciepłym.

#48 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 09:30

Pali mi 12l na 100 km, szarpie silnikiem z rana i ciężko ma zapalać na zimnym i ciepłym.


mozliwe ze wystarczy pompe wyregulowac
ewentualnie zregenerowac

#49 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2010 - 09:37

mozliwe ze wystarczy pompe wyregulowac
ewentualnie zregenerowac


Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów

#50 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 24 lutego 2010 - 11:20

wyszło ponad 500KM i 1000Nm

to wyjaśnia te 385KM u tego pana z NK :D

#51 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 lutego 2010 - 17:04

Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów


za 2,5 tys to cała pompa..bo ci co robili to niezła fuszerka pewnie była. podjedz do pompiarza i niech sam Ci poustawia..a jak nie to szukaj pompy bo to na 99% pompa..

#52 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 17:10

za 2,5 tys to cała pompa..bo ci co robili to niezła fuszerka pewnie była. podjedz do pompiarza i niech sam Ci poustawia..a jak nie to szukaj pompy bo to na 99% pompa..

Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??

#53 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 lutego 2010 - 17:16

Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??

a niewłaściwe spalanie, ruszał nastawnikiem. ale bardziej o to telepanie. to co..pewnie wina zawieszenia ze takie objawy poczytaj wszystkie tematy kolegi i pomagaj.. . a według Ciebie za duże spalanie ma to że ma pustaka na gazie:D. ale to już nie rozmowa o tym to inny temat..trzymajmy się tematu.

#54 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2010 - 17:27

Tak przy okazji to co ma pompa do duzego spalania ??


Powiem tak ja nie znam się na dieslach ale coś na pewno kluskę boli. Pompa była robiona w serwisie boscha ale na pewno nie dam sobie głowy uciąć że zrobili dobrze , chociaż przez podobno 2 lata chodziła idealnie. Zresztą jak ja ją kupiłem to chodziła bardzo dobrze spalanie do 10l na 100km w mieście zero telepania a odpalała i na zimnym i na ciepłym od strzała.

#55 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 17:41

a niewłaściwe spalanie, ruszał nastawnikiem. ale bardziej o to telepanie. to co..pewnie wina zawieszenia ze takie objawy poczytaj wszystkie tematy kolegi i pomagaj.. . a według Ciebie za duże spalanie ma to że ma pustaka na gazie:D. ale to już nie rozmowa o tym to inny temat..trzymajmy się tematu.

Dobra dobra:stop: kolega sam zaczol temat ze mu telepie w temacie z chipem wiec kto tu tematy miesza
Ja tylko grzecznosciowo sie zapytalem:)

#56 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2010 - 17:47

teraz myślę o 2.0 i 2.2 DTi.

Jestem za:). Bo nas trochę czeka na to:D.

#57 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 lutego 2010 - 17:56

Dobra dobra:stop: kolega sam zaczol temat ze mu telepie w temacie z chipem wiec kto tu tematy miesza
Ja tylko grzecznosciowo sie zapytalem:)


Panowie bez kłótni wiem że każdy chce pomóc i bardzo mnie to cieszy, ja pisałem w tym temacie i jeszcze paru innych o moich kłopotach z kluseczką. Jak usunę usterki które dolegają mojej bestii to ją z chipuje tak że by miała lepiej się kręcić a narazie czeka mnie wycieczka do Olsztyna do serwisu na diagnostykę i usuniecie usterek bo chyba sam sobie z tym nie poradzę.

#58 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 18:00

Panowie bez kłótni wiem że każdy chce pomóc i bardzo mnie to cieszy, ja pisałem w tym temacie i jeszcze paru innych o moich kłopotach z kluseczką. Jak usunę usterki które dolegają mojej bestii to ją z chipuje tak że by miała lepiej się kręcić a narazie czeka mnie wycieczka do Olsztyna do serwisu na diagnostykę i usuniecie usterek bo chyba sam sobie z tym nie poradzę.

Nie no przeciez to tylko kolezenskie uwagi:) nikt tu sie nie kluci:)

#59 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 lutego 2010 - 18:13

Nie no przeciez to tylko kolezenskie uwagi:) nikt tu sie nie kluci:)


:kumple:

#60 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 24 lutego 2010 - 18:34

Pompa była regenerowana 2 lata temu i koszt tego wyniósł 2,5 tyś więc chyba znowu nie siadła. Nastawnikiem regulowałem i nic a komputer nie pokazuje żadnych błędów

nie chce psuć Ci humoru,ale ja po wymianie głowiczki na nową(1200 zł za nią),zrobiłem chyba 5 tyś.km i nadawała się do "koszalina".kupiłem z anglika całą pompe i trafiłem dobrze,narazie 60 tyś.km i jest ok.:)