Wymiana lamp przednich w Omedze
#41 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 00:43
gdzie w Łodzi można wymienić reflektory mam xenony i lampy hella ale już zmatowiały kompletnie. Ledwo widzę w nocy. Poszukuje miejsca gdzie by można bylo to zrobić. A może któryś z kolegów wie co i jak . Będe wdzięczny i nie tylko. Podpowiedzi na prv
F. W. Nietzsche
#42 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 01:09
Witam kolegów podczepie się pod temacior bo mnie szlak trafia
gdzie w Łodzi można wymienić reflektory mam xenony i lampy hella ale już zmatowiały kompletnie. Ledwo widzę w nocy. Poszukuje miejsca gdzie by można bylo to zrobić. A może któryś z kolegów wie co i jak . Będe wdzięczny i nie tylko. Podpowiedzi na prv
Wymiana lamp nie jest zbyt skomplikowana. Rozumiem, że masz hidy i reflektory hella? Czy kompletne, oryginalne ksenony hella?
Mogę polecić sklep na POGONOWSKIEGO 84/86. Sam wymieniałem u nich lampy. Z tego co się orientuje to przełożenie kplt. kosztowało 50 zł.
P.S.
Zapraszamy na najbliższy spot:
http://forum.omegakl...ead.php?t=28293
Można dowiedzieć się bardzo wielu rzeczy o omedze i miło spędzić czas
#43 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 12:18
Tak lampy orginalne nie grzebane. fabryka. Muszę wymienic bo już są zmatowione no i w nocy jak jest deszcz to jest słabo.. po prostu momętami nic nie widzę. Strach jeździć.
F. W. Nietzsche
#44 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 15:19
Dzieki
Tak lampy orginalne nie grzebane. fabryka. Muszę wymienic bo już są zmatowione no i w nocy jak jest deszcz to jest słabo.. po prostu momętami nic nie widzę. Strach jeździć.
A nie lepiej je spolerować niz wymieniać na kiepskie zamienniki?
#45 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 22:16
F. W. Nietzsche
#46 OFFLINE
Napisany 07 października 2009 - 23:01
#47 OFFLINE
Napisany 08 października 2009 - 14:58
Dzieki
Tak lampy orginalne nie grzebane. fabryka. Muszę wymienic bo już są zmatowione no i w nocy jak jest deszcz to jest słabo.. po prostu momętami nic nie widzę. Strach jeździć.
Miałem podobny problem. Lampy co prawda mało zmatowione (subiektywna ocena ) ale świeciły cieniuutko. W pewnej chwili zaczęły się problemy z lewą żarówką (od światał mijania) - komputer pokazywał spaloną, a po puknięciu pięścią - zapalała się. Po demontażu okazało się, że konektor i kabelek przy konektorze były... hmm... spalone - nie, ale mocno utlenione. Do tego stopnia, że mi w palcach kabelek pękł. Skróciłem - na tyle żeby można było włożyć żarówkę, zacisnąłem nowy konektor i... pełne zdziwienie - reflektor świeci jasno. Różnica pomiędzy lewym a prawym widać gołym okiem, nawet w dzień! Teraz muszę znaleźć chwilę czasu i zrobić drugi reflektor - w tym sezonie nie będę kupował nowych lampek.
Oczywiście - wiem że to nie to samo co wymiana na nowe (lub używane) xenony, ale przy ograniczonym budżecie - jak znalazł. :metal:
Pozdrawiam
#48 OFFLINE
Napisany 08 października 2009 - 17:39
Miałem podobny problem. Lampy co prawda mało zmatowione (subiektywna ocena ) ale świeciły cieniuutko. W pewnej chwili zaczęły się problemy z lewą żarówką (od światał mijania) - komputer pokazywał spaloną, a po puknięciu pięścią - zapalała się. Po demontażu okazało się, że konektor i kabelek przy konektorze były... hmm... spalone - nie, ale mocno utlenione. Do tego stopnia, że mi w palcach kabelek pękł. Skróciłem - na tyle żeby można było włożyć żarówkę, zacisnąłem nowy konektor i... pełne zdziwienie - reflektor świeci jasno. Różnica pomiędzy lewym a prawym widać gołym okiem, nawet w dzień! Teraz muszę znaleźć chwilę czasu i zrobić drugi reflektor - w tym sezonie nie będę kupował nowych lampek.
Oczywiście - wiem że to nie to samo co wymiana na nowe (lub używane) xenony, ale przy ograniczonym budżecie - jak znalazł. :metal:
Pozdrawiam
ale kolega ma ksenona. i w jego przypadku nie bedzie widocznej poprawy po wyczyszczeniu stykow
#49 OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 08:33
ale kolega ma ksenona. i w jego przypadku nie bedzie widocznej poprawy po wyczyszczeniu stykow
Uuups... Jemu raczej nie pomoże...
..ale! Po pierwsze nie czyszczenie styków tylko wymiana na nowe, po drugie może innym klubowiczom ta informacja się przyda?
W końcu temat wątku to: "Wymiana lamp przednich w Omedze B", a nie "Wymiana ksenonów przednich w Omedze B". Nieprawdaż?
Pozdr.
#50 OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 10:06
#51 OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 10:31
Witam wszystkich Na wstępie chcę zaznaczyć że jestem tu nowy ale od dość długiego czasu śledzę to forum żeby zasięgnąć wiedzy na interesujące mnie tematy. Nie chcę wam tu słodzić ale wiele waszych rad mi pomogło z moją "Omcią" Dobra do rzeczy. Jestem szczęśliwym posiadaczem Omci B 2.5td GLS (anglik) bo sam też mieszkam w angli. Jak sam skrót mówi GLS to zwykly golas Od tygodnia jestem posiadaczem tzw dawcy 2.5 V6 automat (padnięty silnik, skrzynia, wydech nie opłaca się tu w uk naprawiać) w czym rzecz? Dawca posiada orginalne (fabryczne) ksenonki, które bardzo bym chciał zainstalować u siebie. Pytanie takie czy muszę demontować silniczki w tych lampach ksenonowych w celu przełożenia ich do mojej omci? Widziałem gdzieś tu na forum fotkę tych lamp i jest tam silniczek ktorego chciał bym wykorzystać. Boję się tych wszystkich kłopotów związanych z połamanymi plastykami lub uchwytami. Na temat spryskiwaczy i poziomowania już wszystko wiem od Was za co wielkie dzięki. Do poziomowania świateł chcę wykorzystać istniejącą w moim aucie manualną regulację. Wielkie dzięki za ewentualną pomoc. Pozdrawiam
bylo opisywane dziesiatki razy. musisz przelozyc swoje silniczki.
#52 OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 11:37
#53 OFFLINE
Napisany 09 października 2009 - 12:46
Wiem że wiele było napisane w tym temacie i zanim zadałem to pytanie naprawdę starałem się wyszukać odpowiedzi na forum. Sorki za kłopot i bardzo dziękuję za pomoc. Jasna i rzeczowa odpowiedz DZIĘKI Pozdrawiam
i nei zapomnij o wymianie bezpiecznikow z 10 na 20 A pod kierownica bo sie od razy przepala. P.s uchwyty i tak pewnie masz juz polamane
#54 OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 10:09
#55 OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 14:10
Dzięki za przypomnienie o bezpiecznikach Pamiętałem o tym Martwi mnie tylko dlaczego twierdzisz że uchwyty są już połamane? Jeździłem moim "dawcą" kilka kółek na światłach też i nie widać żadnych usterek w działaniu tych lamp (mam na myśli jakieś drgania itp) Chciał bym dokonać tej zamiany w miarę jak najmniej inwazyjny sposób. Jeśli to możliwe
twierdze tak bo naprawiam takie lampy i znam je jak wlasna kieszen. ten plastik jest tak gowniany ze nawet w nowej lampie potrafi peknac. zdejmij oslonke od dlugich i sam bedziesz widzial czy jest caly czy juz rozmieniony na drobne
#56 OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 15:49
Witam kolegów podczepie się pod temacior bo mnie szlak trafia
gdzie w Łodzi można wymienić reflektory mam xenony i lampy hella ale już zmatowiały kompletnie. Ledwo widzę w nocy. Poszukuje miejsca gdzie by można bylo to zrobić. A może któryś z kolegów wie co i jak . Będe wdzięczny i nie tylko. Podpowiedzi na prv
Moim zdaniem kup nawe lampy DEPO . a jak chcesz aby HID-y były lepsze przełóz tylko soczewki oryginalne z HELLA i bedize git , albo jezdzic na HID-ach i lampach DEPO , ja tak jezdze i jest rewelka ...
#57 OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 20:25
Moim zdaniem kup nawe lampy DEPO . a jak chcesz aby HID-y były lepsze przełóz tylko soczewki oryginalne z HELLA i bedize git , albo jezdzic na HID-ach i lampach DEPO , ja tak jezdze i jest rewelka ...
bez sensu. zadne dupo + hid nie bedzie swiecic tak jak oryginal hella. a koszta beda wieksze niz naprawa lamp hella
#58 OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 13:17
#59 OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 20:55
PZDR
F. W. Nietzsche
#60 OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 21:20