

MANTZEL
#1561
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 21:03
http://www.mickey-ga...----254km-315nm
Wiem, że ma też przerobiony wydech ,ale może ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem w omie i ma jakieś informacje na temat osiągów bez przerabiania kolektorów wydechowych.
#1562
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 21:42
bez wydechów moc pod 200KM podchodzi
#1563
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 21:58
#1564
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 22:10
A skąd dziś wziąć puchę? Jest ktoś jeszcze kto robi? Była taka osoba co robiła ale pisała, że już nie będzie robić.
Elo,
jeśli jesteś zainteresowany kupnem to pisz na GG 1204399. Mam taką puchę (kupiłem na Allegro.pl, wyprodukowana ze stali kwasoodpornej, bardzo solidny wyrób jednego z Kolegów z Forum). Mogę ją zaoferować razem z potrzebnymi wężami - acha - w moim przypadku jest to pucha pod długą pokrywę dolotu (silnik 3,0 V6), nie pamiętam czy pasuje do krótkiej pokrywy o ile ją masz.
Choć kupiłem ją już jakiś czas temu, z uwagi na natłok obowiązków służbowych i brak garażu nie zamontowałem jej i nie zanosi się aby to nastąpiło

PZDR,
Radek
#1565
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 22:19
ja pucha + wałki + puste wydechy 211KM na PJ jest wykres.
bez wydechów moc pod 200KM podchodzi
jak mozesz to podeslij link, ten w twojej sygnaturze nie dziala
#1566
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 00:17
link poprawny http://www.polskajaz...el/Omega/113729
#1567
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2011 - 11:07
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu myśle o przeróbce dolotu i zamontowaniu puszki na wzór mantzel. Kiedy szukałem informacji o tej puszce znalazłem projekt vecty z przerobionym dolotem.
http://www.mickey-ga...----254km-315nm
Wiem, że ma też przerobiony wydech ,ale może ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem w omie i ma jakieś informacje na temat osiągów bez przerabiania kolektorów wydechowych.
ten wynik jest głownie przez pełny przelot wydechu w tej vectrze i barany. ten dolot to nie jest rewelacja a zrobiony tak bo poprostu miejsa tam nie ma.
ganiałem sie z tą vectra

#1568
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 10:32
#1569
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2011 - 10:53
Najlepiej żeby jak ktoś ma jaką ktokolwiek puchę na zbyciu to pisał tu w temacie. mam nadzieje że moderator:tank: przymknie na to oko a przynajmniej pucha nie zginie w dziale sprzedaży a każdy kto takiej szuka będzie wiedzieć jeśli obserwuje temat
nie przymknie - market sie klania albo PW
#1570
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 06:48

Nie można by było bezpośrednio zrobić dolot od filtra do przepustnicy, bez rezonatora? Wsztstkie szanujące się ls-y (v8 od corvetty itd. jak ktoś nie wie) jak i nawet v8 bmw mają filtr (w ich wypadkach stożek) podciągnięty dolotem bezpośrednio do przepustnicy. A przynajmniej tak to wygląda (nie miałem do czynienia z ls-em bezpośrednio), że jest kolanko w lewo lub w prawo, i filtr w miejscu gdzie u nas jest on standradowo. Ktos coś takiego próbował?
#1571
OFFLINE
#1572
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 11:03

irek1234, widziałeś w ogóle jak wygląda kolektor ssący w LSach? Albo choćby w V6 czy V8 Audi?
Jak myślisz po co w omedze jest plenum? Dlaczego mantzel wyrzeźbił puszkę a nie prostą rurę?
#1573
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 17:24
#1574
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 17:31
Matko córko ale na mnie naskoczyliście:D Nie znam wszystkiego w tym silniku na wylot, tym bardziej na ls-ie, dlatego się pytam. Sądziłem, że też po to jest to forum.
mysle ze tego nie mozna nazwac naskoczeniem;) poprostu proste wytlumaczenie i zachecenie do szukania informacji w necie, a jest tego troche.
osobiscie widzialem omege z dolotem zrobionym na styl LS i szalu nie bylo na hamowni
EDIT: zeby nie bylo zo leje wode to fotka;)

#1575
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 17:37
Eee, nie chciałem żebyś tak to odebrałMatko córko ale na mnie naskoczyliście:D Nie znam wszystkiego w tym silniku na wylot, tym bardziej na ls-ie, dlatego się pytam. Sądziłem, że też po to jest to forum.

W skrócie kształt i pojemność omegowego kolektora ssącego nie pozwala na zastosowanie prostej rury, bo silnik straci parę dolnym i średnim zakresie obrotów.
Tak jak Serek napisał, ktoś kiedyś zrobił dolot z prostej rury, góra była całkiem fajna, za to dołu nie było w ogóle.
Kąt rozwarcia V6 w omedze nie pozwala na zastosowanie kolektora ssącego jak w fałkach o kącie rozw. 90st. Stąd taka konstrukcja kolektora i konieczność zastosowania dolotu o dużej pojemości.
#1576
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 22:22
#1577
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 22:36
Ale rzeźba... :laugh:
normalnie mistrzostwo, dlatego musialem to uwiecznic na focie, pozatym chlopaki sa przekonani ze to jest lepsze rozwiazanie niz pucha na pajki;).
#1578
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 22:45
Eee, nie chciałem żebyś tak to odebrał
W skrócie kształt i pojemność omegowego kolektora ssącego nie pozwala na zastosowanie prostej rury, bo silnik straci parę dolnym i średnim zakresie obrotów.
Tak jak Serek napisał, ktoś kiedyś zrobił dolot z prostej rury, góra była całkiem fajna, za to dołu nie było w ogóle.
Kąt rozwarcia V6 w omedze nie pozwala na zastosowanie kolektora ssącego jak w fałkach o kącie rozw. 90st. Stąd taka konstrukcja kolektora i konieczność zastosowania dolotu o dużej pojemości.
Teraz już coś więcej wiem. dziękuję


#1579
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 15:16
a moze jest inna wersja takiej puchy zmodyfikowana ?
#1580
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 16:04
Najprościej wstawić krótki kolektor...czy ktos ma puche na dlugi dolot zamontowana, tak ze nie opiera sie o chlodnice?
a moze jest inna wersja takiej puchy zmodyfikowana ?