Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Moja oma 2.5 V6 ma turbo


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
195 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 listopada 2006 - 12:07

hmm , cos z ta twoja oma nie tak :( / ja mam 2.5 v6 tak jak ty / na swiatlach bez "s" kompleksow nie ma , a z "s" hmmm bez problemu uciekam 95% samochodow a z pozostalymi 5% jade rowno :) , albo prawie rowno



zgadza sie ale ten silniczek naprawde ladnie idzie dopiero powyzej 4000 rpm :diable:




 


#22 OFFLINE   soosel

soosel
  • 51 postów
  • Dołączył: 24-10-2006
  • Skąd: Szczecin/Warszawa

Napisany 30 listopada 2006 - 13:59

teoretycznie...jak fabryke opuszczał to może miał 10. Teraz po kliku dobrych latach napewno sprawność silnika spadła.
Nie no generalnie zle nie jest.


skoro twoja omka tak kiepsko sie zbiera no moze nie ciagnie ci na wszystkich garach?? ja tak mialem u siebie zaraz po jej zakupie. ruszala sie jak woz z weglem. dopiero jak sie rozpedzilem to cos sie dzialo. to byl problem z "NIESZCZELNYMI KABLAMI" wysokiego napiecia. wymienilem tez swiece. przy okazji wymienilem jeszcze kilka innych elementow ale wg mnie i mechanika to byla glowna przyczyna kompletnego braku mocy.
teraz natomiast to... moc jest z nia! :smile: kazdy kto probuje swoich sil z sooslOMKA moze mnie co najwyzej poglaskac w dzyndzelek :lol:

choc preferuje spokojna jazde.. co nieznaczy ze na darmo kupilem MV6 :grin:
uwielbiam ta swiadmosc... swiadomosc tego co mam pod maska :twisted:
soosel the sleeper
MV6, 1996, Russelheim, automat, skora, Recaro, klima, pelna elektryka, 225/55R16.

FOTO: MOJA sooslOMKA

#23 OFFLINE   sirchaser

sirchaser
  • 275 postów
  • Dołączył: 26-07-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 listopada 2006 - 18:20

hmm , cos z ta twoja oma nie tak :( / ja mam 2.5 v6 tak jak ty / na swiatlach bez "s" kompleksow nie ma , a z "s" hmmm bez problemu uciekam 95% samochodow a z pozostalymi 5% jade rowno :) , albo prawie rowno

moze w Bielsku takie auta jezdza... :razz:

zgadza sie ale ten silniczek naprawde ladnie idzie dopiero powyzej 4000 rpm

no wlasnie

co nieznaczy ze na darmo kupilem MV6

i kolejny ktory ma 41 km wiecej...

#24 OFFLINE   Firefox

Firefox
  • 138 postów
  • Dołączył: 06-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 listopada 2006 - 21:18

i kolejny ktory ma 41 km wiecej...


Ehh marudzisz, mozemy sie spotkac i zobaczyc co w trawie piszczy tymbardziej ze ja musze gaz potestowac, chetny??? :twisted:
2.5 V6 CD automat 170 KM
Before omesia, now firefox

#25 OFFLINE   biszek

biszek
  • 325 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 grudnia 2006 - 08:32

nie chodzi o to co gdzie jezdzi , tylko czego sie od swojego samochodu oczekuje, jakie sie ma umiejetnosci , i oczywiscie w jakim stanie technicznym jest samochod ,
poza tym omega to napewno nie scigacz
no chociaz zawsze mozna ja odchudzic o 500kg i teoretycznie moze zaczac latac :D

mam silnik w zadowalajacym stanie technicznym i na brak mocy nie marudze
poza tym jak terenowki nie mozesz dogonic to chyba raczeej problem w silniku
najlepiej podjedz na jakas hamownie i sprawdz co twoje kuce robia podczas pracy :)

#26 OFFLINE   Adddrian

Adddrian
  • 82 postów
  • Dołączył: 01-10-2006
  • Skąd: Pustkowo

Napisany 01 grudnia 2006 - 10:28

jak dla mnie to MV6 jest zbyt mułowate przy starcie, fakt ze mi ciązy kombi i awtomat, ale zeby z dieslem dostac w d...pe, Audi A6 mialo przewewage do 200, pozniej ja byłem na czele... mam wrażenie ze nie wykorzystuje pełnej mocy tak do 80...

w nawiązaniu do kick-down, to komuś redukuje jeszcze przy predkosci 160?

-------------
Pustkowo

#27 OFFLINE   Siggi

Siggi
  • 525 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Swarzedz/ Sycow
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 grudnia 2006 - 14:54

jak dla mnie to MV6 jest zbyt mułowate przy starcie, f


hehe, a probowales ruszac z 4 k rpm? ja wczoraj stawalem na kresce (2.5v6) z a6 1.9tdi i na 10 metrach wyprzedzilem go o 2 dlugosci auta (relacja kolesia z a6)

a powracajac do tematu tylko jedna sztuka omegi Turbo V6 Irmscher jest na swiecie i jest w kolorze zielonym :)

#28 OFFLINE   Adddrian

Adddrian
  • 82 postów
  • Dołączył: 01-10-2006
  • Skąd: Pustkowo

Napisany 02 grudnia 2006 - 15:20

hehe, a probowales ruszac z 4 k rpm?


mam awtomata to nie wiele z dzialam a tamta A6 miala 2,5 literka i w tiptronicu byla... teraz koles zmienił A6 na bmw 5, tym razem 3 l w dieslu ale w kombi... zobaczymy co z tego wyjdzie :???:

#29 OFFLINE   mendrek

mendrek
  • 126 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Bielsk Podlaski

Napisany 02 grudnia 2006 - 17:46

sorki ze sie podczepiam do tematu ale mnie interesuje czy nie da sie jakos zmienic lub przesunac na mniejsze obroty otwieranie sie tych zaworów multiram jakby sie dalo to by bylo super moze ktos na ten temat wie

#30 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2006 - 21:46

sorki ze sie podczepiam do tematu ale mnie interesuje czy nie da sie jakos zmienic lub przesunac na mniejsze obroty otwieranie sie tych zaworów multiram jakby sie dalo to by bylo super moze ktos na ten temat wie


miltiram to nic innego jak 2 przepustnica w dolocie. jest kolo chlodnicy jak przegazujesz to zobaczysz jak sie otwiera




 


#31 OFFLINE   sirchaser

sirchaser
  • 275 postów
  • Dołączył: 26-07-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 02 grudnia 2006 - 23:08

poza tym jak terenowki nie mozesz dogonic to chyba raczeej problem w silniku

taaa zwłaszcza 4.0 VVT-i. 9.5 s. 0-100km/h

hehe, a probowales ruszac z 4 k rpm?

to moze byc rozwiazanie-nigdy nie piłowałem tak omy, a podejrzewam, ze auta ktore mi odjechaly tak - a diesle nie musialy. Z dieslem bez krecenia przeciez nie ma opcji-bo one maja moment nisko , a ja przy 4tys z kawalkiem...

#32 OFFLINE   mendrek

mendrek
  • 126 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Bielsk Podlaski

Napisany 03 grudnia 2006 - 20:03

a ta przepustnice mozna wyjac czy cos zrobic z nia czy lepoiej tego nie ruszac

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudnia 2006 - 22:22

a ta przepustnice mozna wyjac czy cos zrobic z nia czy lepoiej tego nie ruszac



smialo. przykrecona jest na torxy




 


#34 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 grudnia 2006 - 14:33

w nawiązaniu do kick-down, to komuś redukuje jeszcze przy predkosci 160?


Własnie przed chwilą jechałem sobie i przypomniało mi sie o tym pytaniu. Mialem 165km/h wcisnąłem w deche i zredukował.

Wiec - redukuje.

3,0 V6

#35 OFFLINE   blaster

blaster
  • 35 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: janowice

Napisany 06 grudnia 2006 - 18:21

Pytanie w sprawie multiramu:czy na postoju dodajac gazu ta przepustnica za kolektorem ssacym wam sie otwiera?,bo u mnie nie.Ta na dolocie kolo chlodnic otwiera sie .
Masz problem ze swoim endurakiem lub crossem-wal śmialo napewno damy radę

#36 OFFLINE   sirchaser

sirchaser
  • 275 postów
  • Dołączył: 26-07-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 10 grudnia 2006 - 11:48

hehe, a probowales ruszac z 4 k rpm?

ja nie mam na mysli, piłowania auta, ruszania z piskiem ( bo przy 4rpm to jest jednoznaczne), tylko "normalnego" rozpedzania sie.Muł jest i tyle...

#37 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 grudnia 2006 - 06:17

hehe, a probowales ruszac z 4 k rpm?

ja nie mam na mysli, piłowania auta, ruszania z piskiem ( bo przy 4rpm to jest jednoznaczne), tylko "normalnego" rozpedzania sie.Muł jest i tyle...


jak piszczy to szersze opony :)

a co ja mam powiedziec ?? 136 koni! to moja to juz wogole nie jedzie :( gdyby nie komfort wygoda i wszechobecne bajery juz dawno bym zmienil :) a tak to mysle nad smigielkiem 0.5 bara :) tyle zebym sie zamkna w 5000 zeta

#38 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 marca 2008 - 17:49

to ja odgrzewam :grin:

bo zaciekawiła mnie sprawa z tym multi-ram`em, czy ktos ma jakies informacje, zasada działania, gdzie ejst dokładnie umiejscowiony, i jaka ingerencje można podjąć w stosunku do niego?co się zmieni jesli go wyjmę?czy wogóle mozna to zrobić?? z góry dziekuję za pomoc

 


#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 marca 2008 - 18:06

to ja odgrzewam :grin:

bo zaciekawiła mnie sprawa z tym multi-ram`em, czy ktos ma jakies informacje, zasada działania, gdzie ejst dokładnie umiejscowiony, i jaka ingerencje można podjąć w stosunku do niego?co się zmieni jesli go wyjmę?czy wogóle mozna to zrobić?? z góry dziekuję za pomoc



sebek pisalem o tym juz.

tu masz schemat

http://rnixon.webpark.pl/multi-ram.pdf




 


#40 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 marca 2008 - 18:47

A ja nie narzekam. Ostatnio sobie szybciej pojechałem za Omką C 3.0 V6 od Łomianek na E7 aż do samej Mławy. Żadnych wyprzedzań na 3ciego, ale jak była możliwość to grzaliśmy ładnie i szło mi to dość całkiem sprawnie, oczywiście musiałem redukować bardziej niz on żeby się go trzymać.

Oma srebrna na blachach zdaje się NEB ... Może ktoś od nas :)