Auto ma być do codziennego użytku, bez zmęczenia silnika.
Turbiny nigdy do mnie nie przemawiały, więc odpada. Zawsze chodziły za mną kompresory... no własnie, kompresory "M" eaton-a są spoko jednak są już dosyć "stare konstrukcjnie", doszukałem się bardzo spoko opinii o kompresorze z grupy VAG, mianowicie z silników 3.0TFSI
http://www.audi-tech...rger__large.png
http://www.goapr.com...wer_Page_39.jpg
filmik jak to działa
Budowa całkiem spoko, patrząc na foto, 6 wyjść więc teoretycznie można by wpuścić zaraz pod kolektor który opuścił by silnik, chłodzenie wodne, trzeba by dać jakąś chłodnice wody,teoretycznie nie potrzebowałby coolera powietrza. No i cena jest dużo niższa niż eaton-y lub inne cuda.
troche info które znalazłem (jest tu ogólnie cały silnik, ale kompresor też jest opisany)
http://www.s4-mtm.co...6TFSIengine.pdf
Na dniach powinienem mieć kompresor w ręku, więc dało by radę zrobić przymiarki "na oko"
Jakieś sugestie? Rady? Dało by radę bez mega dużych problemów?
Edytowany przez industra, 06 sierpnia 2015 - 14:55.