Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

palenie gumy automat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
122 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 marca 2009 - 17:15

kolega uukasz, notabene moj kolega z bloku, mial 3.0 w automacie, nigdy nie bylo sytuacji, zeby mu omega odmowila palenia w miejscu... na ladnym suchym asfalcie, czy kostce lapala na dwa kola rowno...


 


#42 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marca 2009 - 18:58

czy kostce

Kosteczka to nie problem, bo jest gładka...

#43 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 08:38

Siemanko.. jaki masz rozmiar tych letnich teraz i na jaki planujesz zmienić ? ;)


Teraz są 275 , a nastepne hmmm... nie mam bladego pojecia .

#44 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 08:56

Teraz są 275 , a nastepne hmmm... nie mam bladego pojecia .


Sprzedał Ojca no... :smiech: ;)


Cituniu, 3.0 afto robi to bez najmniejszego problemu, a jak ktos ma pojecie to i 2.0 8v w manualu sobie poradzi jedno kolo przypalic, chodzi glownie o zainicjowanie - mozna np wykorzystac opor skreconych kół na poczatku, wtedy nie trzeba tak mocno hamulca trzymac...


Ten człowiek wie co mówi :cool:

#45 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2009 - 10:21

Ten człowiek wie co mówi :cool:


ale pisze też o skręconych kołach ..
czasem naprawde nie wiele trzeba .. ale będziemy tu se gadac ... a ja chce to zobaczyć na zlocie ...
Wtedy pogadamy ...

#46 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2009 - 13:00

a jak ktos ma pojecie to i 2.0 8v w manualu sobie poradzi jedno kolo przypalic

Ja mam taką i wydaje mi się, że to nie byłby problem spalić dwóch, lekko tocząc się do przodu.

#47 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 13:02

Ja mam taką i wydaje mi się, że to nie byłby problem spalić dwóch, lekko tocząc się do przodu.


Ja mam 2.0 16V

Cita Taki start Ci nagrałem 2.0 16V oglądaj do końca, później najade aparatem na ślady, sorry ale nie miałem nikogo kto by potrzymał aparat :)


Ale wyglada jakbym miał szpere co..?? :D

#48 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2009 - 13:39

Wg mnie to był raczej zryw, a nie palenie gum.

#49 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 13:41

Cita Taki start Ci nagrałem 2.0 16V oglądaj do końca, później najade aparatem na ślady, sorry ale nie miałem nikogo kto by potrzymał aparat

Spalenie gumy wygląda trochę inaczej, bo musisz trzymać hamulec i wtedy jedno z kół odbiera większą moc z dyfra...

#50 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 13:42

Wg mnie to był raczej zryw, a nie palenie gum.


Chodził mi głównie o to że Omega nawet 2.0 przekręci na chropowatym asfalcie :) ;) Na palenie trzeba poczekać aż założe letnie bo zimowych szkoda :) A letnie mam do wymiany takze można utylwizować :)

Spalenie gumy wygląda trochę inaczej, bo musisz trzymać hamulec i wtedy jedno z kół odbiera większą moc z dyfra...

Wiem wiem ale tak jak napisałem wyżej, szkoda mi zimówek...założe letnie to nakręcę filmik....jakieś ronda brane bokiem czy coś ;) :)

#51 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2009 - 13:52

jakieś ronda brane bokiem czy coś

No nie wiem, czy ze 136KM na suchym asfalcie nie będzie to za niebezpieczne w razie, gdyby nagle oma złapała przyczepność, ale nie powiem, chętnie taki filmik looknę :clever:

#52 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 13:55

136KM

Kto wie może nie długo będzie 211 :)
Co do 136ps to na suchym asfalcie ronda sie nie zrobi...no może parę metrów, ale i tak jest to ryzykowne...jak jest po deszczu można fajnie polecieć ;)

#53 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2009 - 14:04

Jednak można coś z tego wyciśnąć :>
2.0 ze szperą

#54 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 14:09

Jednak można coś z tego wyciśnąć :>
2.0 ze szperą

Tak, ale OA waży kilkaset kilo mniej jak OB...

#55 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 14:10

Tak, ale OA waży kilkaset kilo mniej jak OB...

Przesadziłeś :)

140kg róznicy między OA 2.0i i OB 2.0 16v :)

#56 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2009 - 14:23

Przesadziłeś :)

140kg róznicy między OA 2.0i i OB 2.0 16v :)


pisze teraz z pamieci - zaglądałem w DR omegi BFL (Hampstera - a bylo to na okolicznosć sprawdzania co cięższe BFL czy E320CDI .. CDI był lżejszy o 5 kg) i bylo ~1700kg
Moja Omega A ma w DR 1275kg

#57 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2009 - 14:31

U mnie wg DR A ma 1332kg, a B FL 1665kg. Różnica 333kg. Czyli na 1kg w A (2.0 8v kombi) przypada 0,086KM, w B (2.0 16v sedan) 0,092KM, B FL (2.2 16v kombi) 0,086KM

#58 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2009 - 14:32

Ale kolega Hampster ma 3.0 :) mowa i 2.0 :) Później zejdę do samochodu to zobaczę ile mam wbite :)


Ja patrzyłem w sieci
OA 1310
OB 2.0 16 v sedan 1450 :)

#59 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2009 - 14:49

Jednak można coś z tego wyciśnąć :>
2.0 ze szperą


widzialem na zywo OA 2.0 ze szpera, daje rade, ale nie w ten sposob, moze tam w srodku nic nie ma poza kierowca i jego fotelem, czyli samochod odelzony, albo po prostu to nie jest 2.0 :)


 


#60 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2009 - 14:49

Ale kolega Hampster ma 3.0 :) mowa i 2.0 :) Później zejdę do samochodu to zobaczę ile mam wbite :)


Ja patrzyłem w sieci
OA 1310
OB 2.0 16 v sedan 1450 :)


ja mam Omege A 3,0 sedan i mam 1275kg masy własnej w DR Omegi :p )

widzialem na zywo OA 2.0 ze szpera, daje rade, ale nie w ten sposob, moze tam w srodku nic nie ma poza kierowca i jego fotelem, czyli samochod odelzony, albo po prostu to nie jest 2.0 :)


no ale to nie musi być 2,0 :D

ps. robi sie już totalny OT .. ale ten silnik to ja bym chciał:


To jest czterolitrówka. Jest nawet do kupienia (razem z omegą) ... za ok 25 tys zł
Jest też X30XEI .. ale ten mnie już tak nie kręci.