Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kompressor(supercharger eaton m62)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
326 odpowiedzi na ten temat

#321 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 września 2012 - 09:56

Cytat ze strony:
3 V6/ 3,2 V6
280 PS - 330 PS (abhänglg von bisherigen Modifikationen und Ladedruck)
ca. 440 Nm
Napisali, że to przybliżone wartości, w zależności od ciśnienia doładowania. Nigdzie nie napisali, że to przy 0,5bara.


miałem gdzies zdjecia i wykres. Zatem jest to prawdą co mowie.

#322 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 września 2012 - 11:42

Widzialem kiedys Astre 3.0 v6 z vortechem ale niestety cos tam nie bylo dograne bo byl problem z odpalaniem na zimno i typ nie chcial odpalic jej. Pamietam ze korby mial kute inne tloki.

Moze serek bedzie pamietal co wiecej.

#323 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 16 września 2012 - 22:45

Problem był pewnie prozaiczny - silnik zalewało z uwagi na większe wtryski i nie zestrojone ECU :D

#324 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 września 2012 - 22:46

u mnie jeszcze jako tako jezdzi :D Topserwis szykuj sie :)

#325 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 16 września 2012 - 23:11

Jestem "prawie jak gotowy" :D

Na razie walczę ze swoją... 217KM@6700RPM i 259Nm wywalczyłem :( Jakbym podniósł ogranicznik obrotów jeszcze wyżej to i 220KM by było... Ale gdzie się podział moment obrotowy (max jest przy 5500RPM!!!)?? Auto jest zasadniczo sprawne i seryjne (-EGR, -SAI, +lekko dziurawy wydech na polskich tłumikach). Zostało mi zoptymalizować AFR górą (10,6:1 śmierdzi zalewaniem silnika i widać to na wykresie) no i walczyć zapłonem.
Poza tym uszczelniacze zaworowe powoli mówią papa (od ~6400RPM puszcza niebieskiego dymka :masakra:)

#326 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 16 marca 2016 - 23:10

Odgrzeje kotleta bo pokazało się bardzo wiele różnych kompresorków od 3.0 tfsi od np touarega.

Mocowanie wygląda na ciekawie proste bo już siedzi w v6. przekładke dorobić z miejscami na wtryski zamiast baranów i z tego co pisza bez intercoolera mozna by montować nawet a 300km lub wiecej da sie ogarnąć.

Ktoś może się zagłębiał czy orientuje się w czym kolwiek. Powiem że się trochę na to napaliłem.


Nigdy nie jest tak dobrze by nie mogło być lepiej

#327 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 marca 2016 - 09:03

http://forum.omegakl...-v6-30tfsi-vag/

 

 

ale plan umarł chyba