Zmiana skrzyni - automat na manuala
#41 OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 21:33
#42 OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 21:38
pozostaje tylko kwestia skrzyni manual/automat
#43 OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 21:55
E chopy, to pomuszcie mi bo ja mam ten pin co tam wcześniej pisałem do masy i nie mam nawet 500 RPM
Czasami mnie to drażni, bo na pół sprzęgła nie mogę kluską ruszyć - a motor nie mały.
Najlepsze jest to, że w Kadecie nie mi9ałem takiego problemu. Może mieć na to wpływ to że silnik jest 2,5 a ECU od 3,0 w mojej klusce ??
jakie obroty miales przed przekladka ??
sterownik nie powinien miec wplywu na obr. jak juz wczesniej koledzy pisali.
sprawdz czy wszystkie podcisnienia sa prawidlowo podpiete i czy silnik nie lapie gdzies lewego powietrza
podepnij ten pin 42 spowrotem i zobacz co sie bedzie dzialo
#44 OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 06:06
#45 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2011 - 02:44
#46 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2012 - 23:02
po kompletnym złożeniu sprzęgła zamontowaniu skrzyni przyszła kolej na odpowietrzanie też się udało lecz pedał jest dalej tak jakby mocno sprężysty można porównać go z zapowietrzonym hamulcem i co najważniejsze nie wchodzą biegi jak by sprzęgło brało tylko troszkę czy jest w stanie coś podpowiedzieć pozdr.
#47 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2012 - 19:17
#48 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2012 - 19:27
A ja mam trochę inne pytanie czy z BMW e34 z silnikiem 2.5 diesel będzie skrzynia do 2.5 v6 pasowała w sumie to te same silniki diesla co w omegach ?? i co dokladnie do przekladki jest potrzebne ??
2.5 v6 X25XE to silnk benzynowy a w omedze owszem jest silnik z bmw 130 km 2,5 td X25DT rzędowe 6
#49 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2012 - 23:17
Któryś z kolegów napisał że w 2.0 i 3.0 są takie same przełożenia. Tak więc mogę założyć odd 2.0 8v szkrzynie do 3.0 i będą odpowiednie przełożenia jak i wytrzymałość? Pyatam, bo akurat mam jeszcze pierwszą z omeg i to właśnie 2.0 I też pytam dlatego iż p przełożeniu w 2.5 v6 na manuala, miała bardzo krótkie biegi, co na trasie troche dokuczało. dziękuję z góry za odp na odnowiony temat.
#50 OFFLINE
#51 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 12:35
Tak więc mogę do obecnej 3.0 v6 założyć manuala od 2.0 8v??? Są takie same? sprzęgło też "wyda" w sensie czy takie samo jest i czy wytrzyma te 211km??
I jeszcze jedno pytanko na dyferze będzie napisane np. 4.22 itd czy to jakimiś symbolami jest opisane i trzeba je znać i czy most ewentualnie może być od właśnie jeśli by i taki odpowiadał od 2.0 również??
Dziękuje z góry za odp. Pozdrawiam
#52 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2012 - 18:56
powodzenia:)
#53 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2012 - 08:43
#54 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2012 - 08:58
Nigdy zmiana na manuala nie bedzie przezytkiem zawsze to progressdla Was co niektórych to już pewnie przeżytek
2.0 nie mialo mostu 4.22. Przelozenie poznasz odkrecajac tylny dekiel dyferencjalu.
Z 2.0 most nie podejdzie do Vki bez przerobki wejscia na wal - inne sruby.
Co do dokuczania na trasie, to jakimi ty predkosciami sie poruszales, ze tobie 4.22 przeszkadzal? Tak z ciekawosci pytam Bo mnie np przeszkadzalo w 3.9 zamulanie i brak reakcji na gaz (of kors 3.0 manual).
W 4. poscie tego tematu masz linki, np >> http://forum.omegakl...read.php?t=4683
#55 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2012 - 13:52
Dokuczało, bo nawet jadąc 120 miałem ponad 3000 obr. Więc wiem wszystko co chciałem na temat tyfra, ale jeszcze bardzo mi zależy na tym żeby ktoś obeznany w temacie napisał mi czy mogę założyć skrzynie od 2.0 8v lub 2.0 16v, bo takimi akurat dysponuje. Czy to to samo i czy wytrzyma itp. I czy sprzęgło też jest takie samo jak w 3.0 czy jakieś większe?? Dziękuje serdecznie za odpowiedz. Pozdrawiam
#56 OFFLINE
#57 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 20:20
mam pytanie nie żeby mi się nie chciało szukać bo czytam już 3 dzień i nie potrafię znaleźć
mianowicie przełożyłem skrzynie w 3.0MV6 z automatycznej która pasła (nie chciała wrzucać któregoś biegu bo przy ok 80km/h przechodziła w tryb awaryjny i przy tym zaczynała rosnąć temperatura aż się wentylator załączał) na manualną i nie mam jeszcze wykasowanego w kompie błędu który wyskakiwał po przejściu skrzyni w tryb awaryjny problem z temperaturom pozostał do tego wskaźnik temperatury oszalał tz lata od dolnego położenia do max po paru sekundach zawiśnie na maxsie też na chwilkę i opada na pozycje wyjściową i tak już zostaje nie pokazując temperatury .Stąd moje pytanie czy to może wina nie wykasowania błędu z komputera o awarii skrzyni
#58 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 20:50
witam
mam pytanie nie żeby mi się nie chciało szukać bo czytam już 3 dzień i nie potrafię znaleźć
mianowicie przełożyłem skrzynie w 3.0MV6 z automatycznej która pasła (nie chciała wrzucać któregoś biegu bo przy ok 80km/h przechodziła w tryb awaryjny i przy tym zaczynała rosnąć temperatura aż się wentylator załączał) na manualną i nie mam jeszcze wykasowanego w kompie błędu który wyskakiwał po przejściu skrzyni w tryb awaryjny problem z temperaturom pozostał do tego wskaźnik temperatury oszalał tz lata od dolnego położenia do max po paru sekundach zawiśnie na maxsie też na chwilkę i opada na pozycje wyjściową i tak już zostaje nie pokazując temperatury .Stąd moje pytanie czy to może wina nie wykasowania błędu z komputera o awarii skrzyni
skrzynia nie ma nic do temperatury,
jak zmostkujesz kable od skrzyni nie bedzie zadnych bledow oprocz tego na TID (MID)
ale to tylko komunikat informacyjny
ogarnij elektryke silnika
#59 OFFLINE
#60 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2013 - 09:29
1.Co trzeba zmostkować aby nie wyświetlał się błąd na desce rodzielczej, czy w ogóle jest taka opcja aby to zrobić bez zmiany wsadu mida? Aktualnie mam zmostkowane BCD.
2.Jak podpiąć tempomat, czy trzeba ciągnąc jakieś kable, aktualnie nie mam jeszcze czujnika sprzęgła, jak to ma wyglądać