

Podłączenie parownika 2.5 V6
#61
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 22:49
#62
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2012 - 23:31
#63
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 09:39
Z górnego wyjścia zaworu trojdroznego do wejścia nagrzewnicy, wyjście nagrzewnicy do reduktora,a z reduktora do dolnego wejścia w zaworze trojdroznym.
Z tego co wyczytałem na forum to górne wyjście w zaworze idzie na wejście w nagrzewnicy, a wyjście z nagrzewnicy idzie na dolne w zaworze. Pisząc górny i dolny w zaworze mam na myśli stronę z dwoma kroccami.
Ma to być podłączone we Fronterze, a tam nie ma żadnych podcisnien od nadmuchu itd.
#64
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 09:43
Czy będzie ok jak podłączę w ten sposób:
Z górnego wyjścia zaworu trojdroznego do wejścia nagrzewnicy, wyjście nagrzewnicy do reduktora,a z reduktora do dolnego wejścia w zaworze trojdroznym.
Z tego co wyczytałem na forum to górne wyjście w zaworze idzie na wejście w nagrzewnicy, a wyjście z nagrzewnicy idzie na dolne w zaworze. Pisząc górny i dolny w zaworze mam na myśli stronę z dwoma kroccami.
Ma to być podłączone we Fronterze, a tam nie ma żadnych podcisnien od nadmuchu itd.
To nie jest tak

Dolne wyjście zaworu trójdrożnego omija nagrzewnicę, wyjście nagrzewnicy trafia w metalową rurę która idzie po prawej stronie silnika. Parownik wpięty w taki sposób jak mówisz, zwłaszcza jeśli będzie słaby termicznie będzie zamarzał niestety. Podpinaj tak jak powinno być w V6, inaczej będziesz zaraz poprawiał, a domyślam się że we Fronterze nie będzie łatwo do wszystkiego się dostać...
#65
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 10:31
Dolne z zaworu gdzie wchodzi?
Wyjście dolne ze zbiorniczka gdzie wchodzi?
#66
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 11:06
#67
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 11:47
Zawór góra do wejście nagrzewnicy
Zawór dół do wyjście nagrzewnicy
Zbiorniczek do rury metalowej
A jeśli nie, to jak bez reduktora.
#68
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 12:31
Czyli jeśli nie będzie reduktora to mogę zrobić tak:
Zawór góra do wejście nagrzewnicy
Zawór dół do wyjście nagrzewnicy
Zbiorniczek do rury metalowej
A jeśli nie, to jak bez reduktora.
Bez parownika prawie trafiłeś - poza tym że dolne wyjście z trójdrożnego i powrót z nagrzewnicy mają trafić do tej samej metalowej rury...
A parownik wpinasz przed trójdrożnym najlepiej, a wyjście przy zbiorniczku.
#69
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 13:57
Czyli dół nagrzewnicy i dolne zaworu mogę połączyć z metalowa rura.
Wyjście ze zbiorniczka też?
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 19:29
czyli muszę wstawić dwa trójniki i będzie ok.
Trochę pomieszałem...pomyliłem się odnośnie tego dolnego wyjścia z zaworu.
Myślałem o nim a dokładnie chodzi o ten zaznaczony na niebiesko.
zrobiłem tak:
czerwony--wlot do nagrzewnicy
niebieski--wpięty w wąż który idzie od nagrzewnicy(wyjście) dalej ten wąż łączy się z wężem ze zbiorniczka do magistrali.
na foto widać dokładnie.
#72
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 20:46

#73
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 20:48

i jak może być takie podłączenie?
#74
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 21:32
#75
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2012 - 22:25
#76
OFFLINE
Napisany 02 marca 2013 - 17:40
Nie umiem wgrac zdj ;/
#77
OFFLINE
#78
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 08:42
#79
OFFLINE
Napisany 07 marca 2013 - 20:27
Podłączenie reduktora bylo dziesiątki razy opisywane. Za głowica przed trojdroznyn a czy szeregowo czy równolegle to juz nie ma znaczeniawitam, moze nie mam v-ki tylko z22xe i mam podlaczony parownik szeregowo w ogrzewanie przepustnicy, planuje zmiane na podlaczenie go tez szeregowo ale do weza (ciekiego)wychodzacego z glowicy do obwodu ogrzewania filtra oleju.Zauwazylem ze o wiele szybciej ten waz sie rozgrzewa niz obwod grzania przepustnicy.Zanim przystapie do modernizacji chcialbym poznac wasze opinie na ten temat.Dane: omega bfl z22xe, instalacja vsi prins, reduktor vsi, wtryskiwacze keihin.Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam