Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Centralny zamek nagle przestał działać


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2010 - 08:23

na zapalonym silniku wyjolem jego i zamontowalem swoj


bardzo prosta metoda rozwalenia przynajmniej alternatora (lhb komputtra silinika, skrzyni i całej masy innej elektroniki) ... gratuluje pomysłu

#42 OFFLINE   Patryk25

Patryk25
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-12-2009

Napisany 04 kwietnia 2010 - 16:23

[quote name='cita']bardzo prosta metoda rozwalenia przynajmniej alternatora (lhb komputtra silinika, skrzyni i całej masy innej elektroniki) ... gratuluje pomysłu[/QWiem ze to glupota tylko ze to bylo w takim czasie i miejscu ze nie bylo wyjscia:( Tylko gdzie teraz szukac przyczyny takiej zwary

#43 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwietnia 2010 - 08:37

gdzie teraz szukac przyczyny takiej zwary


no przyczyna bylo odpiecie aku na pracujacym silniku , centralke usmazyles

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#44 OFFLINE   mario.g

mario.g
  • 110 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2010 - 12:12

Witam. Muszę się dokleić do wątku bo już nie wiem...
Przeryłem na forum wszystkie wątki o centralu i nie ma w nich przypadku z jakim ja się giglam!:twisted:
Przez ok.tydzień miałem wyjęty aku bo czekałem aż,wróci mi naprawiony moduł ABS i to wszystko poskładam.
Jak wszycho złożyłem do kupy (moduł zadziałał) okazało sie ,że centralny zamek cholera wie dlaczego padł!:pokoj:
Nie działa ani z kluczyka-pilota, ani gdy przekręcam w zamku.Kompletne echo!:nie_wiem:
Bateria w kluczyku na 100% sprawna. Kluczyk był w stacyjce przez cały okres nieużywania kluchy więc nie mógł np.spaść lub tp.

Na Op-Comie gdy wcisnę przyciski na kluczyku wszystko reaguje prawidłowo.
Testując zamki-zamykają się ,ryglują,podnoszą tak jak zawsze...(szyby domykają się)...dlatego myslę se,że chyba nie jest uszkodzony sterownik centralnego... Próbowałem wszystkiego...programować na wszelki sposób jaki opisujecie na forum. I nic!:censored:

Miał ktoś coś podobnego?
Szlag jasny mnie trafia jak mam wciskać i wysuwać pokolei te dzyndzle w drzwiach!
Ech! Jak nie urok to przemarsz wojsk...:bad:

#45 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 czerwca 2010 - 16:44

rozłącz złączkę przednich drzwi kierowcy tą dużą , między drzwiami a słupkiem , przekręcasz i wyjmujesz wtyczkę , przeczyść piny w złączu , pryśnij jakimś preparatem poprawiającym przewodzenie , wtyczka na swoje miejsce i wtedy spróbuj

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#46 OFFLINE   mario.g

mario.g
  • 110 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 czerwca 2010 - 23:08

Jutro spróbuję tak zrobić. Mam jakiś spray-kontakt.
Choć myślałem,że jak przez Op-Coma wszystko "lata" wporzo to,że w tej złączce raczej wszystko łączy... no chyba,że tylko częściowo...:nie_wiem:

:hmm::hmm:
EDIT: ... Sprawdziłem kostkę.Jest w b.dobrym stanie. Spryskałem preparatem i nic nie pomogło.
Zauważyłem tylko coś jeszcze... jak wyjmę bezpiecznik od centrala (nr 20) i przyłożę próbnik to oprócz tego,że świeci przy górnym pinie to jeszcze słabym światłem świeci ten dolny.Wiem,że tak nie powinno raczej być... ale gdzie teraz szukać przyczyny??? acha! i czy któraś z tych trzech kostek za akumulatorem ma coś wspólnego z centralnym zamkiem?:nie_wiem:
...łapy opadają!:mur:

Pozdro.

#47 OFFLINE   mario.g

mario.g
  • 110 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 czerwca 2010 - 19:41

...no i ZONK prawda?:hmm: he,he...

#48 OFFLINE   orfi

orfi
  • 50 postów
  • Dołączył: 09-07-2009

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:04

witam u mnie z dnia na dzien padł centralny z tylu


Witam.. miałem taki sam przypadek. Bezpiecznik 20 palił mi sie przy każdym właczeniu centralnego, że nawet nie drgnęły. Nie działał ani z kluczyka ani z pilota w kluczyku. Słychać było przekażnik że tyka nawet na przepalonym bezpieczniku. Ponieważ rozprułem wszystkie 4 drzwi i nic nie znalazłem zarzuciłem temat... poddałem się. I tak wiosłowałem recznie przez kilka miesiecy zapadki od zamków (już mi się czkało ze złości), aż wielki przypadek sprawił, że centralny po kilku miesiącach znów działa... no i roleta elektryczna tylnej szyby też :) bo jest spieta z bezpiecznikiem 20 razem z centralnym. Otóż co się stało :) ?? W bagażniku (sedan akurat u mnie) prawy schowek na apteczke przypadkiem otworzyłem, tam jest dojscie do silownika od wlewu paliwa, apteczka musiala wypasc juz dawno z koszyczka i spadła na dno nadkola, a tam idzie fabrycznie 2-żyłowy kabelek do siłownika wlewu paliwa. Kabelek od podskoków apteczki przetarł sie tak, że obie żyły były bez izolacji i były złączone na niweilkim odcinku. Po naprawieniu przewodu, bezpiecznik nowy... i centralny śmiga jak nowy i żaluzja działa tylnej szyby. To u mnie był przypadek, ale z tego wynika, że gdzieś trzeba szukać zwary na przewodach za centralką bo te odcinki są zabezpieczone bezpiecznikiem. Tak jak mówiłem, jak był przepalony bezpiecznik u mnie, po naciśnieciu przycisku na pilocie słyszałem cykanie przekażnika, ale siłowniki nie działały, a winą była zwara na przewodzie do siłownika wlewu paliwa. Pozdrawiam, może na coś przydałem.

witam klubowiczów.mam pogobny problem w mojej omce.cnajpierwwysiadłcentralny na pilota wiec zamykałem kluczykiem jednak gdy wysiadło i zamykanie na kluczyk (działałojuz tylko otwieranie)rozebrałem plastikii dostałem sie do sterownika centralnego,odłączyłem go (aku wcześniej odłączyłem) po paru minutach podłączyłem wszystkotakjakbyłoi jużmogłem go zamknąć z kluczyka niestety zaprogramować nie udało sie :-/ przez chwile było jednak słuchać jakby rygle drgnęły ale nie zamkneły sie drzwi i lipa.jeżeliktośma jeszzce jakieś pomysły i porady tochetnie wypróbuje. o i mam pytanko jeszzce co za kostka(wymiary ok 80mm*70mm*10mm)w dzwiach od kierowcy ??do czego służy ????


Jeśli masz na myśli taka płaską kostkę o tych wymiarach znajdująca sie w lewym dolnym rogu w okolicach wzmocnienia konstrukcji drzwi pod tapicerką to lepiej nie kombinuj przy tej kostce. To jest ciśnieniowy wyzwalacz poduszki powietrznej tej znajdującej się z boku w oparciu fotela. Taka sama kostka znajduje sie w drzwiach pasażera. Oczywiście w wersjach z 4x poduszkami powietrza. Ta kostka reaguje na bardzo gwałtowna zmiane ciśnienia , coś na zasadzie presostatu. Przy silnym bocznym uderzeniu w drzwi ten czujnik wyzwala boczne poduszki AIRBAG!!! Wiec lepiej je zostaw w spokoju, bo one są jednorazowego użytku :))