pochylone tylne kola
#81 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 08:23
#82 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 14:38
A czy nie jest tak, że RWD zawsze lekko będę tak pochylone
w dużej mierze tak... + do tego im bardziej załadowana doopa tym prościej stoją kołą
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#83 OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 20:34
w dużej mierze tak... + do tego im bardziej załadowana doopa tym prościej stoją kołą
Chyba odwrotnie? Im niżej d*pa tym bardziej /-\
#84 OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 05:37
#85 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 13:30
chyba że jest taki problem
http://www.v10.pl/ar...amber_kit_2.jpg
#86 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 12:38
Kąty pochylenia od pionu są w każdym aucie, tu taka niepisana teoria , im cięższe auto tym większy kąt.
#87 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 17:16
#88 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 22:33
ja tez mam tak pochylone /-\ i sie nawet z tego ciesze bo mi sie chociaz koła chowają w nadkola (et 20)
Dzis tez mi sie tak kola polozyly. A wystrczyl prosty zabieg.
Odkrecilem dwie gumy dyfra
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#89 OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 09:16
Z regulacja kątów trzeba się udać do warsztatu i najlepiej zrobić przód i tył za jednym razem.
jest ale tylko regulacja zbieżności a pochylenia koła się nie reguluje tylko wymienia wahacze na nowe albo same tuleje.
___________________________________
Bezpieczne i komfortowe przejazdy busami Polska - Belgia
#90 OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 13:41
Chyba masz coś nie tak z belką. Nie przyłożyłeś jakoś w krawężnik tylnym kołem zimą ( jakiś wjazd na ręcznym w zakręt ?
Z regulacja kątów trzeba się udać do warsztatu i najlepiej zrobić przód i tył za jednym razem.
jest ale tylko regulacja zbieżności a pochylenia koła się nie reguluje tylko wymienia wahacze na nowe albo same tuleje.
___________________________________
Bezpieczne i komfortowe przejazdy busami Polska - Belgia
Czy możesz przełożyć ze swojego na nasze ?? Sam sobie zaprzeczasz i bzdury piszesz
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"